Beoordelingen over Angelika Pallas Hotel 3-sterren

Agion Apostolon Street 63, Igoumenitsa, 46100, Griekenland

#10 van de 11 hotels in Igoumenitsa

Vergane glorie en onvriendelijk personeel.

Het is een zeer verouderd hotel. Kleine kamer is uitgewoond. Meubilair is kapot en erg beschadigd. Badkamer ruikt naar urine. Als je op het toilet zit, staan je voeten in de douchebak. Er zaten bruine vlekken in de lakens en handdoeken. De zeer onvriendelijke receptioniste zorgde ervoor dat het werd verwisseld. Ik zei dat alles zo beschadigd en kapot was op de kamer en badkamer. Hierop antwoordde ze heel boos dat dit niet waar was want het hotel was 15 jaar geleden volledig nieuw gebouwd. Dan ben je uitgepraat want dit jaren 80 gebouw is gedateerd en niet onderhouden. Ontbijt was karig en ook hier onvriendelijk personeel en veel kapotte spot en beschadigd meubilair. Tip: neem een ander hotel verderop in de straat, zijn er genoeg.

Het is dichtbij de veerboot/haven. Voldoende parkeerplaats achter het hotel.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Ideaal voor ferry reizigers

De ruimte binnen het douchegordijn was erg krap

Men maakte voor mij gratis een ontbijtbox omdat ik voeger afreisde dan de begintijd van het ontbijt. Ook bij late aankomst in het naseizoen kon ik in het restaurant nog eten een drinken bestellen.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Het perfecte hotel voor reizigers die met de ferry vertrekken.

Perfecte locatie voor reizigers die met de Ferry naar Italie reizen. Tegenover de haven, prettige kamers, uitzicht op de haven, mooi terras bij de kamer en prima eten.

Ontbijt was schaars en barslecht waardoor wij het ontbijt...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Bergen

Ontbijt was schaars en barslecht waardoor wij het ontbijt hebben overgeslagen. Kant-en-klare croissantjes van de Lidl leek t wel

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Tegenover de haven.

Dit hotel kozen we vanwege de ligging. Het is echte vergane glorie....Personeel kon amper een lachje af. De "niet-roken"-kamer stonk zo naar rook dat we het niet uithielden. De stofzuiger was waarschijnlijk kapot....NEE ...dit was het niet voor ons. Wel gemakkelijk zo dichtbij de haven. Het havengebied van Igoumenitsa is helemaal vergane glorie. Heel erg jammer! Omdat we vroeg vertrokken geen ontbijt gehad, dus kunnen we niet beoordelen.

Tegenover de haven.... Dat was enig pluspunt