Beoordelingen over Hotel Doupiani House 3-sterren

Kastraki, Kalabaka, 42200, Griekenland

#5 van de 52 hotels in Kalabaka

9,7

9,8

Uitstekend verblijf voor Meteora te bezoeken
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Meteora

Uitstekende locatie! 1 van de beste locaties om Meteora te bezoeken! Geweldig uitzicht, uitstekend ontbijt dat buiten genuttigd kon worden kortom alles prima. Ook op loopafstand van het centrum om 's avonds een hapje te eten..

Super!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Meteora

De ontvangst en de gastvrijheid van de eigenaar. De hulp bij het uitstippelen van onze trips in de buurt en de tips waar er lekker kan gesmuld worden. Zéér lekker ontbijt op de locatie zelf.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Babymoon
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gewoon heel goed, aards paradijsje met super vriendelijk en behulpzaam personeel. Geweldige uitval basis voor wandelingen door de natuur of bezoeken aan de kloosters. Echt value for money!

Leuk, vriendelijk hotel op perfecte plek om de omgeving te verkennen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden met Panoramisch Uitzicht op Meteora

De kamer was niet goed onderhouden, stopcontacten zaten los, de badkamer was gedateerd, sommige onderdelen waren stuk en het rook naar vocht. Er wordt gedweild met een te sterk geurend middel, wat lang in de kamer blijft hangen.

Prima hotel met mooie uitzichten en op een goede locatie, prettige sfeer en uitstraling, lekker terras buiten, vriendelijk en behulpzaam personeel, gevarieerd en goed ontbijt

Kies kamer met panoramisch uitzicht
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Meteora

We hadden kamer geboekt met zicht op Meteora maar let op: alleen de kamers met panoramisch uitzicht bieden echt zicht op stadje en rotsen. De andere kamers liggen aan de achterzijde en als het slechter weer is ernaar je de omgeving niet optimaal. Upgrade kostte 17 euro per nacht.

Perfecte ligging voor bezoek Meteora, veel rustiger dan in het door bussen overspoelde Kalambaka. Goed ontbijt met homemade producten. Alleen ontbijt en bar faciliteiten. Voor diner moet je het dorp in waar diverse (typisch Griekse) tavernes beschikbaar zijn.

Tolerance, respect, cultuur aan de voet van "holy place"
    • Vierpersoonskamer met Panoramisch Uitzicht op Meteora

Alhoewel de kamers voldoende comfort bieden was er een gewoone kamer voor ons vier (2 volwassene en 2 onder12j kinderen) een beetje krap. Maar dat hebben we niet veel van gemerkt door ons in een missie te zeten en alles te bezoeken.

Hotel Doupiani House belooft om een "incredible view" te hebben en dat wordt echt gewarborgden aangeboden. We hadden een kamer die op de meteora (een van de rotsen) kijkt en de ingang van het hotel zit aan de voet van een ander roots. De personeel is heel vriendelijk, open voor de vragen en ze lijken trots te zijn dat ze daar werken. Het kan zijn dat er ook het feit dat de Passen was en iedereen in een special gemoed tostand was maar ze stonden voor ons klaar. Het ontbijt is grieks-continentaal en dat ook met het zicht op meteora. Op het aanraden van de hotel personnel gingen we de eerste avond een zonondergaang bekijken boven de Rousanou monasterie. Een prachtig moment voor een mindful eind van de dag, de drukte van de andere mensen rondom je kan je vergeten, want het uniek van de natuur is wat daar belangrijk is. Door het nabijheid van de kappele hebben we een dienst bezocht. Om naar de monasteries te gaan was het gemakkelijk en niet ver (met de auto) maar onze volgende doelstelling is om binnen enkele jaren terug te komen en met de kinderen te voet te gaan. Nu waren ze nog klein voor stappen naar boven.

Romantisch verblijf vlakbij de Meteora kloosters
    • Driepersoonskamer met Panoramisch Uitzicht op Meteora

Niets te bedenken

Prachtig gelegen nabij Meteora, fantastisch uitzicht, heerlijke bedden, voldoende parkeerruimte, prima uitvalsbasis voor een bezoek aan de Meteora kloosters

Mooie plek en dichtbij Meteora en restaurantjes
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Meteora

Douchen in het bad vonden wij wat minder.

