Beoordelingen over Athens Way

Arachovis 17, Athene, 10680, Griekenland

#120 van de 295 hotels in Athene

Mooi schoon hotel met vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er zat geen douche deur voor de douche waardoor heel de badkamer nat werd. Je zit niet in de meest mooie buurt (veel graffiti).

Heel vriendelijk personeel en echt een goed ontbijt met goede koffie. De kamers waren schoon en er zat een hele goeie airconditioning in die je ook wel echt nodig hebt in Athene in de zomer. Voor 2 tot 3 nachten is dit een goed hotel. Je zit dicht bij een metrostation heel handig.

goed voor 1 nacht. Dichtbij het winkelcentrum.

De verouderde badkamer. Niet propere douche en de kamer rook onfris bij het toekomen. Ook 1 badhanddoek rook muf, alsof deze niet gewassen was. In de ontbijtroom was een waterlek in het dak, waardoor het gevaarlijk glad werd tijdens het ontbijt.

De bediening was supervriendelijk

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het matras was oud de spiralen staken er bijna door. Daardoor met veel pijn opgestaan en nauwelijks geslapen

De location was top. Midden in de stad een fijn hotel

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Prima hotel in het centrum met een goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Internet moet echt verbeterd worden want werkt bijna niet en zakelijk gezien is dit heel belangrijk. Ik hoop dat Athens Way dit zeker gaat verbeteren.

Kamers zijn goed, heerlijk bed, regendouche en koelkast op de kamer, ontbijt was ook prima.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Goed hotel iets uit het centrum, maar aan te bevelen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ontvangst was nerveus en de info was onvolledig. Hoewel het druk was en men gezegd had dat we mochten terugkeren verkozen we toch om ons verder te informeren in de bar. Weinig stopcontacten op de kamer.

Goede prijs kwaliteit. De kamer aan de zijstraat is rustiger. Goed ontbijt, maar toch beter versgeperst fruitsap geven. Zeer goed en rustig restaurant in de omgeving "Rosalia"

Het onbijt was heerlijk, en de kamers waren mooi.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wat nerveuze ontvangst, het was druk, alhoewel de receptionist ons gezegd had dat we later konden terugkomen voor verdere vragen hebben we ons verder geïnformeerd aan de bar.

Het onbijt was heerlijk, en de kamers waren mooi. Goede prijs, kwaliteit.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Beschrijving
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De taxirit van en naar luchthaven vielen veel duurder uit dan een taxi die jezelf neemt. Ontbijt dat zij klaarmaken ( omdat voor het ontbijt tijd weg moest) is heel sober en droog.

De klant vriendelijkheid en de hulp.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Persoonlijk zou ik een ander hotel aanraden.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Verouderd, er miste een stuk douchewand. Het water liep niet weg zowel uit de douche als uit de wasbak. De kamers zijn vreselijk gehorig. Helaas hadden wij de pech naast en erg luidruchtig stel die uiteindelijk pas gingen slapen toen wij eruit moesten om kwart over 4 in de nacht. Ze hadden net zo goed naast ons bed kunnen staan zoveel geluids overlast. Wanneer je gewoon praat in de kamer is dit ook te verstaan voor de buren. Ik denk niet dat ze het allemaal erg goed bijhouden qua reparaties. Volgens mij hadden wij zelfs een wat "nieuwere" kamer.

Het was redelijk Hygienisch. Het personeel was vriendelijk. De kamer zag er ok uit. Maar zelfs de 55 euro die we betaald hebben voor 1 nacht was mij eigenlijk te veel . Het dakterras wat ze omschrijven is overdekt en het uitzicht minimaal. Wanneer je van wandelen houdt is het hotel redelijk gelegen bij alle bezienswaardigheden en heb je eigenlijk geen metro kaart nodig als je net als ons op doorreis bent en maar 1 dag in Athene verblijft. Openbaar vervoer is goed te doen wanneer je de metro van het vliegveld neemt naar Syntagma ( 18 euro voor 2 personen) en van syntagma een taxi neemt ( ongeveer 5 euro) dan ben je vanuit het vliegveld in 50 minuten bij het hotel . Je kan ook een halte verder gaan en dan lopen naar het hotel. Maar met bagage is dat niet aan te raden omdat je bergopwaarts gaat. Al met al zou ik even verder zoeken naar een ander hotel. Als ik dan een tip mag geven ;-) Volgend bezoek aan Athene zal een hotel aan de kust worden met een 5 daagse metro kaart!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Athene, wat een stad,dit hotel voegt hieraan een meerwaarde toe.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eenvoud is troef! Goede locatie. Kleinschalig. Goed bed. Ruime kamer met keukenhoekje, ruime badkamer. Ontbijt en bar op de 6de verdieping, heel leuk!

Locatie, vlakbij erg goede en gezellige restaurants en...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Locatie, vlakbij erg goede en gezellige restaurants en kroegen

Schitterend terras met heerlijk ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Schitterend terras met heerlijk ontbijt.

Mooie kamers, fijne omgeving en pracht dakterras met uitzicht op Acropolis.

Ligging, dakterras, fijne kamer

Voor 1 nachtje prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De omgeving van het hotel. Vieze oude buurt.

Mooie kamer met goed werkende airco en het dakterras waar je ontbijt was prachtig.

Ontbijt goed en leuk terras.

DE wijk is armoedig

Ontbijt goed en leuk terras.

Prijs kwaliteit prima

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Foto's waren mooier dan de werkelijkheid. Prima kleinschalig hotel dat erg zijn best doet.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Mooi modern hotel voor een zeer goede prijs.

20 minuten lopen naar het centrum.

Mooi modern hotel voor een zeer goede prijs. Lekker ontbijt op het dakterras. Vriendelijk personeel dat goed Engels sprak.

• Beoordeeld op: 20 november 2015

We voelden ons heel erg welkom door het personeel.

Enkele meubels, met name in de badkamer, zijn aan vervanging toe. Het is schoon, maar op sommige plekken zouden ze wat beter kunnen stoffen.

We voelden ons heel erg welkom door het personeel. Zeer lieve en warme mensen. Op de dag van ons vertrek moesten we vroeg op, hierdoor zouden we het ontbijt missen. De avond voor ons vertrek brachten ze ons ontbijt en een waterkoker, zodat we in de ochtend zelf thee konden zetten.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2015

De ligging en personeel is zeer vriendelijk.

De verhouding prijs-kwaliteit vind ik wat tegenvallen. Voor 100EUR per nacht heb je een beter hotel denk ik.

De ligging en personeel is zeer vriendelijk. Ontbijt was lekker met vooral prachtig zicht over de stad (zeker als je buiten zit).

• Beoordeeld op: 12 oktober 2015

Ik vond het lawaai van de omgeving hinderlijk.

Ik vond het lawaai van de omgeving hinderlijk. De badkamer was ook niet echt verstandig ingericht

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

Goede airco, vriendelijk personeel, lekker bed, goede douche;

Geen

Goede airco, vriendelijk personeel, lekker bed, goede douche; normale en grote douchekop, ruimte voor 3 personen in douche

Er zijn ook 16 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.