Beoordelingen over Dorian Inn 3-sterren

15-19 Pireos Street, Athene, 105 52, Griekenland

#195 van de 295 hotels in Athene

We hadden n refurbished kamer welke schoon en goed was.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gehele hotel moet opgeknapt worden, ontbijt viel tegen. Mooi uitzicht op akropolis van uit het dakterras echter je mag er ‘s avonds niet op om foto’s maken als je er niet gaat dineren. Zelfs niet als het restaurant (welke eruit zag als een voetbalkantine) helemaal leeg is. ‘S avonds ongure buurt in de zijstraten, kun je omzeilen door de grote wegen te volgen. Foto’s op de site veel mooier dan in het echt. Zeeeeeeer gehorig

We hadden n refurbished kamer welke schoon en goed was. Lokatie erg goed, want alles is walkable.

Zou ik zeker aanraden, kwaliteit-prijs zit goed
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt : ruim genoeg, kwaliteit kon iets beter maar is volgens prijs ok.

Zeer ruime, nette, luchtige en gerenoveerde kamer. airco niet luidruchtig en zeer efficiënt. Ligging op loopafstand van centrum, vlakbij centrale markt. Ietwat luidruchtige straat (hadden we geen last van binnen).

Hotel is goed om te verblijven.

Als je naar buiten gaat kan je beter op de hoofdstraat blijven om naar de bezienswaardigheden van Athene te gaan. Er zijn veel mensen op straat die vaak iets van je willen waar je niet op zit te wachten. In de zijstraten is dat nog veel erger.

De kamer is netjes, schoon en je kan er heerlijk slapen. Je kan zien wel zien dat het een iets ouder hotel is maar dat maakt voor mij niet zoveel uit. Op het dak van het hotel heb je een zwembad, restaurant en een fantastisch uitzicht over de hele stad, schitterend.

Heerlijk rustgevend met een mooi zwembad met prachtig uitzicht
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk hotel met nette kamer, goede douche, lekkere bedden en prima ontbijt. heerlijk ook om aan het eind van de dag in/aan het zwembad te zitten/liggen met een drankje en uitzicht over heel Athene. echt een super hotel!

Zolang je niet op je kamer hoeft te zijn is het hier heerlijk
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer stonk enorm, airco werkt op zich goed maar maakt flink kabaal. Kamer op zich redelijk, minpunt is dat er maar 1 vrij stopcontact was. Materiaalgebruik op de kamer is een samenraapsel. Uitzicht op een achterbuurtstraatje waar je goed zicht hebt op de drugshandelaren.

Het zwembad, de bar, het restaurant en de lobby zijn prima.

Fijn hotel goede locatie
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De wifi was wat zwak.

Het zwembad op het dak was heel mooi. We hadden daar vandaan een goed uitzicht op de Acropolis. Ook ‘s avonds was dat mooi verlicht. Je kon op het dak ook iets bestellen en een lekker zitten in een drankje drinken. Verder was de kamer zeer ruim.

Prettig verblijf met goede service
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De steeg naast het hotel oogt minder veilig. Vooral in de avond verzamelen zich veel Pakistaanse/Indiaanse/Bengalese mannen zich daar. Voor een vrouw alleen of voor een gezin met kleinere kinderen voelt dit minder fijn aan. Als je er niet in haat heb je er verder geen last van.

Het zwembad en het dakterras. De kamer en de bedden waren ook dik in orde. 👍🏻

We hebben een heerlijke vakantie gehad!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de buurt zijn heel veel zwervers. Ik was samen met mijn 13 jarige dochter die voelde zich niet veilig daar op straat.

Wat een heerlijk dakterras met leuk zwembad!

prima prijs-kwaliteit
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen buurt om 's avond alleen rond te lopen, afstand tussen Omonia metro en hotel vormt geen probleem.