Goede en schone kamer met uitzicht op de Meteora. We hadden Meteora View geboekt, maar dit heb je dus vanaf alle kanten en wij kregen een kamer aan de achterkant inderdaad ook met Meteora view maar toch minder dan we hadden gedacht tijdens het boeken. Ontbijten kan wel op een prachtig terras aan de voorkant met mooi uitzicht. Je zit ook heel dichtbij de weg naar de Meteora, waar je dus zo bent. Het hotel heeft geen zwembad, maar voor een vergoeding kun je mij de camping aan de overkant gebruik maken van het zwembad.

Heerlijk rustig verblijf in een schitterende omgeving
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Meteora

Slecht wi-fi dat steeds uitviel.

Heerlijk rustig gelegen aan het begin van de weg naar de indrukwekkende Meteora kloosters. Heel goed ontbijt met zelfgemaakte items en alles betrokken van lokale boeren en ondernemers. Dit kan genuttigd worden op het sfeervolle terras buiten met prachtig uitzicht.wij hadden de kamer aan de achterkant met balkon met een gedeeltelijk uitzicht op de enorme rotsblokken..Voor het uitzicht aan de voorkant moet je extra betalen . Maar verder een prima kamer. Op de camping er tegen over kun je voor €5.00 de hele dag gebruik maken van het zwembad.

Geweldig hotel. Ga alleen niet naar tegenover liggende camping om te zwemmen.

Geen zwembad. Wel zwemmogelijkheden in de buurt. Maar ga niet naar de tegenover liggende camping met zwembad. De eigenaar was zeer onvriendelijk en je mag je kinderen en jezelf niet insmeren met zonnebrand. Mijn zoon van 2 ingesmeerd (40 graden) werden we weg gestuurd. Omdat hij anders troebel water krijgt. Eigenaar schreeuwde was heel vreemd gedrag. Plus dat het 5 euro pp kost. Iets verderop is andere camping met zwembad dat was prima. Don't go to the Pool at the camping in front of the hotel. The owner is a bad men. He got very angry when i used sunncreme for my 2 year old son.

Het uitzicht, mooie kamers, vriendelijk personeel en de locatie was top. Absolute aanrader. Great view, Great rooms, Great locatien.

Hotel zeer passend bij zijn omgeving. Rustig/degelijk. Goede service.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Meteora

Indien je badkamer op de kamer aanbiedt moet je uiteraard ook de doppen bijleveren. Bij navraag receptie bleek dat dit was gedaan omwille van de verspilling van water. Maar kom geen man overboord. Perfect hotel voor bezoek Meteora. Zou weer gelijk terug willen gaan.

Meer dan perfecte ligging t.o.v. Meteora kloosters. Verste klooster met auto binnen paar minuutjes te bereiken. Ook goed te bewandelen. Fantastisch. Goede uitleg receptioniste. Meer dan voldoende parkeergelegenheid bij hotel. Schone kamers. Rustige ligging. Door tegels wel gehorig in het pand zelf. Goed ontbijt.

De gunstige ligging vlakbij de kloosters;
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Meteora

Het balkon was klein en lag vanaf de namiddag in de zon: niet te harden! Bij bestelling van een cocktail van de kaart in de tuin kon mevrouw des huizes deze niet maken want het meisje van de receptie die dat kon was al naar huis... klungelig! Ontbijten in de schaduw was moeijlijk omdat er te veel plaatsen in de zon waren. Het vervelendst vond ik dat de receptioniste bij vertrek ons niet alleen vroeg een Booking-recensie te schrijven ( dat begrijp ik) maar ook dat we tienen moesten geven om hun gemiddelde van 9,8 op peil te houden. Dat irriteert mij dan

De gunstige ligging vlakbij de kloosters; het vrolijke en attente personeel achter de receptie, dat ons ongevraagd meteen alle ter zake doende informatie vertrekte

Goed rustig gelegen hotel, buiten de dorpsbebouwing van Kalambaka en dichtbij de kloosters.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Meteora

Aan onze kant een te warm balkon. Het uitzicht hadden we anders , = beter , op de rotsen verwacht.

Dichtbij de Meteora kloosters. Ontbijt ligging is prima.

