Beoordelingen over Congo Palace 4-sterren

Posidonos 81A, Glyfada, Athene, 16674, Griekenland

#205 van de 295 hotels in Athene

Te duur voor wat het is
    • Economy Tweepersoonskamer

Het hotel is erg verouderd. Tapijt op de kamers is vuil. Badkamer is echt aan vernieuwing toe. Alles behalve comfortabele bedden. Absoluut geen4 sterren waardig. Voor ons nooit meer.

Zwembad en ligging zijn goed

Prima voor één nachtje op weg naar de luchthaven

De 1 persoonskamer viel deze keer behoorlijk tegen (voor bijna EURO 100). Het was geen probleem om een andere kamer te krijgen

Rustige kamer en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. De ligging in Glyfada is heel fijn!!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

prima locatie in de stad, nabij openbaar vervoer. oud hotel, zeker geen vier sterren.
    • Familiekamer (4 Personen)

parkeren bij het hotel kan niet. aan de overzijde van de weg bij het strand wel kunnen parkeren. kamer had geen balkon, warme vieze lucht. wel een ruime kamer.

ontbijt was prima. locatie was goed. het hotel is prima bereikbaar met de auto. nabij openbaar vervoer richting Athene.

Nog een lange weg te gaan

Nog een lange weg te gaan Bij binnenkomst waren wij onder de indruk van de fraaie lobby. Mooie kleurstelling fraaie decoraties die de naam eer aan doen. Vervolgens gaan we naar de 4 kamers die we geboekt hebben. Deels voorzien van oude airco's die niet meer instelbaar zijn en het geluid geven van een laag overvliegende 747. Smoezelig is het juiste woord. Veel kleine defecten, vlekken in het tapijt, beschadigde deuren, kasten die niet geheel open kunnen. Een waterkoker zonder dat er een stopcontact zit, stopcontacten die deels los zitten en ga zo maar door. Ook de façade van het gebouw is heel hard aan vernieuwing toe! Scheuren in de muren, deuken in de later (deels) opgebrachte beplating. Barsten in de vloeren. Ontbijt is prima als je niet de wens hebt voor vers fruit maar conserven en van Nescafé automaten koffie houdt. Met veel moeite wordt er op speciaal verzoek een verse espresso gehaald die vervolgens voor €2,80 op de kamer wordt bijgeschreven Deze koffie is dan weer wel lekker! Bijzonder is dat het zwembad ook voor de bewoners uit de omgeving is opengesteld, dat geeft nog al eens wat discussie rondom het verkrijgen van een ligbed. Ligging is prima, de wijk is prima en het hotel heeft veel potentie maar we zal geïnvesteerd moeten worden. Wij boeken dit vooralsnog niet weer.

Hier kom ik niet meer.

Kamers zeer ouderwets! Vloerbedekking vies. Douche is een uurtje puzzelen met douchegordijn! Ouderwets!

Ontbijt en zwembad.

• Beoordeeld op: 7 september 2015

Locatie!

Onze kamer was nogal gehorig. Niet alleen de airco (verouderde installatie) die je met 36 graden toch echt wel aan moet maakte veel lawaai. Ook lag de kamer lag precies tegenover de lift en niet alle hotelgasten houden rekening met andere gasten :) Maar dat is vaker in hotels. Paar oordoppen werkt dan prima. Toch is het hotel wel een aanrader!

Locatie! Met onze huurauto binnen 20 minuten in het centrum van Athene. 3 minuten lopen naar het strand. Leuke strandjes en plaatsjes langs de kust.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

Qua locatie tov Athene prima.

Het hotel kijkt uit over zee echter wel gescheiden door 2x 3 baans weg. Kamer is netjes maar wel gedateerd. Ontbijt is basis - standaard

Qua locatie tov Athene prima. Personeel achter balie is behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 19 februari 2015

Ontbijt treffelijk

Straatlawaai, geen WiFi op de kamer, de bar stelde niet veel voor.

Ontbijt treffelijk