Lekker ontbijt, fantastisch zicht vanop het dakterras, prijs-kwaliteit top, vlakbij de metro

• Beoordeeld op: 27 april 2018

4 sterren ervaring in een 3 sterren hotel
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De drankjes en de koffie viel een beetje tegen tijdens het ontbijt. Ook had de housekeeping iets milieuwvriendelijker kunnen zijn aangezien schone handdoeken elke dag werden vervangen.

Extreem goede prijs-kwaliteitverhouding. Een heerlijk ontbijt, goede housekeeping en op de 12e verdieping een zwembad met een restaurant dat heerlijk eten serveert. Erg genoten en eventueel voor herhaling vatbaar.

Oké

Enige echte minpunt: we hadden als extra avondeten, restaurant ging steenvast 40 min later dan voorzien open, sommige schotels waren lauw of koud. geen muziek, geen sfeer. Enkel water. Neen, ga beter uit eten.

Ruime, nette kamers (we hadden er 2, op 10de verdieping, maar vermoedelijk zijn nog niet alle kamers vernieuwd

Het uitzicht vanaf het dakterras, de bediening (enkel de...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligging, nauwelijks gepoetste kamers, te kleine badkamer, lawaai buiten en in hotel. Je hoorde alles.

Het uitzicht vanaf het dakterras, de bediening (enkel de mensen van bar/restaurant dakterras)

Lekker ontbijt.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gehorige kamers zowel ten opzichte van andere gasten in het hotel, maar ook ten opzichte van buiten (we sliepen aan de voorkant).

Lekker ontbijt. Vrij centrale ligging.

Uitstekende uitvalsbasis tegen scherpe prijs.

Direct achter hotel wat onprettiger straatjes. 's Avonds even iets omlopen over de Athinas, geen enkel probleem. 2-persoonskamer was wat klein voor ons; kinderen hadden 3-persoonskamer; die was heel ruim. Die zou ik dan aanbevelen, ook als je met z'n tweeën bent

Prijs-kwaliteit verhouding in voorjaarsvakantie was zeer goed. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Fantastisch uitzicht vanaf bar en terras op de 12e etage. Alles op loopafstand. Bagage konden we laatste dag in depot kwijt. Ontving vooraf aanbieding via hotel voor taxivervoer vanaf vliegveld. Was (voor 8 personen) goed betaalbaar. Ervaren chauffeur en mooie taxibus.

Goed!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Athene is een triestige stad, overal graffiti op elke vierkante meter, niet onderhouden voetpaden, bedelaars alom, vreemde individuen, heeft uiteraard niets met het hotel te maken, die was perfect en aan te raden voor iedereen want de locatie midden in de stad is goed gelegen!

Alles was n orde, onze verwachtingen ingelost!!!

Fijn hotel voor weinig geld en snel bezoek aan Athene
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hotelkamer was wat verouderd en niet super schoon (hier en daar wat haren;)) maar wel schoon genoeg!

Goede voorzieningen, behulpzaam personeel en makkelijk bereikbaar

• Beoordeeld op: 25 november 2017

zijn nu voor de tweedemaal in athene geweest en alles te voet geweldige stad aleen slechte stoep
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

sluiting van deur klemde en wiffi was zwak op kamer

de kamer was geweldig het ontbijt ook niet ver van bezienswaardingen mooie stadstuin acropolis alles dicht bij fijne mensen van hotel maar ook in restaurantjes heeerlijk eeten en drinken wij heben daar in de straat evripidou presies op hoek in zijstraat tegenover evripidides hotel grieks restaurant met mensen die een beetje engels praaten gewldige verjaardag gevierd ze zorgde voor taart en champanhe

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Fijne kamer
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airconditioning kon niet aan en aangezien dit hotel aan een drukke straat ligt kon het raam niet open door de herrie dus was het warm en benauwd.

Fijne kamer

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Aardig personeel aan de balie. Ontbijt is goed. Locatie is niet geweldig. Badkamer verouderd.

Geen mooie wijk waar het hotel is gevestigd. De kamer was erg warm. Mug. Geen airconditioning. Badkamer viel erg tegen. Sanitair was verouderd. Kapotte tegels.

