Beoordelingen over Bella Vista Apartments

Pelekas beach,Kontogialos, Pelekas, 49084, Griekenland

#4 van de 17 hotels in Pelekas

9,7

Het uitzicht, de gastvrijheid, het eten en het strand.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Google Maps stuurde ons naar het verkeerde adres. Na telefonisch contact het alsnog eenvoudig gevonden.

Het uitzicht, de gastvrijheid, het eten en het strand.

Schone kamers met een prachtig uitzicht op zee en zeer vriendelijke personeel.
    • Studio (2 Personen) - Uitzicht op Zee

Inrichting verouderd. Naar het strand toe lopen gaat goed maar terug is vrij zwaar omdat je een steile helling op moet lopen.

De klantvriendelijkheid!

• Beoordeeld op: 2 oktober 2015

Het uitzicht was net als op de foto's.

Het hotel is niet makkelijk te vinden, vooral als je 's avonds aankomt. De steile wegen en bochten naar het verblijf, maar dat hoort natuurlijk bij een spectaculair uitzicht! En zoals ik hier nog heb gelezen... de wespen maakten het 's morgens onmogelijk om buiten te eten, wat wel jammer was...

Het uitzicht was net als op de foto's... prachtig gewoon! De familie was heel vriendelijk en hulpvaardig en Claudia gaf ons een hele hoop tips ivm te bezoeken plekjes op het eiland. Katerina, Andreas moeder, kookte lekker vegetarisch voor me. Als we teruggaan naar Corfu, gaan we zeker terug naar Bellavista!

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Uitbaatster Claudia was zeer gastvrij.

Hotel bereikbaar voor de betere chauffeurs gezien er een paar erg steile hellingen en scherpe bochten op het traject liggen. Eén keer hebben we ter plaatse ontbeten maar werden zodanig lastig gevallen door tientallen wespen dat het echt niet meer prettig was. Ook parking was soms een probleem, maar de uitbater was altijd bereid om dit op te lossen.Geen zwembad! Ontbijt niet inbegrepen in de prijs!

Uitbaatster Claudia was zeer gastvrij. De kamer was netjes en had alle basiscomfort. Enkel het douchegordijn paste niet zo goed in het geheel. Fenomenaal zicht op de baai en ,als het niet te bewolkt was, de zonsondergang!

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

zeer gastvrij onthaal

bereikbaarheid van het dorp in de buurt viel tegen, alleen bereikbaar met huurauto of taxi

zeer gastvrij onthaal prachtig uitzicht, zowel vanuit appartement als vanuit eetzaal goed restaurant