Beoordelingen over Hotel Angela Suites & Lobby 3-sterren

#56 van de 80 hotels in Rhodos

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Alleen Locatie.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Handdoeken die totaal niet fris ruiken. Neem apart een handdoek mee om af te drogen. Want je gaat ernaar ruiken.........Al werden die elke dag omgewisseld. Badkamer was heel erg onhandig. Totaal niet te gebruiken. Wel een bad maar geen douchegordijn, geen douchkabine. Op het moment dat je gaat douchen, komt al het schuim op je vloer. En afvoerbuis zit vol schuim waardoor je nattigheid creëert in je badkamer en dus niet normaal meer kunt lopen... Kom je met je partner? Neem niet een kamer met 2 eenpersoonsbedden. Die verschuiven namelijk... Kussens totaal niet lekker. Geen stekker in je badkamer of voor spiegel voor eventueel je styletang ed. Bestek en borden walgelijk.. Let op: ontbijt 50 meter verder in een ander hotel. Tijdens ontbijt kun je voor in je eigen hotel gratis een kop koffie of thee drinken. Doe je dit in het hotel waar je moet ontbijten.. Betaal je hiervoor. Kort gezegd alleen locatie goed............. Op zoek naar een heeerlijke restaurant? Aanrader.. Red restaurant zeker een hapje eten en betaalbaar... Personeel heel goed...

Alleen Locatie. Alles op loopafstand. Heel goed te doen . Vlakbij Old Town. Ongeveer 12 min. Winkels op 5 min loopafstand.

Alles dat mis kon gaan ging mis...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst werd ons verteld dat onze geboekte hotelkamer niet beschikbaar was, dus moesten we voor 1 nacht in een appartementskamer. De kamer zag er oud en vies uit, ook al was het net schoongemaakt. De badkamer was erg klein en beschimmeld. Ik durfde niet eens naar de wc te gaan. Elke verdieping heeft z'n eigen wifi. Dat is heel fijn zou je denken, maar hij deed het op deze (5e) verdieping niet. Toen we dat hadden gemeld liep hij wel gelijk met ons mee. Side note: er lagen nog koffers in de lobby van gasten die ze in vertrouwen hebben achtergelaten. Deze waren nu onbeveiligd. Uiteindelijk kon de receptionist het niet fixen, dus zaten we de eerste avond zonder WiFi. Ons werd bij aankomst verteld dat we voor 11 uur weer bij de receptie moesten zijn, dan kregen we onze geboekte kamer sleutel. Dus wij stonden 5 voor 11 bij de receptie. De receptioniste vertelde ons dat onze kamer nog niet schoon was gemaakt. Dit zou pas om 1 uur gebeuren. Dan vraag je je waarschijnlijk af waarom we voor 11 uur beneden moesten zijn, dat vroegen wij ons ook af. Ze zei dat we onze koffers achter konden laten zodat we de dingen konden doen die we hadden gepland voor die dag. Dit hebben we gedaan, we waren we heel sceptisch. Gelukkig was er niks gestolen. Maar ook op deze (4e) verdieping deed de WiFi het niet. Ook nu hadden we dit gemeld, maar deze keer werd er niks aan gedaan. Op dag 4 ging onze airco kapot, dit was op een zondag. Toen we dit in de ochtend hadden gemeld had de receptioniste het genoteerd in hun agenda. Toen we in de avond weer terug in onze kamer waren merkten we direct dat het nog niet gemaakt was. Dus we hadden het weer aangegeven bij de receptie. Deze meneer had het op een post-it geschreven en vertelt dat hun monteur niet werkt op zondag. Het was elke dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat heel erg warm en benauwd. Desondanks kwam hij niet met een tijdelijke oplossing. Dus ik vroeg of we in een andere kamer mochten verblijven voor 1 nacht.

De airco in de lobby, en in hotel kamer toen die het eindelijk deed.

Ideale ligging/ verblijf.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets! Twee weken geleden hier geweest, top, wegens bezoek ander eiland, na twee weken hier terug willen komen, maar moesten eerst in een ander hotel verblijven... Gelukkig konden we nog twee nachten om af te sluiten hier verblijven.

Locatie, prijs/ kwaliteit, netheid, personeel...ideale ligging

Prijs/kwaliteit is dit hotel wel een aanrader

De laatste 2 dagen was er 's nachts veel lawaai van andere hotelgasten bij het betreden van hun kamers.

