Beoordelingen over Century Resort 4-sterren

Main Street, Acharavi, 49100, Griekenland

#38 van de 48 hotels in Acharavi

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

een beetje in mineur door het voorval met mijn vrouw,maar toch nog genoten
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het ontbijt was net geen 4 sterren waard maar prijs / kwaliteit goed.

Het personeel verdient een 10+.Echt super! Wij hadden de pech dat mijn vrouw met haar voet in de gips moest en het personeel heeft ons supergoed geholpen.De ligging was prima!Het half pension was in het restaurant Ginger en dit was prima!

Fijn zwembad, onvriendelijke manager.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen);

Ontvangst bij check-in en de manager. Hij probeerde ons te laten bijbetalen voor kinderen die onbegrepen waren volgens mijn boeking! Heb daar bijna 2 uur over lopen ruzie maken bij het inchecken omdat ik weigerde bij te betalen en hij de sleutel dan niet wilde geven. Na telefonisch contact met booking.com werd het opgelost en konden we inchecken zoals had gemoeten maar de ontvangst was dus een slechte binnenkomer.

Zwembad was fijn. Pool was nice for kids.

zeer goed meegevallen, ook voor de kinderen
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Frigo te luid. Airco in een deel van de kamer waardoor luiken en deur open moesten blijven om in het tweede deel ook te koelen. Wifi enkel in lobby en restaurant maar niet op kamer of aan het zwembad.

Goed ontbijt en mogelijkheid om buiten te eten, Ruime, stille kamer nr 102 met groot terras met zeezicht en droogrek. Zeer vriendelijk personeel. Mooie tuin. Frigo op de kamer. Voldoende ligbedden en parasols aan het zwembad en handdoeken service. Op wandelafstand van de zee, avondeten met bediening in restaurant Ginger in het dorp. Lakens en handdoeken werden om de 2 dagen vervangen.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Zwembad
    • Studio:

Te duur voor wat je krijgt

Zwembad Goed ontbijt

Heerlijke locatie!
    • Familiesuite

De prijzen van de Poolbar.

Ons appartement was perfect gelegen met tuin aan het zwembad. Natuur op de accomodatie was geweldig onderhouden!

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

Mooie rustige locatie met groene en verzorgde tuin.

Op totaal verregende dag (1 dag) was er niets geopend op het complex, behalve overvolle receptie met heel veel mensen op wifi. Kon nergens terecht voor hapje en drankje.

Mooie rustige locatie met groene en verzorgde tuin. Buitengewoon vriendelijk personeel. Iedere dag schoonmaak van studio, nieuwe handdoeken ( indien nodig) en bed verschoond. Goede keuze van restaurantjes in de nabije omgeving.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

Mooie accomodatie in een mooie omgeving.

Het strand vlakbij is niet zo fraai. Maar een klein stukje met de bus en je ligt aan een prachtig strand.

Mooie accomodatie in een mooie omgeving. Netjes onderhouden met geweldig vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

Bediening zeer vriendelijk.

Bedden waren veel te hard (pijn aan heupen bij wakker worden). Badkamer/toilet gedateerd. Restaurant staat airco te hard. Gratis WiFi alleen in lobby beschikbaar. Hygiëne; niet erg schoon, maar ook niet vies. €15 voor het gebruik maken van het kluisje op de kamer vinden wij onbehoorlijk.

Bediening zeer vriendelijk. Vooral 'Athina', waardoor we ons welkom voelden en plezier gemaakt hebben. Ideaal qua afstand naar het centrum. Goede prijs. Overall oké.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Het is een ruim opgezet resort, erg groen en kindvriendelijk.

Bed, hard kussen en klein bed. Keukengerei erg beperkt.

Het is een ruim opgezet resort, erg groen en kindvriendelijk. Veel ruimte om te spelen, schommel tussen de olijfbomen. Erg vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 17 juli 2015

Fijn zwembad, goed ontbijt en vriendelijk personeel en...

Afstand tot het strand is vrij groot met jonge kinderen en hete dagen

Fijn zwembad, goed ontbijt en vriendelijk personeel en zeezicht gehad.