Beoordelingen over Caravel Hotel Apartments 3-sterren

#6 van de 25 hotels in Ixia

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Fijn appartement!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het uitzicht was niet heel mooi maar we zaten wel heerlijk rustig, maar we hebben totaal geen last gehad van de drukke weg waaraan het appartementencomplex ligt. De badkamer is klein vergeleken met de rest van het appartement, maar wel net groot genoeg.

Personeel is erg vriendelijk en helpen je met alle vragen die je hebt. Het appartement wat wij hadden had 2 keer een balkon(woonkamer en slaapkamer) en ook een airco in de woonkamer en in de slaapkamer. Alles werd goed schoon gehouden en de handdoeken zijn op tijd verwisseld. De locatie is ideaal, ongeveer 5 minuten lopen van het openbare strand. Het complex ligt aan de grote straat waar alle restaurantjes en winkeltjes zitten. Als wij nog een keer terug keren naar Rhodos zouden we dit appartement zeker nog een keer boeken. Prijs kwaliteit verhouden is goed.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Rustig appartementencomplex
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het internet was wel gratis, maar heel slecht. De bedden waren smal en kort. Het zitgedeelte miste wat comfort in de vorm van kussens.

Uitzicht was goed en de grote balkons waren fantastisch. Ook de cleaninglady was netjes, snel en goed.

ruim appa met balkon -- zeer vriendelijk personeel --...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

geen eigen parking

ruim appa met balkon -- zeer vriendelijk personeel -- ondanks de ligging in een drukke straat, toch zeer rustig -- zeer goed restaurant (coconut) onderin het hotel

Heel erg genoten in een top accomodatie!
    • Studio

Rondom het zwembad is er erg weinig ruimte.

Alles eigenlijk!

• Beoordeeld op: 30 september 2015

Ons appartement (209) was ruim en schoon.

Het zwembad is wat sfeerloos. Ixia, Rhodos stad en Lindos zijn echt verpest door het massatoerisme. Alleen maar souvenirs winkels sportbars en restaurants met foto-menuborden. De 7 bronnen is echt niet bijzonder. 1 klein beekje... Thats it. Er zijn wel wat kleinschaligere plekjes in Rhodos, maar dan moet je wel een auto huren.

Ons appartement (209) was ruim en schoon. De bedden (matras iets zacht) sliepen prima. Elke dag schone handdoeken. De eigenaren zijn heel erg gastvrij en vriendelijk. De zee/ het strand vlakbij ons appartement was heerlijk!! We hebben heerlijk gegeten bij Villa di Mare en Le gourmet.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

zeer goede service.

zeer goede service. Kort bij Rhodos stad, een aangename afkoeling aan deze kant van het eiland. Zeer gedienstig personeel