Beoordelingen over Afroditi Venus Beach Hotel & Spa 4-sterren

Main Street, Kamari, 84700, Griekenland

#32 van de 50 hotels in Kamari

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Zeer verassend, schoon, modern en goede faciliteiten
    • Executive Tweepersoonskamer

Het buffet voor het avondeten vonden wij iets tegenvallen. Het ontbijt daarentegen was uitstekend.

De luxe kamer. We kregen een upgrade. Zeer vriendelijk personeel

Vriendelijk en behulpzaam personeel, goed gelegen, slechte bedden, pover ontbijt.

Slechte bedden, veel te hard, ontbijt ook veel te vettig, amper groenten en fruit. Ik verwacht een Grieks ontbijt, geen vettig Engels ontbijt. De cocktails aan het zwembad zijn overpriced, 11 euro voor een plastieken bekertje.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, mooi gelegen, vlak aan het strand, leuk zwembadje.

Prima hotel aan het zwarte strand, misschien niet 4 sterren waardig, maar zeker verzorgd.

Matras was erg hard Zwembaden erg koud eten en drinken erg prijzig Slechte WIFI via Booking werd aangegeven dat de SPA erg goed was, helaas slechte informatie voorziening hierover. Geen roomservice of enige info hierover op de kamer eerste dag staat er een fles water, maar andere dagen niet, dat was een teleurstelling.

Ontbijt was goed en ook lekker flexibele tijden tot 10.30uur. Informele sfeer en verzorgd complex. Goede service van al het personeel. Lekkere zonnebedden. mooi aan het zwarte strand Design Goede service met uitchecken en mogelijkheid tot douchen etc.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Stel zonder kinderen.

De bedden waren niet erg comfortabel, het ontbijt was niet erg uitgebreid en ook de kamer zou wel wat meer luxe mogen hebben (de tv was bijvoorbeeld zeer gedateerd).

Goede ligging, het zwembad was mooi en het personeel vriendelijk en behulpzaam.

De locatie en de rust op de kamer

de kamer super de lux

het eten

de kamer super de lux

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Wij kregen bij aankomst een upgrade.

De locatie op de kaart klopte niet. We boekten dit hotel omdat het naast het hotel was gelegen waar we de volgende dagen zouden logeren. Er was een verschil van 700 meter. Bijgevolg moesten we toch een taxi nemen en € 7,00 betalen.

Wij kregen bij aankomst een upgrade. We hadden 2 afzonderlijke bedden gevraagd, we kregen een duplexkamer met 4 bedden. Mooi en groot hotel, goed gelegen langs de promenade van Kamari. Uitgebreid ontbijtbuffet.