Beoordelingen over Akrogiali Boutique Hotel 2-sterren

Polichrono, Polykhrono, 63085, Griekenland

9,9

9,8

9,7

Zó gastvrij en vriendelijk, en zó schoon!
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamers naast ons waren best gehorig. Maar echt veel last hebben we er niet van gehad.

Hotel ligt minuut van de zee. Het is er zó schoon, en de eigenaar en het meisje van de bediening waren zo vriendelijk en behulpzaam, ze wilden het je altijd naar de zin maken.

Uitstekend.
    • Romantische Aanbieding

Alles was tot in de perfectie geregeld. Bijzonder aardig en hartelijk. Alles keurig en schoon. Het was iedere keer weer fijn om 's avonds terug te keren. Ook het eten in het hotel was heel gemoedelijk, niet teveel tafels, klein muziekje.

Een aanrader echt!
    • Classic Tweepersoonskamer

We waren iets te vroeg in het seizoen dus nog echt super rustig.

We hebben een heerlijke week vakantie gehad bij Lazerus. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren prima en het ontbijt ook. Lazerus was ook de kok en daar moeten wij hem echt een compliment voor geven. Het eten was erg lekker. Mochten we weer een keer naar het vaste land van Griekenland gaan komen we zeker hier terug. Lazerus en team bedankt, gr Joop en Marian

Goed verzorgd.
    • Classic Tweepersoonskamer

De vriendelijkheid van de eigenaar. Het lekkere ontbijt en de fijne badkamer en het lekkere bed.

Geweldig klein familiehotel op 40 meter van het strand.

Geweldig klein familiehotel op 40 meter van het strand. Schoon, modern, ongelofelijk aardig personeel.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Super vriendelijke zaakvoerder en personeel,
    • Romantische Aanbieding

Eigenlijk niets.

Super vriendelijke zaakvoerder en personeel, verzorgd ontbijt.We hadden halfpension en ook het avondeten was verrassend en stijlvol.

• Beoordeeld op: 27 mei 2016

Van begin tot het einde: super!

Nada, niks.

Van begin tot het einde: super! Van persoonlijke ontvangst van Lazaros tot het vertrek. Geen enkel punt van kritiek op te noemen. Personeel, Catharina tot het vriendelijke en professioneel kamermeisje, geweldig! Wij gaan zeker terug!

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

Vanwege de warme gastvrijheid van de eigenaar, voel je je...

Vanwege de warme gastvrijheid van de eigenaar, voel je je echt thuis in dit hotel. De inzet om het zijn gasten naar de zin te maken, kent geen grenzen. Mooie verzorgde kamers, erg proper, fijn terras, lekker eten en prachtige locatie dicht bij het strand. Echt een plek om te genieten en tot rust te komen.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Zeer toegewijde gastheer die alles in staat stelt voor zijn...

Niet altijd internetverbinding. Daarvan is hij zich bewust en probeert hij te verhelpen.

Zeer toegewijde gastheer die alles in staat stelt voor zijn gasten voor een optimaal verblijf. Schatte ons goed in en gaf daarop toegespitste info, waaronder waar kleine rustige stranden te vinden. Prima kamers met mooie nieuwe badkamers.

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

Na alle lovende recensies, kun je haast niet geloven dat dit...

Na alle lovende recensies, kun je haast niet geloven dat dit allemaal waar kan zijn, maar dit zijn mensen die duidelijk plezier hebben in het ontvangen van gasten en het hen naar de zin willen maken.

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

De bediening was fantastisch.

De bediening was fantastisch. Lazaros zeer gastvrij en gaf prima tips.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

Het professionalisme en de vriendelijkheid .

Het professionalisme en de vriendelijkheid . Formule halfpension was uiterst verzorgd, lekker en spotgoedkoop. Prive parking.

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Lazaros and his team were fantastic, always ready to give...

Lazaros and his team were fantastic, always ready to give good advice. Food delicious. Service perfect. Nice rooms.

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

kraaknet hotel en lekker eten door patron zelf klaargemaakt.

kraaknet hotel en lekker eten door patron zelf klaargemaakt. vlakbij zee en strand.toffe dienster (Christina) en super vriendelijk.