Beoordelingen over Chania Rooms

Kondilaki 29-31, Chania, 73131, Griekenland

#47 van de 49 B&B's en herbergen in Chania

6,1

6,2

Een toplocatie maar .................
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een prima locatie echter reeds bij aankomst een probleem omdat de beloofde kamer met balkon een kamertje achteraf bleek te zijn, voorzien van twee ramen die uitkeken op een binnenplaats. Een airco ontbrak hier voor in de plaats stond een ventilator die, zo bleek achteraf, niet functioneerde. Vanwege mijn vooraf gestuurde mail met het expliciete verzoek om een kamer aan de straatkant voorzien van balkon nam ik hier geen genoegen mee, echter de sleutel werd mij overhandigt door de eigenaresse van een winkel verderop omdat de eigenaar niet aanwezig was. Pas in de loop van de daarop volgende dag kon ik verhaal halen na een nacht in een erg klein kamertje met een niet werkende ventilator. De eigenaar gaf aan dat de enige kamer die hij nog over had 100 euro meer koste, deze zou aan alle vereisten voldoen wat ook zo bleek te zijn. Van een vooraf gestuurde mail en bevestiging kon hij zich niets meer herinneren zodat ik mezelf voornam om dit soort correspondentie voortaan uit te draaien en mee te nemen. Ik ben akkoord gegaan omdat ik het niet zag zitten om de komende 10 dagen samen met mijn zoon in een hok aan de achterkant te verblijven. Van de niet werkende ventilator heb ik overigens melding gemaakt. Onze nieuwe kamer was prima gelegen. De wc bleek zonder hulp van extra water niet in staat om de "grote boodschap " af te voeren, zonder het toiletpapier, want: Griekenland (tip: gebruik de grote pan die in het keukenblok te vinden is) De balkondeur opende zeer moeizaam vanwege een te hoog gelegde tegelvloer. De douchekop lekte bij de slangbevestiging en kon niet aan de muur bevestigt worden. Verder was de linnenvoorziening erg onduidelijk geregeld, indien ik mij niet vergis hebben we de laatste 5 dagen geen verschoning meer gehad. De schoonmaakster verscheen zowat dagelijks maar indien wij op de kamer aanwezig waren vertrok ze weer om vervolgens tijdens onze afwezigheid die dag soms wel en dan weer niet alsnog schoon te komen maken.

De locatie is zonder meer prima namelijk midden in de oude stad. We hadden uiteindelijk toch een kamer aan de straatkant, vanaf je balkon overzie je het levendige straatbeeld. Let wel op dat geluiden van buiten maar nauwelijks gedempt worden, vroeg naar bed gaan is dan ook geen aanrader en lekker uitslapen kan nog weleens tegenvallen.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Dr kamer is heel mooi en gezellig en het restaurant onder...

wifi werkte slecht en we hadden gehoopt op een double bed, maar kregen twee singles. Douchekophouder was er niet, dus het was vasthouden en toen we de kamer kregen was de douche nat, vast vanege schoonmaken, maar toch vrij goor.

Dr kamer is heel mooi en gezellig en het restaurant onder het hotel was altijs vol en had elke avond live muziek.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

De locatie in het centrum van Chania is ideaal.

De ontvangst was slecht. De eigenaar was ongeïnteresseerd en onverzorgd. Leek uitgeblust. De kamer was redelijk schoon, de kookgelegenheid incompleet, de koelkast smerig. Hij stonk en zat vol schimmel. Handdoeken zijn niet vervangen in drie dagen!

De locatie in het centrum van Chania is ideaal. Het is er rustig, geen geluidsoverlast.