Beoordelingen over Dionysos Hotel

Sanitair

Uitzicht

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Mooie locatie.

Kwaliteit van kamer, met name van badkamer. Toilet werkte na reparatie, maar deze voorkwam niet dat gedurende het hele verblijf de badkamer 'overstroomd' bleef, ook na een tweede reparatie. Verder doucheophanging kapot en ook viel het handdoekrek bij eerste aanraking. Er werd geadverteerd met een kingsize bed, maar deze bleek in werkelijkheid queensize. Meubilair in 'woonkamer' maakte vervallen indruk, zo was de bekleding van de tafelstoelen beschadigd en zat een van de rugleuningen letterlijk los aan de zitting. De woonkamer bestaat voor een groot deel uit een ruimbemeten keuken met veel kastruimte, maar nauwelijks keukengerei, zo ontbraken een waterkoker en een koffiezetapparaat. Ter relativering moet wel worden opgemerkt dat wij voorafgaand aan ons verblijf in Agistri in twee prachtige accomodaties hebben gelogeerd in Methoni en Nafplion. Wij waren dus verwend. Maar toch, deze beide accomodaties zaten in dezelfde prijsklasse en ons eindoordeel over de accommodatie in Agistri is dan ook: te duur.

Mooie locatie. Zeer ruim appartement, met aan beide zijden balkons. Die aan de achterzijde bood een prachtig uitzicht op Aegina. Vriendelijke en kundige receptioniste.