Beoordelingen over Akti Taygetos - Conference Resort 4-sterren

Mikra Mantinia, Kalamata, 24100, Griekenland

#19 van de 69 hotels in Kalamata

De matras was wel erg hard!
    • Classic Tweepersoonskamer

De matras was wel erg hard! Douche met plastic gordijnen erg krap en daardoor plakte het gordijn te makkelijk aan je lichaam! Jammer want het overige was prima!

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Pas op: schandalig misleidende advertentie
    • Classic Tweepersoonskamer

Ik vind dat we op een schandalige manier genaaid zijn door een aantrekkelijke advertentie over een mooi zwembad en een prachtig privé strand met leuke faciliteiten. Nou, het zwembad was leeg en het strand was dicht. En geen enkel sorry van het personeel, die bijna lachend zei dat we de kleine lettertjes maar hadden moeten lezen. Kreeg het idee dat het allemaal bewust misleidend geplaatst is op jullie site, want we waren duidelijk niet de eersten die negatief verrast en teleurgesteld waren. Gecheckt en inderdaad helemaal onderaan de website, verstopt onder huisdieren etc staat dat zwembad seizoensgebonden is (zonder ook maar aan te geven wat daarmee precies bedoeld wordt). Ik reis voor het eerst alleen met mijn zoon en hij had zich juist op zwemmen verheugd, dus had ik bij het zoeken op Booking.com het handige hokje "zwembad aanwezig" aangefinkt. Dat dit dan ook geldt voor gesloten lege zwembaden vind ik belachelijk misleidend en we hadden dit hotel nooit geboekt als we dit geweten hadden, want het ligt verder compleet afgelegen van restaurants, winkels, etc zodat we iedere avond met de auto 10 minuten moesten rijden om te kunnen eten (gelukkig wel prachtig plekje daarvoor gevonden in Kitries!). Ik vind dat Booking.com echt op moet passen met dit soort geintjes, en dat een dicht zwembad gewoon bij de hoofdtekst vermeld moet worden. Ik vind verder eigenlijk dat dit hotel "zonder zwembad" eigenlijk helemaal niet naar voren had mogen komen bij mijn zoekactie voor een hotel "met zwembad" in de Paasvakantie. Ik hoop dat hier wat aan gedaan gaat worden om verdere teleurstelling bij anderen te voorkomen, voor ons is het helaas te laat.

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Alles fantastisch van zwembad tot beachbar en van ontbijt-...
    • Classic Tweepersoonskamer

Alles fantastisch van zwembad tot beachbar en van ontbijt- tot dinerbuffet. Schone kamer, badkamer, goed matras, heerlijk balkon. Vriendelijk en adequaat personeel

Geweldig uitgebreid ontbijt

Geweldig uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 8 november 2015

Mooi hotel (vier sterren is misschien wat overdreven).

Er is wel een beach bar, maar zonder beach. Er is dus géén strand! Maar er is wel een heel mooi uitzicht over de baai.

Mooi hotel (vier sterren is misschien wat overdreven). Mooie kamers met mooi uitzicht. Mooi zwembad, goed ontbijtbuffet (behalve toen we alleen in het hotel waren, toen was er begrijpelijk geen buffet). Goed gelegen om met de auto allerlei uitstappen te maken. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Vriendelijk personeel (in het bijzonder Angela).

• Beoordeeld op: 28 mei 2015

De klantvriendelijkheid en dienstverlening was super.

De klantvriendelijkheid en dienstverlening was super. Voor iedere vraag of verzoek stond men klaar en had het hotel een goede, fijne of doelgerichte oplossing. Het personeel sprak goed Engels wat de communicatie erg gemakkelijk maakte. Helemaal geweldig

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Uitzicht op zee en zwembad

badkamer

Uitzicht op zee en zwembad

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

Zeer tof hotel, met prachtig zwembad, waaraan een gezellige...

Buffet avondmaal te prijzig voor wat je kreeg.

Zeer tof hotel, met prachtig zwembad, waaraan een gezellige bar/restaurant.

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

Free private parking, friendly staff, good rooms, good food.

Comfort of 3rd bed (bank), small rocky beach.

Free private parking, friendly staff, good rooms, good food.