Beoordelingen over Athina Airport Hotel 3-sterren

13th km Thessaloniki - Peraia, Thérmi, 57001, Griekenland

#3 van de 4 hotels in Thérmi

Praktisch bij luchthaven maar verder onprettig hotel.

Medewerkers onvriendelijk. Zeer luidruchtig hotel. Airco en koelkast luidruchtig. De directe omgeving is niet aantrekkelijk.

De locatie was dichtbij de luchthaven. De transfer was prettig.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Uitstekende prijs-prestatie verhouding!

Het water van de zwembaden is niet verwarmd. Voor de airport->hotel shuttle moet men even geduld hebben (na bellen receptie, 30 minuten wachten bij P5 op het SKG vliegveld). Anders dan google-maps suggereert: men kan niet lopen van het SKG vliegveld naar dit hotel, doordat men over snelwegen zou moeten lopen. De airport shuttle-service voldoet echter prima en is gratis zowel voor "heen" en "terug", ook bij 1 overnachting.

Royale schone kamer met uitstekende bedden en matras en badkuip, goed werkende Airco, flatscreen TV, balkon met uitzicht, beschikbaarheid van extra kussens en dekens. Zwembad: men kan gratis gebruik maken van zowel het binnenbad als het buitenbad, en ook de fitnessruimte. De hotel->airport shuttle duurt 15 minuten (incl. laden van bagage in het busje).

Service van het personeel.
    • Economy Tweepersoonskamer

Wifi was zeer traag. Ik kon mijn professionele mails niet behandelen...

Service van het personeel...

Goed ontbijt, net hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer

Goed ontbijt, net hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Dicht bij vliegveld, maar slecht te vinden.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Afrader0

Vuil, slecht ontbijt, koude eetzaal en veel vluchtelingen die je continu nastaren.

• Beoordeeld op: 25 november 2016

• Economy Tweepersoonskamer

Alles was heel goed, mooie kamer, schoon, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. En iedereen was lief voor de hond!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Super barkeeper en fietsenthousiast!

Super barkeeper en fietsenthousiast! Zodat hij begreep dat we onze fietsen veilig wilden opbergen.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Ehhh.

Ehhh. Er stond nergens bij dat hier ook 200 asielzoekers gehuisvest waren. Heb niets tegen deze mensen. Maar een gezamenlijke huisvesting met toeristen is niet handig. Het is volgens mij best een mooi hotel geweest maar is nu volledig geruïneerd.

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Ik vindt het onbegrijpelijk dat u dit hotel in uw portfolio...

Ik vindt het onbegrijpelijk dat u dit hotel in uw portfolio hebt zitten. Het hotel zit volledig vol met asielzoekers (al ruim een maand). Het restaurant functioneert niet, geen eten aanwezig Ook ontbijt in de eetzaal niet mogelijk, alles bezet (chaotisch) door asielzoekers. Alles is gericht op deze groep mensen. Schandalig dat dit niet vermeld wordt. Als ik dit had geweten had ik dit nooit geboekt, u bent duidelijk in gebreke gebleven m.b.t. actuele informatie omtrent dit hotel. Als dit de manier is waarop booking.com haar klanten lokt, is het de vraag of ik nog verder gebruik van uw diensten ga maken. mvg, Herman Suelmann

• Beoordeeld op: 3 september 2015

de plaats zo dicht bij het vliegveld.

de veel te harde muziek in het restaurant, ook 'morgens bij het , overigens prima, ontbijt en de vieze toiletten bij het , overigens heerlijke , zwembad.

de plaats zo dicht bij het vliegveld.

• Beoordeeld op: 29 april 2015

Laat aankomen, maar toch nog lekker kunnen eten.

Hoewel eigenlijk volstrekt onbelangrijk maar WiFi was niet perfect. Echt zoeken naar spijkers op laag water.

Laat aankomen, maar toch nog lekker kunnen eten.

• Beoordeeld op: 10 april 2015

Kwam zeer laat 's avonds aan, maar desgewenst kon er...

Kwam zeer laat 's avonds aan, maar desgewenst kon er nog wat te eten/drinken geregeld worden. I.v.m. retourvlucht laat in de namiddag kon er zonder extra charge langer van de kamer gebruik gemaakt worden.

• Beoordeeld op: 14 september 2015

dicht bij het vliegveld en het zwembad

dicht bij het vliegveld en het zwembad

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

Airport shuttle

Bijzetbedden kinderen erg slecht. Weinig aanbod diner.

Airport shuttle