Beoordelingen over Louis Creta Princess 4-sterren

Platanias, Crete, Maleme, 73014, Griekenland

#14 van de 20 hotels in Maleme

5,2

Heb betere vakanties gehad!
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Hotelkamer was gewoon geen 4 sterren waard, ik snap ook eerlijk gezegd niet dat ze deze hebben gekregen, ik kies echt op basis van sterren een accommodatie maar kan hier dus niet op vertrouwen. Kamer was gewoon klein, balkon maximaal voor 2 personen terwijl wij een 5 persoons kamer hadden, had je een opblaasband liggen op je balkon dan was het vol. je kon niet ergens even zitten op je kamer voor bijv een spelletje. De badkamer was extreem klein. appartement was ook extreem gehorig je hoorde echt alles waardoor je nachtrust minimaal was! Waar ik me ook erg aan stoorde was dat er in de lift een briefje hing met de mededeling geen bedjes te reserveren bij het zwembad, vervolgens zie je sochtends allemaal gereserveerde bedden vanaf 6:30 uur, ik snap niet dat het hotel niet handelt naar hun eigen mededeling en deze handdoeken gewoon weg haalt. Ik had vooraf de reviews gelezen en zag wat negatieve commentaren staan maar dacht dat zullen wel van die azijn zeikers zijn! helaas ik wou dat ik geluisterd had, volgende keer dat ik boek ga ik wat secuurder te werk, ik ga hier zeker niet terug. (en dat is echt alleen op basis van de kamer) animatie super vriendelijke mensen. locatie hotel is erg afgelegen je kan savonds niet gezellig een boulevard op of een stadje in, die gratis bus waar over gesproken word is er niet meer, we zijn een paar keer met de taxi weggeweest dit is vrij goedkoop. openbaar vervoer is ook goed te doen. dichts bijzijnde stadje met de taxi 15 min.

Zwembad was niks op aan te merken, de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Onze kinderen vonden de Kids Club erg leuk.
    • Familiekamer met Zijdelings Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Vooral vanwege de glijbanen op de foto's had ik hier geboekt, maar bij aankomst bleken mijn kinderen hier helemaal niet op te mogen, omdat ze nog geen 1.20 m zijn. En het andere kinderbad was ook al niet leuk, want vader mocht niet met de kinderen mee de glijbaantjes af. Gevolg: in dit badje was steeds helemaal niemand. Ik had een familiekamer geboekt, die is super klein, kan echt niet als zodanig verkocht worden. Het was niet schoon, maar dat gold ook voor de rest van het hotel: het bestek en de borden/glazen worden niet goed afgewassen. De ontvangst was erg onvriendelijk: de dame achter de receptie gaf aan dat ik beter even kon zorgen dat mijn man mij zou helpen, toen ik het formuliertje aan het invullen was, terwijl ik mijn kind op m'n andere arm had. Een erg vreemde en misplaatste opmerking, zéker komende van een vrouw.

Onze kinderen vonden de Kids Club erg leuk.

Leuk verblijf in verouderd hotel
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Te kleine kamers, die familiekamers worden genoemd.

Het zwembad voor kinderen

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

De zwembaden waren oke, en er was de hele dag voldoende eten...

Eten was veelal koud, eetzaal erg druk, kamers veel te klein en erg gehorig, kamers waren absoluut niet schoon, bedden waren keihard, superslecht geslapen, veel lawaai tot diep in de nacht en al weer lawaai heel vroeg in de ochtend. Strand is slecht verzorgd, heel veel kapotte strandstoelen en een grof keienstrand. Terrassen om de zwembaden waren erg vies.

De zwembaden waren oke, en er was de hele dag voldoende eten en drinken te krijgen. Ook diverse cocktails behoorden tot de all-in. Entertainment deed het met de zeer beperkte middelen die ze hadden best goed.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

kwaliteit van het eten, de glijbanen, de professionele...

het interieur van de eetzaal, als ik moest binnen eten dan zou ik het heel erg vinden. ik zou liefst nog iets meer vriendelijke, spontaan personeel hebben.

kwaliteit van het eten, de glijbanen, de professionele redders bij het bad, de verscheidenheid aan eten, de locatie,