Het ontbijt was goed. Mooi dakterras met zwembad. Uitzicht op de afkooppolis.

heerlijk
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer had een vochtprobleem rook onprettig. Ik vond de omgeving inspirerend maar dat was niet de schoonste kant van de stad

Mooie ruime kamers, supergroot balcon, prima ontbijtbuffet. afstand tot centrum en openbaarvervoer zijn prima

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Uitstekende service, prachtig uitzicht vanuit de rooftopbar,...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitstekende service, prachtig uitzicht vanuit de rooftopbar, -restaurant, enkel de ligging en buurt is minder, maar daar heb je dan weer weinig last van als gast.

Zwembad op dakterras, goed restaurant met prima eten op 12...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kwaliteit van het ontbijt, hotel is buiten het dakterras wat verouderd. Is dringend aan renovatie toe. Is gelegen in ietwat verpauperde buurt.

Zwembad op dakterras, goed restaurant met prima eten op 12 de verdieping, vriendelijkheid van personeel, goede bedden.

Athene is zeer de moeite waard om te bezoeken
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is ietwat gedateerd en ligt in een matige buurt (vermijd de zijstraten!). Parkeren in de buurt is goed mogelijk (2x privéterrein, betaald), informatie daarover was echter gebrekkig.

Centrum (incl. Akropolis) is op loopafstand (autovrij), prima ontbijt en fantastisch dakterras met zwembad (uitzicht is grandioos, ook by night).

City trip.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco was niet meer dan redelijk.

Prima en uitgebreid ontbijt, goed restaurant en bar op dak van het hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Zwembad super relaxed voor einde van de dag. Restaurants plaka op loopafstand.

Het geweldige uitzicht en de mooie ligging van het...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer zijn zeer gehorig (met name de lift). Het uitzicht vanuit de kamer. Buurt rondom hotel is niet geweldig

Het geweldige uitzicht en de mooie ligging van het restaurant en zwembad. Goed en uitgebreid ontbijt. Hotel ligt op loop afstand van het centrum (15 minuten) en kort bij de metro.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Uitgebreid ontbijt, zeker naar Griekse normen.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Midden in het centrum maar daardoor wel aan een drukke straat. Het uitzicht vanuit onze kamer was niet geweldig. Het hotel aan de overkant.

Uitgebreid ontbijt, zeker naar Griekse normen. De klassieke eieren en koffiekoeken, maar Griekse lekkernijen. Comfortabele kamer.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

OK voor transfer nacht
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geur van de afvoer in de eerste kamer. Na klacht andere kamer gekregen. Daar duidelijke sigarettengeur. Het was bijzonder warm in Athene en er ontbrak verluchting op het dakterras, doordat het zwembadgedeelte afgesloten is van de rest.

Goed ontbijt. Airco op de kamer. Redelijke prijs.

Vergane glorie

Het avondeten! Ons verblijf was halfpension. De eerste avond mochten we in het restaurant op de bovenste etage dineren. Wij kregen verder geen informatie over het menu, over een eventuele mogelijkheid uit de kaart te bestellen. We kregen eerst water en een griekse salade. Vervolgens de eerste gang: overgekookte pasta met een waterige rode saus uit blik. Na een ruime wachttijd kregen we het hoofdgerecht: gekookte varkensvlees met aardappelen. Het vlees had een rare smaak, het was duidelijk al een paar dagen eerder klaargemaakt. Het lukte ons niet om deze gerechten te eten en zijn daarom buiten de deur gaan eten. Neem geen halfpension!! Verder vonden we veel schimmels in de badkamer.

Hotel is centraal gelegen. Uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Zwembad en bar op bovenste verdieping.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet echt het hotel direct aan te rekenen, maar de straten ten zuiden van het hotel zijn niet echt veilig en netjes.

Zwembad en bar op bovenste verdieping.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Het hotel is net als de buurt, niet meegegaan met de tijd.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enkel wat details: een keertje geen WC-papier, op dinsdag was het brood niet vers, je moest wel aandringen voor een late check-out (en dan maximaal 14:00 uur), geen werkende airco. En het verhaal omtrent het niet kunnen betalen met American Express klopt niet.