Elk personeelslid was uiterst vriendelijk.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Meteora

Elk personeelslid was uiterst vriendelijk. Prachtig uitzicht (wij hadden een kamer aan de achterzijde omdat we te laat geboekt hadden, maar vanop het ontbijt/bar-terras konden we volop van het uitzicht genieten). Heel goed ontbijtbuffet. Uitstekend gelegen om de meteora te bezoeken.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Mooi uitzicht op balkon.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Panoramisch Uitzicht op Meteora

ALs hotel hoor je geen instructies te geven hoe wij de zaak moeten beoordelen. Dat kan ik zelf wel. Is een doorgangshuis van toeristen die alleen komen en gaan voor een enkele nacht om Meteora te zien. Niet de gastvrijheid die we kennen van de rest van Griekenland. Maar ja dat is Meteora ook aan het worden: een pretpark.

Prima hotel op een mooie plek. Goed ontbijt. Personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Ondermaatse WiFi
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Meteora

De WiFi viel zwaar tegen: Je kunt geen zaken regelen omdat de WiFi ondermaats/te zwak is. Men heeft niet door dat tegenwoordig hotels geselecteerd worden op 'WiFi overal aanwezig'.

Zichtlijn op meteora
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden met Panoramisch Uitzicht op Meteora

Ach beter, het is een heel degelijk hotel. De wat statigere grijze personen waren begin mei goed vertegenwoordigd.

Het uitzicht op Meteora. Wij hadden de wat duurdere kamer met panoramisch uitzicht. Dat was het zeker waard maar de andere kamers zullen ook niet teleurstellen.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

fantastisch

Er is niets op aan te merken dus niets viel tegen

Een groot uitgebreid ontbijtbuffet met vriendelijk personeel. Kamers gezellig ingericht en schoon. De omgeving was prachtig de ligging van het hotel perfect. Ik ben erg tevreden.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Hotel met prima voorzieningen en mooi uitzicht. Rustige locatie.
    • Vierpersoonskamer met Panoramisch Uitzicht op Meteora

Bestellen van drankjes op het terras ging wat moeizaam. (Eng: service on the terrace was minimal, e.g. ordering drinks was not a standard feature of the hotel)

Bedden waren uitstekend, uitzicht was geweldig mooi en het ontbijt was heerlijk. Een stille locatie. Goede airco

Het ontbijt was heel goed.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Meteora

Het ontbijt was heel goed.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Het was goed!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden met Panoramisch Uitzicht op Meteora

Zwembad was uit. En geen uitzicht op akropolis maar we keken bij mensen naar binnen in huis

Dakterras en de hygiëne en de kamers.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

mooie rustige omgeving

badkamer te klein kamer met uitzicht op zee maar achteraan het hotel

heerlijk ontbijt

Zeer aardig ontvangst, prachtige locatie, authentieke...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Meteora

Jammer dat er geen zwembad was.

Zeer aardig ontvangst, prachtige locatie, authentieke atmosfeer. Heerlijk ontbijt. Mooie kamer.

Zeer verzorgd en gastvrij en prachtig gesitueerd.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer met Panoramisch Uitzicht op Meteora en Extra Bed

Het bijzet bed was nogal hard.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Heel prettig personeel. Fantastische locatie

Ontbijt op terras met schitterend uitzicht, ideale ligging...
    • Driepersoonskamer met Panoramisch Uitzicht op Meteora

Ontbijt op terras met schitterend uitzicht, ideale ligging om de kloosters te bezoeken, beter kan je niet vinden. Heel vriendelijk personeel.

Relaxed

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Sublieme locatie, fijne mensen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden met Panoramisch Uitzicht op Meteora

Het uitzicht, ontbijt en hartelijke personeel

De locatie is geweldig

De locatie is geweldig

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Perfect om Meteora te bezoeken.

Wastafel was verstopt.

Prima ontbijt en schitterend uitzicht van kamer. Prachtig terras om buiten van een drankje te genieten.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

rustige kamers;

rustige kamers; mooi uitzicht, ontbijt goed

• Beoordeeld op: 28 september 2016

prachtig hotel op een prachtige locatie!

mist een zwembad

prachtig hotel op een prachtige locatie! Super ontbijt dat je op het terras kan benuttigen.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Super uitzicht!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden met Panoramisch Uitzicht op Meteora

Super uitzicht! Vriendelijk personeel, ideaal hotel om meteora te bezichtigen! Uitgebreid ontbijt. Prima kamer.

