Beoordelingen over Blue Roses

#5 van de 25 hotels in Ixia

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Basic maar schoon appartement
    • Studio voor 2 Personen

Het appartement was zeer basic. Wij hadden een kamer in de basement, dus totaal geen uitzicht. De kamers aan de voorkant met balkon zijn waarschijnlijk veel beter. Op de kookplaat kon je geen ei koken. Het water kwam niet aan de kook. we sliepen in de woonkamer op 2 tegen elkaar geschoven bedden met een dikke houten rand in het midden. Er was ook een aparte slaapkamer en daar waren de bedden precies hetzelfde. Daar was geen airco, daarom sliepen wij in de woonkamer.

Het was een ruim appartement en 6 dagen per week werd er schoongemaakt en kreeg je schoon beddegoed en handdoeken. De bushalte naar Rhodosstad was om de hoek ben je was er in een kwartier.

Rustig verblijf met alles binnen wandelafstand
    • Studio voor 3 Personen

Vriendelijke eigenaar. Altijd bereid voor een praatje. Ruime kamer met mooi balkon. Goede bedden met nieuwe matras en goede kussens. Goed werkende airco. Kleine maar goed uitgeruste keuken. In rustige straat maar toch dichtbij restaurants en winkels. Alles op loopafstand. Op paar minuten rijden van rhodos stad. Thank you theo for the wonderfull stay at your beautiful appartment and we hope to see you soon

Aanrader
    • Studio voor 2 Personen

Voor de 2de keer verbleven in dit appartement en net zoals vorig jaar alles prima in orde!