Beoordelingen over Agnadi Villa

Main Street, Oia, 84702, Griekenland

#106 van de 119 vakantiewoningen in Oia

Beslissen zelf hoe er betaald wordt ongeacht afgesproken
    • Superior Appartement met zeezicht

Mijn reservering werd zonder waarschuwing geannuleerd waardoor ik opnieuw moest boeken wat me meer geld heeft gekost. En dit 2 dagen voor aankomst.

Zwembad was heerlijk

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Het ontbijt was echt ondermaats
    • Standaard Studio

Het ontbijt was echt ondermaats Het personeel was incompetent/cheap. Ze vroegen altijd direct om geld als we bijvoorbeeld een flesje water vroegen. Normale hotels zetten dat op de rekening. Uiteindelijk hebben we die rekeninh gecontroleerd en ze had teveel gevraagd. Ze hebben ons een taxi bus aangesmeerd zonder dat we het wisten. Daarvoor heeft ze ons vroeger doen vertrekken omdat het dan beter pastte in die shuttle zijn schema maar nog steeds gingen we ervan uit dat het een prive taxi was. Veel te vroeg op de luchthaven. Er was geen vuilbak in de kamer. Kamer was niet wat het leek op foto's. Onze valiezen werden niet gedragen. Strandhanddoeken versleten. Veel muggen in de kamer. En ga zo maar door

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

• Standaard Appartement

Kamer

Absoluut de moeite om te doen
    • Economy Studio

Afstand naar oia, info vanuit hotel, poetsen van badkamer

Rustig, goed zwembad. Elke dag propere lakens

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Uitzicht , ontbijt prima,

Ze gebruiken verkeerde foto's voor de economyclass kamer die 130 euro per nacht is incl ontbijt, we kramen terecht in een grot, donker, vies , geen ramen , anders als ze zich verkopen bij booking. Ben met bewijs naar receptie gegaan maar ze kon me niet helpen en het oplossen aangezien ze vol zat. Ze gaf wel toe dat de info niet klopte zoals wij dachten hem te boeken. Balkon was een plaatsje in het midden can alle ingangen van de andere mensen, geen plaats om je kleren handdoeken te drogen. Vieze randen in badkamer, weinig licht bah bah viel echt tegen

Uitzicht , ontbijt prima,