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

Perfecte ligging.

Geen/gebrekkige informatie over Meteora.

Perfecte ligging. Mooie kamer met balkon met fantastisch uitzicht. Goede bedden. Prima ontbijt met fijne mogelijkheid om buiten te zitten op het fraaie terras. Hotel ziet er mooi en goed onderhouden uit. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Fantastisch uitzicht op Meteora.

Het zou fijn zijn als het hotel meer informatie en plattegronden van de omgeving had.

Fantastisch uitzicht op Meteora. Uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. Zwemmogelijkheid bij camping op loopafstand.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

Het terras met schitterend zicht.

Onvriendelijk onthaal door een jongen die er tegen zijn zin was. Goed gemaakt door een zeer vriendelijke dame

Het terras met schitterend zicht. Gezellig restaurant op 500m :" Meteoren".

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Superior kamer heeft inderdaad een heerlijk uitzicht.

Superior kamer heeft inderdaad een heerlijk uitzicht. De kamers en ook de overige hotelruimtes zijn smaakvol en sfeervol ingericht. Maar de kamer en badkamer zijn te klein voor de titel superior room. Het ontbijt is wat gewoontjes. Er ontbreekt vers fruit en in ons geval was twee ochtenden achter elkaar de Müsli muf en sompig. Het hotel ligt op nog geen kwartiertje rijden van het grootste klooster. Wanneer je daar wat later dan 09:00uur aankomt, kun je zo doorlopen, geen noodzaak er eerder dan 09:00uur op de stoep te staan. Er zijn prima restaurants voor lunch en diner op loopafstand van het hotel.

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Heerlijk bed, ontbijten op terras met zicht op Meteora.

Wifi onstabiel, het zitje op het balkon van onze kamer aan de achterkant niet comfortabel. Alle kamers aan de voorkant en een paar aan de achterkant hadden betere zitjes.

Heerlijk bed, ontbijten op terras met zicht op Meteora.Goed ontbijt met heerlijk brood. Vriendelijke receptie.

• Beoordeeld op: 24 maart 2015

het uitzicht prachtig en de aankleding hotel prima

ontvangst minder prettig; mochten blij zijn dat we de kamer kregen. De douche kon je niet ophangen en het ontbijt kwam extra.

het uitzicht prachtig en de aankleding hotel prima

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Ligging en uitzicht fantastisch!

Kon niet betalen met credit of bankaart

Ligging en uitzicht fantastisch!

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

schone kamers, vriendelijke en behulpzame gastheer

schone kamers, vriendelijke en behulpzame gastheer

• Beoordeeld op: 14 september 2015

Fantastische ligging om de Meteora te bezoeken.

Fantastische ligging om de Meteora te bezoeken. Rustig en toch restaurantjes op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Perfecte ligging bij de kloosters en bij de restaurants in...

Perfecte ligging bij de kloosters en bij de restaurants in het dorp. Mooi smaakvol hotel, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Goede ligging, mooi hotel, gezellig terras

Slecht bed, prijzen van de drankjes op het terras.

Goede ligging, mooi hotel, gezellig terras

• Beoordeeld op: 4 juli 2015

De goede verzorging.

De goede verzorging. Prima ontbijt. En de goede behandeling.

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

locatie ontzettend goed en prijs

kamer van binnen een beetje sober.

locatie ontzettend goed en prijs

• Beoordeeld op: 20 juni 2015

De ligging en in de buurt van Meteora kloosters.

wifi erg traag

De ligging en in de buurt van Meteora kloosters.

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

De mooie omgeving en het panoramisch zicht.

Onfrisse geur in de badkamer.

De mooie omgeving en het panoramisch zicht.

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

Het zicht vanuit onze kamer was wondermooi.

Het ontbijt was iets aan de sobere kant.

Het zicht vanuit onze kamer was wondermooi. Het hotel is heel rustig gelegen. Vriendelijk onthaal.

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Vriendelijke en persoonlijke benadering.

Vriendelijke en persoonlijke benadering. De ligging is onovertroffen. Tuin en terras zijn super.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

zeer mooie ligging, vriendelijk personeel, mooie kamers

sanitair: waterdruk was teleurstellend

zeer mooie ligging, vriendelijk personeel, mooie kamers

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Doupiani House