Beoordelingen over Creta Blue Boutique Hotel 4-sterren

Ipsilantou str., Koutouloufari, Chersonissos, 70014, Griekenland

#30 van de 185 hotels in Chersonissos

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Mooie locatie met prachtig uitzicht!
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Het was even lastig om het hotel te vinden met de auto (doodlopende straat in en dan een nauwe straat naar links), maar de locals weten het altijd te vinden!

Mooie kamers, gastvrij personeel en prachtige uitzicht naar de zee!

Hier wordt je behandeld als een GAST.
    • Executive Suite met Uitzicht op de Tuin

-slapen op de mezaninne.... De airco hangt beneden en koelt boven niet af. Het was 28 graden boven, terwijl het beneden 22 was... Beter een kamer met gelijkvloers nemen. -Ontbijt is niet gevarieerd : alle dagen dezelfde keuze. Er is bediening aan tafel, dus je moet telkens iemand roepen om koffie,fruitsap.....te krijgen. Het wachten op de eitjes duurde soms lang.

-De eigenaar regelt een taxi voor je naar het hotel. Onze boot arriveerde wat later, en er was geen taxi. Na een telefoontje met George werd dit vlug opgelost. Hij belde de chauffeur en verwittigde ons dat we binnen de minuten zouden opgehaald worden. -We kregen een upgrade van kamer bij de aankomst. -Niet alleen de eigenaar, ook het personeel aan de bar, in het restaurant, onderhoudspersoneel.... iedereen was SUPER vriendelijk. -Voldoende zetels en parasols aan het zwembad. Gratis handdoeken ter beschikking. Héél proper zwembad ! -Restaurant is hoger niveau ! Heel gevarieerd en héél lekker ! Zowel de kaart voor 's middags als 's avonds.

Zalig verblijf in een fantastisch hotelletje!

De weg er naartoe is wel erg smal. Voor ons was dit geen probleem maar niet echt geschikt voor wie zich niet zo zeker met de wagen voelt. Aan de andere kant zorgt dat er wel voor dat het super rustig gelegen is en toch vlak bij het dorpje.

Heel vriendelijke service; nette, mooie en ruime kamers; prachtig uitzicht; lekker eten maar op 5' wandelen zijn er ook heel wat goede restaurants.

Goed adres voor een heerlijke vakantie.
    • Deluxe Maisonette met uitzicht op zee

Douche was niet goed op temperatuur te krijgen en druk van het water viel regelmatig weg.

Het geheel! de combinatie van kamer, locatie, en voorzieningen en restaurant.

Mooi gerenoveerd hotel.
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Helaas hebben we George de eigenaar nooit ontmoet i.v.m. inchecken; Molton met plastic was niet echt comfortabel.... De weg er naar toe is een beetje smalletjes; In de ochtend willen douchen....helaas alleen koud water; Ontbijt is pas om 09.00 uur.

Wij hadden als laatste dag van onze vakantie dit hotel uitgezocht. De weg er naar toe was niet echt goed aangegeven en het smalle straatje er naar toe was niet echt uitnodigend. Bij aankomst keurig ontvangen door de eigenaresse met een heerlijk drankje en daarna naar onze kamer gebracht. Het was een prachtige kamer die net gerenoveerd was en was spatte er ook echt vanaf. Prachtige badkamer....een mooie slaapkamer met een opstapje er naar toe, en een zitgedeelte met enkele faciliteiten. Lekker terras met stoeltjes met uitzicht op de zee. Ontbijt was pas om 09.00 uur.....en aangezien onze vlucht redelijk vroeg ging kregen we een sandwich mee met een stukje fruit.

• Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Ontbijt dinner de mooie tuin mooi zwembad vriendelijk personeel locatie: dikke aanrader.

Top !!
    • Luxe Zwembadsuite met Uitzicht op Zee (alleen voor Volwassenen)

Niks !

Alles !!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

Luxe suite, ruim en van alle comfort voorzien, prachtig...

Houd rekening met een zeer rustige periode als je eind oktober komt. Er is veel gesloten. Ook bepaalde faciliteiten van het hotel. Informeer ernaar.

Luxe suite, ruim en van alle comfort voorzien, prachtig uitzicht. Fijne bedden. Personeel zeer attent.

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Uitzicht!