Het uitzicht en ook het ontbijt mocht er zijn. Dat het dichtbij Omonia ligt, is ook wel prettig, maar zelfs Monastiraki ligt op een klein wandelingetje van het hotel.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

mooie stad , goed hotel , veel gezien
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamerpersoneel kan beter , maar toch is het voldoende. oudejaarsavond feest ( eten ) viel erg tegen

lekker ontbijt. personeel ok. PC en printer kan men gebruiken.

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Prima dagen gehad in Athene, hotel was goedkoop, maar had wel een paar minpuntjes.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedlampje recht boven het bed: ik heb mijn hoofd flink gestoten. Badkamer veel te klein, je kon nauwelijks zitten op het toilet, het toilet zat half onder de wastafel. Badkamer is ook wel aan opknapbeurt toe, douchekop in bad hing te laag, douchegordijnen kleefden tegen je benen aan. Advies verbouw de badkamer en zet er gewoon een douche in. Omgeving: aan een drukke straat, wij zaten aan de achterkant, hebben daar niet zoveel last van gehad. Verder vonden wij de omgeving niet zo aantrekkelijk 's avonds, donkere straten, alleen mannen op straat, geen restaurants in de buurt.

Goedkoop hotel, voor een paar dagen Athene prima. Leuk restaurant op bovenste etage, met mooi uitzicht op de Acropolis. Ontbijt OK. Prima service en personeel. Dichtbij de metro.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Geweldig uitzicht op het dakterras met zwembad, aardig...

De kamer rook een beetje vreemd, in zijstraten zaten veel zwervers/junks

Geweldig uitzicht op het dakterras met zwembad, aardig personeel, dicht bij de metro, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Super verblijf om Athene te ontdekken!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet dat het echt tegenviel, maar het water van het zwembad was erg fris.

Geweldig uitzicht over Athene, zie foto Acropolis, vanaf het dakterras met het zwembad. Ligging in het centrum van Athene, op loopafstand van Plaka, Monastiraki en andere highlights.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Grote keuze bij het ontbijtbuffet, super diner op de 12de...

Temperatuur van het zwemwater, maar dat wordt gecompenseerd door het uitzicht.

Grote keuze bij het ontbijtbuffet, super diner op de 12de verdieping, goed gelegen, zeer behulpzaam personeel!

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Goed hotel maar gelegen in een onveilige buurt.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De buurt waar we verbleven was niet aangenaam. De dag dat we aankwamen zaten we in een vechtpartij gelukkig was de politie er snel. We konden Savonds niet meer iets doen omdat het ons niet veilig leek om in het donker in deze buurt te lopen maar gelukkige kan je in het hotel zelf iets drinken met zicht op de verlichte acropolis.

Wij kozen voor halfpesioen en zowel smorgens en Savonds waren er lekkere gerechten en vaak ook typisch Griekse gerechten. Goed eten voor een driesterrenzaak. Dicht bij sommige bezienswaardigheden en de metro is ook zeer goedkoop en dichtbij dus konden we deze gemakkelijk nemen voor een democratische prijs.

Ontbijt en zalig uitzicht op het dakterras

De locatie, gelegen in een buurt waar je een onveilig gevoel hebt.

Ontbijt en zalig uitzicht op het dakterras

Goed hotel.

Douche kon niet ophangen

Goed hotel. Mooie ruime kamer. Goed ontbijt. Mooi dakterras met fijn zwembad en uitzicht

Zwembad en uitzicht van dakterras
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Locatie had iets centraler mogen liggen

Zwembad en uitzicht van dakterras

Vriendelijke staff zowel aan receptie als bij het ontbijt.

Vriendelijke staff zowel aan receptie als bij het ontbijt. UItgebreid ontbijt met voldoende keuze.

