Beoordelingen over Daios Luxury Living 5-sterren

Nikis Avenue 59, Thessaloniki, 54622, Griekenland

#3 van de 69 hotels in Thessaloniki

9,8

Goed Hotel met perfecte service van bediening en receptie en schoonmaak, op een top locatie
    • Executive Kamer met Uitzicht op Zee

Weinig echt een goede locatie, jammer dat ze geen zwembad hebben maar dat was wel heel erg veel verlangd op deze locatie. Je kon met de boot ( 100 meter lopen) voor 4 euro naar het dichtstbijzijnde strand dus dat was ook lekker en leuk

Personeel en service van hotel en de locatie met uitzicht op de witte toren en zee was perfect, personeel was zeer behulpzaam in ideeën en helpen voor een verrassing voor mijn vrouw we hadden onze 20 jaar trouwdag te vieren in de vakantie. we kregen extra bloemen en in de avond toen we uit eten waren, waren er allemaal kaarsjes geplaatst dus toen we terug waren en dit aanstaken was het een perfecte afsluiting van de avond. eten met ontbijt en in de bar restaurant was zeer goed en goed in prijs kwaliteit en zeer attent personeel mijn complimenten hiervoor

Hotel op de juiste locatie.
    • Deluxe Junior Suite met Uitzicht op Zee

Niks speciaal, enkel waren de eieren en het spek op de eerste morgend koud !!!! Waarschijnlijk vergeten de vuurtjes aan te steken. Positie van de tv in de kamer een beetje "akward" . Sommige kanalen (o.a. BVN) waren niet beschikbaar ondanks dat ze in de lijst voorkwamen.

Leuke locatie aan de zeeboulevard. Was ooit een mooi designhotel maar is wat onderkomen (niet dat het stoorde). Niettegenstaande dit, zeker een 9/10. Onze kamer (404, 4de verdieping) lag aan de zeezijde. Mooi uitzicht, maar veel wind. 's Nachts lawaai van auto's over boulevard, maar laat je de venster dicht, dan valt dit echt wel mee. Ontbijt uitgebreid. Bed uitstekend, badkamer ok, personeel uitermate vriendelijk, wifi ok. Locatie op wandelafstand van de musea. In de buurt ook verschillende lekkere restaurantjes.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Meer voor zakelijke bezoeken dan voor een vakantie
    • Comfort Kamer met uitzicht op het Atrium

Het was onze duurste overnachting in Griekenland en de prijs/kwaliteit verhouding klopte naar mijn smaak niet. De kamer was een groot 2 persoonsbed met amper ruimte voor iets anders. Het uitzicht op "het Atrium" bleek een straatmuur/achterkant van de buren. Voor 135 euro dus geen uitzicht op zee. Eerder in Ioannina in een 5 sterren hotel geslapen in een maisonette en heel persoonlijke gastvrouw die qua luxe zeker niet onder doet voor dit hotel. Dit is meer een hotel voor zakenmensen. Werden ook overal in Griekenland direct geholpen en moesten hier telkens even wachten bij de balie waar maar een persoon helpt. Wel heel aardige mensen allemaal.

De badkamer met apart ligbad en douchecabine waren heerlijk.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Het is een super" hotel qua ligging, mooie kamers, lekker warm en koud ontbijt.
    • Comfort Kamer met uitzicht op het Atrium

Ik kan eigenlijk niets negatiefs bedenken...

Ik beveel hotel Daios Luxury Living heel erg aan omdat het aan de zee ligt. Zo vind je het altijd terug als je de weg kwijt bent. Maar bovendien had ik een erg mooie, ruime en nette kamer. Ik raad dit hotel dan ook ten zeerste aan voor diegenen die naar Thessaloniki op vakantie gaan. Het is een superhotel. Het ontbijt is ook erg goed. Het gaat van warm tot koud eten. Men brengt vers fruitsap en water aan tafel. En dan vraagt men of men koffie of thee wil.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Uitstekende uitvalbasis voor Thessaloniki
    • Superior Kamer met Uitzicht op de Stad

Super locatie in het centrum van de stad, de perfecte uitvalbasis voor je verblijf in de stad! Heerlijk en uitgebreid ontbijt, Vriendelijk personeel en ruime kamers.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

fantastisch

n.v.t.

De service zowel bij het ontbijt als in het restaurant, vriendelijkheid van personeel, het was gewoon TOP

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Tophotel
    • Comfort Kamer met uitzicht op het Atrium

Geweldig ontbijt. Ligging perfect. Staf perfect.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Ontbijt was okay,
    • Superior Kamer met Uitzicht op de Stad

Informatie voorziening

Ontbijt was okay,

Uitstekend hotel, maar wel (te) duur voor Griekenland
    • Comfort Kamer met uitzicht op het Atrium

Temperatuur in de kamer valt niet te koelen Restaurant ondermaats.

Ligging is perfect

• Beoordeeld op: 25 september 2016

grote kamers - prima locatie in centrum - ruime keus ontbijt...

grote kamers - prima locatie in centrum - ruime keus ontbijt buffet

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Heerlijk hotel met mooie kamers en een geweldige locatie!
    • Comfort Kamer met uitzicht op het Atrium

Geweldige kamers, goed ontbijt en toplocatie!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

kamer heel mooi en netjes ontbijt fantastisch locatie...

kamer was heel warm airco was uit erg jammer was 27 graden buiten raam open gedaan maar te lawaaierig om te slapen.

kamer heel mooi en netjes ontbijt fantastisch locatie perfect personeel zeer behulpzaam alles was prima geregeld.

• Beoordeeld op: 20 maart 2015

Locatie, ontbijt, luxe op een prettige manier.

Temperatuur op de kamer, 's nachts veel te warm. Balkon openen is niet aan te raden in verband met veel verkeerslawaai. Verlichting badkamer is slecht.

Locatie, ontbijt, luxe op een prettige manier.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Ontbijt, Badkamer