Beoordelingen over Ekies All Senses Resort 4-sterren

Vourvourou, Vourvourou, 63078, Griekenland

#22 van de 42 hotels in Vourvourou

Super resort als je je niet stoort aan constant gillende en huilende kinderen om je heen

Er waren heel veel babies en kinderen onder de 8 jaar. Constant gegil aan ontbijt, avond eten en op strand en in zwembad. Het ergste vond ik de hoeveelheid gillende kinderen in luiers in het water op het privé strand. Ik was met twee pubers daar is het resort minder op ingericht. De kamers waren te eenvoudig voor de prijs.

Prachtig resort. Super qua ligging, prachtig ingericht

Ons hele gezin heeft een fijne vakantie gehad, voor dit geld mag je echter nog meer verwachten.
    • Grote Suite

Voor deze prijs had het resort en de bediening perfect moeten zijn. Daarnaast zijn de prijzen van eten en drinken hoger dan in Amsterdam, dat is toch jammer voor griekenland. Ook merk je dat een gedeelte van het personeel er maar voor een paar maanden zit, zeggen goedbedoeld "nee" als ze niet weten of iets kan, blijkt later wel beschikbaar.

Uitgebreid en heerlijk ontbijt, kleinschaligheid, veel families met kinderen, gedurende de gehele dag restaurant / bar open voor eten en drinken.

Met kids en kleinkids enorm genoten

Super mooi schoon resort, met heel veel gezellige en mooie faciliteiten! Echt super ! Een aanrader . Ook voor onze kinderen en kleinkinderen een hele mooie ervaring ! Behulpzaam personeel !

kon geen betere eerste vakantie met mijn baby wensen

Eten en drankjes zijn aan de prijzige kant. Als je naar het bij behorend dorpje wilt, dan is het nog een (donker) stukje om te lopen met de kinderwagen. Auto is wel een aanrader. Ook om het eiland te verkennen.

We gingen met onze baby van 4 maanden voor de eerste keer. Het hotel is erg geschikt voor een eerste vakantie. Het hotel is erg gericht om met met kinderen op vakantie te gaan. Zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Enorm genoten van blote voeten luxe

Afwerking zwembad houten vloer

Rust / uitzicht / mentaliteit / ontbijt / natuurelemten/ Ontspannende sfeer niks moet alles mag

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Fantastisch verblijf waar je echt verwend wordt!

Het weer, maar daar kan niemand wat aan doen :-)

Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

De locatie is echt super.

Geluidsoverlast in de kamer aan het zwembad.

De locatie is echt super.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

Prachtige locatie en kamer.

De prijzen van consumpties zijn ronduit hoog. Wij komen uit Amsterdam en zijn wat gewend !!!

Prachtige locatie en kamer. Personeel super aardig. Perfect. Wij komen terug

• Beoordeeld op: 26 juni 2015

Prachtig hotel met goede sfeer.

Bij het zwembad staan te weinig parasols en bedjes Onze kamer (pool 5) was erg donker. Het cocomat matras vonden wij niet fijn liggen.

Prachtig hotel met goede sfeer. Aardige mensen en een heerlijk ontbijt. Op het strand staan mooie bedjes en je kunt er lekker eten.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

accomodatie, rust en omgeving is prachtig, andere gasten...

accomodatie, rust en omgeving is prachtig, andere gasten prima . goeie sfeer