Redelijk stadshotel, restauratie kamers bezig, Net buiten de fijne wijken in sociaal zwakkere straat
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen brandtrap en de omgeving van het hotel redelijk. Stadshotel

Het uitzicht op het dakterras

Slechte buurt.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slechte buurt. Kapot bed, douche en wc. Niet netjes. Een tegenvaller.

Eenvoudig maar goed
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Je krijgt niet de beste kamer. Als je boekt via booking.com

Zwembad

Prima, geheel volgens verwachtingen.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hygiëne op het bakon, een klas met siagaretten peuken was minder.

Ontbijt was goed evenals de kamers

eten en uitzicht op dakterras prima.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

directe omgeving van hotel is niet zo fijn. veel criminaliteit.

eten en uitzicht op dakterras prima. Ontbijt is goed geregend.

nette kamer, practische locatie maar ruige omgeving

de omgeving van het hotel

de netheid van de kamer

Alleen het weer

Ontbijt was OK personeel vriendelijk en attent. kamer steeds netjes opgeruimd.

Prima hotel voor een betaalbare citytrip!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima kamers, mooi zwembad, locatie dichtbij metro maar eveneens alle bezienswaardigheden op loopafstand!

Heerlijke rustplek tijdens druk wandelprogramma.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Omgeving van hotel, tocht door ramen

Kamer zelf, mooi ruim en redelijke bedden.

Slechte ervaring

Veel te klein, geen plaats voor bagage . Rioolgeur in de kamer. Geen terras

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

De rust in het hotel is prettig.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie kamer, centrale ligging in Athene. Dichtbij de metro.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

nette kamer met, klantvrienelijk personeel

slechte doorzak matrassen

ontbijt was goed en uitgebreid. de kamers schoon

Luxe hotel in foute omgeving

Mooi en verzorgd

De kamers waren schoon

Gedateerd hotel Geen prettige wijk Ontbijt viel tegen

De kamers waren schoon Het hotel ligt op 3 minuten lopen van het metrostation Omonia

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Het uitzicht vanuit het zwembad was prachtig

De badkamer was alles behalve in orde

Het uitzicht vanuit het zwembad was prachtig

Goed hotel. Ligging in een wat verloederde buurt.

Te kleine badkamer.

Die Dachterrasse

Alles andere

Die Dachterrasse

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Het zwembad

De drukke weg

Het zwembad

Toffe vakantie gehad in bruisend Athene!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Redelijk veel lawaai in de gangen

Zeer vriendelijk personeel!

prima bed
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontbijt niet smakelijk. Bij het nemen van een douche stond de kamer onder water, we hebben dit gemeld maar er werd er niets aan gedaan.

prima bed

De wijk

Zwembad en uitzicht

Tegenvallende kamers, maar geweldig dakterras met zwembad
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hygiëne van de kamer. Er laggen haren op het matras en kwamen verschillende insecten op het matras tegen.

Het dakterras met zwembad was heerlijk!

Griote kamer.

Griote kamer. Heel proper

Zwembad ging vroeg dicht (19.30)

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Wij vinden het heerlijk. Leuk zwembad en een super restaurant

De mooie ruime kamer

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

gunstig hotel in het centrum

de accommodatie was gunstig gelegen

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Prima voor een paar dagen

Geluid

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Ruimte van de kamer en het uitzicht.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ruimte van de kamer en het uitzicht.vanaf ons balkon. Het restaurant op het dakterras was ook goed met weer een mooi uitzicht over Athene.

Geen asnrader
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gedateerd, kleine kamers, te duur voor wat je krijgt

Aardig restaurant Maar staat los van het hotel. Ontbijt is goed.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Prima hotel, dicht bij alles. Iets mindere locatie, maar na 2 straten wordt dat al beter
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weinig stopcontacten in kamer, douche moest je vasthouden

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, fijn dakterras

Mooie design kamers
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima ontbijt, perfect hotel,ligging centraal.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Locatie en prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Prima voor 1 overnachting
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet schoon genoeg. Karig ontbijt.

De ligging op loopafstand van de Akropolis De prijs