Beoordelingen over Argo Hotel

Main Street, Áyioi Apóstoloi, 34017, Griekenland

#3 van de 4 hotels in Áyioi Apóstoloi

• Beoordeeld op: 6 september 2018

9 op 10

Het ontbijt viel me wel tegen ,was heel gevarieerd maar voornamelijk zoete lekkernijtjes . Geen beleg zoals ham,kaas en verse eieren.

Zeer mooie kamer ,fantastisch bed, vriendelijk personeel en een hele mooie groene tuin.

Matig positief

De veel te kleine badkamer bij kamer 17. In de douche was het niet mogelijk te bewegen zonder dat het gordijn aan je lichaam plakte. Het ontbijt werd verstoord door een jankend kind, dat trouwens gedurig met zijn handen in het ontbijtbuffet zat. Suggestie: het ontbijt op hogere tafel plaatsen en afgedekt. Zwembad was niet aanlokkelijk door de groene kleur.

De rustige ligging aan het strand. Leuke kamer met zicht op zee. Degelijk ontbijtbuffet, weliswaar elke dag geroosterd brood. Vers fruit en dagelijks verse, hartige bladerdeeggebakjes. Fruitsap/smoothie werd aan tafel geserveerd.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

De aircoafvoerbuis lag naast de drempel op het balkon, dus s morgens natte voeten. Wisselend humeur van de familie die het hotel runt. Het zwembadje stelde niet veel voor.

Locatie; pal aan zee, en gezellig haventje. Ligbedden en parasols op strandje plus bediening van het hotel. Veel plekjes om te zitten. Veel eet,-en drinkgelegenheden naast de deur en toch rustig in de nacht. Het ontbijt was lekker en ruim voldoende .Er werd elke dag schoongemaakt.

Het strand was erg klein. Het laatste stukje van de weg naar het hotel was onverhard.

Het ontbijt was erg goed en gevarieerd. We hadden fantastisch uitzicht op de zee en het personeel was heel vriendelijk. Bovendien zagen het hotel en zwembad er verzorgd uit, met aandacht ingericht.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

In een vissersplaatsje aan het strand

Als we echt iets moeten aanmerken, dan misschien enkel dat de kleerkast wat klein uitvalt voor een langer verblijf. En haarshampoo had ik gelukkig zelf bij, want dat was niet aanwezig.

- Aghioi Apostoloi is een klein vissersdorpje. We verbleven hier van 24 tot 28 mei, dus voor het toeristisch seizoen. Omdat wij geen drukte zoeken, was dat voor ons ideaal. - Het hotel ligt vlak aan het strand, aan een mooie baai. - Bijzonder vriendelijke ontvangst (maar zorg voor een basiskennis Grieks, want enkel de zoon spreekt Engels en die is niet altijd aanwezig). De uitbaters proberen het de gasten echt naar de zin te maken. - Voldoende grote kamer, zacht bed, koelkast op de kamer, balkon. - Uitgebreid ontbijt: vers fruitsap, granen, brood, eieren, zelfgemaakte marmelade, honing van de streek; extra attractie: omelet van struisvogelei! - Afwisselende avondmalen met typische streekgerechten aan democratische prijzen. - Goede WiFi (behalve wanneer het onweert). - Ruime privéparking. - Mooie tuin met zwembad, een ren met een koppel struisvogels en nog eentje met kippen (dus altijd verse eieren...).

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Ware ontdekking....een pareltje

Zo een vriendelijke familie!!! Niets is hen te veel. Je wordt er echt verwend. Ik had een mooie romantisch ingerichte kamer in blauw en witte kleuren. Dichter bij het strand en water kan je niet zijn. Super lekker ontbijt, met vers fruitsap, eigen gebakken koekje, omelet van struisvogelei,.... Niets dan lof voor mijn verblijf.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

De locatie direct aan het strand.

De locatie direct aan het strand. Super vriendelijke mensen. Bij het ontbijt altijd iets traditioneels. Prijs kwaliteit een toppertje