Beoordelingen over Bio Suites Hotel 4-sterren

13, Albert Schweitzer Street, Rethimnon, 74100, Griekenland

#21 van de 52 hotels in Rethimnon

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

heerlijk !!
    • Suite

oa, t personeel in restaurant is gewisseld en de borden werden vaak onder je neus vandaan gehaald, niet prettig. En de schoonmaak ik de nieuwe kamer viel wat tegen. En dan heb ik t over de spiegels en blinkende materiaal in de badkamer, jammer

we hadden voor t eerst een suite, prachtige kamer. t ontbijt is altijd super in Bio

• Dit appartement heeft 2 slaapkamers (4 - 5 Volwassenen)

Geen parkeerplek bij het hotel, verkeer is erg druk in de straten.

Het zwembad was prima! Ontbijt uitgebreid, wel in de rij staan voordat je een tafel kreeg toegewezen. Personeel erg vriendelijk. De locatie ideaal. Je loopt zo de oude stad in.

Dit hotel ligt op 2 minuten lopen van het strand, 1 blok...

De luxere suites zijn erg mooi maar liggen aan het uiteinde. Ze hebben uitzicht op het hotel met zwembad en olijfolie-toren, maar ook recht voor op een app.complex met een soort binnenplaats met werkplaatsje/garage. Dit laatste geeft wat (straat)geluiden (geen uitzicht op straat). Dit is niet echt storend; de hotels aan de drukke weg langs het strand hebben ongetwijfeld meer geluidsoverlast van verkeer. Als je dichter bij de receptie gaat zitten bijv. aan zwembad of in lobby is de wifi beter. Voor beste wifi en uitzicht, meer stilte is het dus aan te raden een kamer dichter bij de receptie te nemen met frontaal zwembadzicht.

Dit hotel ligt op 2 minuten lopen van het strand, 1 blok achter de boulevard, dus goede ligging. Servicegericht personeel: vriendelijk, beleefd, attent, persoonlijk, vooral in het lunchrestaurant bij het zwembad en bij de receptie, maar ook bij het ontbijt/dinerrestaurant. Personeel doet erg haar best om de gasten op hun gemak te stellen. De inrichting van de suite, zeer praktisch door deur tussen slaap- en woongedeelte, en twee aparte badkamers, ruim balkon.

Het was geweldig, een aanrader

grootte zwembad.

Wij hadden een gerenoveerde kamer, hoewel ik een studio had geboekt, maar was heel blij met de kamer. Ontbijt is prima, zwembadgrootte viel een klein beetje tegen. Wij hadden een geweldige regendouche, genoten. Op het strand waren genoeg bedjes die bij het hotel hoorde en waar je korting kreeg. Naar het centrum lopen was een perfecte afstand. Wij hadden geen diner geboekt, maar mochten voor €8,- p.p. mee eten van het buffet. een koopje.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Goede locatie , zeer vriendelijk personeel, gedateerde maar ruime nette kamer

Te weinig lockers voor bagage en net te klein voor twee koffers

Heel aangenaam hotel.
    • Studio (2-3 Volwassenen)

Kamer isolatie was niet zo goed.

Het eten was lekker en het personeel was super vriendelijk!

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

• Studio (2-3 Volwassenen)

We hadden een upgrade naar een premium suite

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Net hotel,vr.

Jammer dat we na 4 dagen naar een ander hotel moesten i.v.m. sluiting,hetgeen verm.eerder op het conto van booking is te schrijven.Niet sterk.

Net hotel,vr. pers. dicht bij centrum, grote kamers.

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Dit was ons tweede verblijf in Bio en weer was het geweldig.

Bepaalde mensen reserveren een bed bij het zwembad maar als ze na een uurtje zonnen weg gaan laten ze hun handdoek liggen tot het eind van de dag

Dit was ons tweede verblijf in Bio en weer was het geweldig. Direct bij aankomst voelde we ons thuis. Ondanks dat het een jaar geleden was werden we direct herkend en hartelijk begroet. Het is een echt familie hotel.

• Beoordeeld op: 8 juli 2015

De ruime kamer + vlak bij het strand + huur strandstoelen en...

Hotel is nogal verouderd + keuken kon niet altijd volgen met aanvullen + kwaliteit van de maaltijden kon beter. Zwembad sluit al om 18u.

De ruime kamer + vlak bij het strand + huur strandstoelen en parasol is maar 5euro/dag.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Goed hotel op goede locatie.

Goed hotel op goede locatie. Goed eten en leuk entertainment met name griekse avond en Chris de goochelaar leuk voor de kinderen.