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. De goeie ligging van het hotel en het zwembad.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Niets is tegen gevallen

iedere dag schoonmaak van de kamer met handdoekwissel, gratis koffie en thee tot 12.00 uur, airco, mooie kamer, centrale ligging!

zou dit hotel zeker terug boeken, ook voor centrale ligging in Rhodosstad!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

sommige kamers waren wat gedateerd en kunnen een opfrisbeurt gebruiken

prijs-kwaliteit zeker in orde, inrichting is basic maar alles wat je van een stadshotel verwacht was er: safe, haardroger,... ook zwembad was een plus

een goed hotel voor 1 max 2 nachten
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

beetje uitgeleefde en kleine kamer, blijkbaar zijn de duurdere kamers gerenoveerd...

een goed gelegen doorreishotel (thv de moderne zijde van Rhodos dicht bij het oude stadscentrum)

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Door de locatie en het per saldo positieve gevoel over het hotel voor herhaling vatbaar.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen douchegordijn, schoonmaken beter dan vorig jaar, maar nog voor verbetering vatbaar.

Het ontbijt is erg goed. Receptie (Chris) erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

het zeer vriendelijke personeel kon niets doen aan het lawaai van buiten en de vele muggen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamertjes zijn wel erg klein. de badkamer is voor ouderen gevaarlijk. alleen een douche boven een diep bad,geen douchegordijn en geen grip op of naast het bad.geen badmatje.

de ligging tussen de restaurantjes en winkeltjes. de oude stad vlabij.

Heerlijk weekje Rhodos
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Harde bedden met te platte kussens,

Prima ontbijt en goede locatie vlak bij de oude stad, in combinatie met autohuur een prima plek om het eiland te verkennen! Voorseizoen is een aanrader, geen topdrukte en heerlijke temperaturen van 25+

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

HEEL SPIJTIG VAN DE BESCHIMMELDE DOUCHE,FOTOS GENOMEN,EN DE ERG SLECHTE WIFI IN 104,ANDERS
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

IN DE DOUCHECABINE WAS SCHIMMEL VAN BOVEN TOT OP DE VLOER ,NA MELDING, GEDEELTELIJK VERHOLPEN INTERNET IS IN KAMER 104 HET MEEST ERGERENDE CONNECTIE OOIT ,ZEER SLECHTE WIFI ONTVANGST

ROND DEZE TIJD ,GEEN UITGEBREID ONTBIJT MAAR VOR ONS WAS HET BIJ KOFFIE EN THEE OK

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Het was die periode heel goedkoop.dus ik mag niet klagen..
    • Speciale Aanbieding - Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was van 8 tot 12..maar wat koeken..koffie en fruitsap.

Hotel was wat verouderd.maar het werd zo vlug mogelijk opgelost. Heel goeie ligging.niet ver van zee.niet ver van de haven en de oude stad. Rhodos

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

De locatie en het personeel was behulpzaam
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schoonmaakpersoneel was erg luidruchtig.

De locatie en het personeel was behulpzaam

Prima hotel.

Soms koud water...

Proper, prijs/ kwaliteit oké. Centrale ligging.

Prima prijs/kwaliteit verhouding
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schoon en veel vriendelijke en behulpzame medewerkers

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

January 2018

Badkamer details toch wel aan oude kant, maar verder top! Vooral prijs kwalitiet verhouding is super.

De gastvrijheid en de locatie

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Relaxed

Locatie !!

Goed hotel midden in t centrum voor 1 if 2 nachten
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer klein en bedompt zonder uitzicht

Het ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Kamer was goed.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was goed. Weinig Tv-kanalen.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Vrijgevigheid in de lobby, vriendelijk personeel en erg...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vrijgevigheid in de lobby, vriendelijk personeel en erg proper. Niets op aan te merken

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Prima weer en aangenaam verblijf buiten de hotelkamer, geen suite zijnde, hetgeen wel beloofd was:-(

Geen zitje op de kamer, zoals aangegeven. De beschikbare ruimte van de kamer was zeer beperkt.

Prima bed

• Beoordeeld op: 28 september 2015

we hadden een executive kamer

we hadden een executive kamer volledig vernieuwd zeer mooie badkamer,zeer goede liging vlakbij het autovrije gedeelte van nieuwe stad en op 10 min van het oude stads centrum. lekker ontbijt in nabij gelegen zuster hotel