Beoordelingen over Country Hotel Velani 3-sterren

Avdou Pediados, Avdou, 70005, Griekenland

#1 van de 2 hotels in Avdou

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

mooi gelegen hotel in prachtige omgeving voor een rustige, ontspannen vakantie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Tuin

Paardrijden is hier de hoofdactiviteit. Andere aspecten komen minder aan bod of worden niet toegelicht. Je zou hier perfect kunnen mountainbiken, wandeltochten maken, paragliden.......

wie van rust en stilte houdt, wie daarenboven graag paard rijdt; wie in een mooie omgeving lekker wilt eten die is op het juiste adres.

De locatie geef ik een tien plus, de accommodatie zit ver...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Tuin

De weg zit vol met stenen en om er te komen met je huurauto neem je een een behoorlijk risico, als wij dit van te voren wisten hadden we er niet voor gekozen. Personeel ontvangt je alsof je een strafkamp bezoekt, geen greintje gastvrijheid. De kamers zijn saai ingericht. Al met al geef ik het een 6,7 puur alleen voor het uitzicht waar de accommodatie zich bevind.

De locatie geef ik een tien plus, de accommodatie zit ver buiten de stad en is zo in het natuurlijk landschap te vinden.

Prachtige omgeving, heerlijk tafelen, vriendelijke eigenaars
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Tuin

De weg er naar toe is niet in heel goede staat

Schitterende omgeving, eerlijke en smakelijke keuken, gezellig tafelen op een mooi terras met prachtig uitzicht, vriendelijke eigenaars, die altijd klaarstaan voor hun gasten, zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding !

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Een fijn verblijf
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Tuin

De rit van dorp naar hotel over een privé weggetje is voor kleine auto bijna niet te doen

Prachtige locatie , rust en luxe bediening , heerlijk ontbijt en lekker gegeten .

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Een mooie locatie met nog mooiere mensen!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Tuin

Het is een prachtige locatie, met zwembad en een heerlijk restaurant! Het eten is er echt heel goed met hele vriendelijke mensen. We hebben er een heel prettig verblijf gehad. Je kan er paardrijden, de paarden zien er goed en verzorgd uit!

Tegenvallend verblijf voor een 9,4 score
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Tuin

Veel een beetje tegen, omdat het een score van 9,4 kreeg had ik hier heel veel van verwacht maar was het enige verblijf in onze week dat tegen viel op Kreta. De kamer was beneden verwachting, zeer simpel en weinig gezellig. badkamer groot maar oud en versleten en zeer simpel. Voor 9,4 verwacht ik hier meer van. Eten 's avonds in restaurant van hotel viel ook tegen, zeer simpel (mijn souvlaki was niet echt mals en de lamskotelletjes van mijn man zeer vet). We kregen ook niets extra bij de koffie (zelfs geen koekje) hoewel je op veel locaties een dessertje of ten minste een raki bij de rekening krijgt... Het is vooral een hotel dat bezocht werd door paardeneigenaars (hebben manege) en ik denk dat dat in de zomer ook nodig is, want de mesthoop van de paarden ligt onder het terras buiten dus dat zal in de zomer voor niet paardenliefhebbers toch niet echt lekker ruiken denk ik...

De locatie is prachtig (inderdaad lange kronkelige steile weg met bochten maar wel goed berijdbaar, echter niet om 's nachts zonder verlichting naar ander restaurant te rijden), je hebt een heel mooi uitzicht vanaf het terras van je kamer en vanaf het terras van het restaurant (waar we niet hebben kunnen zitten wegens te koud nog). Het ontbijt was wel zeer lekker en voldoende uitgebreid.

De hygiëne kon beter

Prachtige locatie, super ontbijt en restaurant

Perfect relaxen in een super omgeving
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Tuin

Super ligging met super behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Prachtige en rustige lokatie.

Prachtige en rustige lokatie.Goede keuken. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

Lokatie

Lokatie

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

Afgelegen rustige ligging met zeer charmante gastheer.

Er mocht wat meer afwisseling in het overigens uitstekend ontbijt.

Afgelegen rustige ligging met zeer charmante gastheer.