Beoordelingen over Elefsina Hotel 4-sterren

Dimitras & Riga Fereou, Elefsina, 19200, Griekenland

#1 van de 2 hotels in Elefsina

Prima accomodatie.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Omgeving / wijk is druk en niet aantrekkelijk.

Parkeren in hotel-parkeer-garage was goed geregeld. Ontbijtbox bij vroege check-out. Restaurant op dakterras.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

AANBEVELENSWAARDIG OM DOOR TE REIZEN NAAR HET (NOORD)WESTEN VAN GRIEKENLAND.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hebben eenmaal gebruik gemaakt van de computerinstallatie van het hotel. Deze werkt heel traag (oude computer). Ook ditmaal was het avondeten goed van smaak, maar men heeft het ons veel te afgekoeld geserveerd.

Wij hebben al driemaal in dit hotel verbleven, telkens voor één nacht. Het ligt op 45 minuten rijden van de luchthaven, ten westen van Athene. Het is dus zeer interessant als eerste hotel (of als laatste hotel bij terugkeer naar de luchthaven) als je dag twee verder reist naar het westen of noordwesten van Griekenland. De kamers zijn er ruim. Het buffetontbijt biedt een behoorlijke keuze. Je kan er lekker dineren. Het personeel is vriendelijk.

zakelijk verblijf in een luxe prettige omgeving

niks, maar wederom het is naar mijn mening is het een echt zaken hotel omdat ik Elefsina niet een echte toeristische plaats vind, maar dat is mijn mening. Ik had vorig jaar mijn vrouw mee genomen en die heeft tijdens mijn zakelijke bezoeken genoten van de relax sfeer van en om het zwembad, geen straf om zo op mij te moeten wachten.

na een dag zaken doen is het hotel een oase van rust en luxe met een West Europese keuken, heel verassend en erg goed. Ontbijt is waanzinnig uitgebreid. Ik kreeg na mijn ontbijt en uitchecken toen ik nog even relax op het terras bij het zwembad ging zitten en een frappe (koude koffie met een bolletje vanille ijs) ging drinken daarna te horen toen ik wilde afrekenen dat dit bij het ontbijt hoorde! tip de straat heet dimitros maar mijn gehuurde auto en navigatie noemt het dimitras.

Prima hotel als uitvalbasis voor een rondreis door Griekenland.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is redelijk. Veel zoetwaren wat voor Griekenland gebruikelijk is. De locatie is prima als uitvalbasis voor een rondreis door Griekenland maar verder niet veel te beleven. Uitzicht op olieraffinaderijen. Je hebt geen last van de lucht.

Prima hotel met ruime kamers. Ook leuk ingericht met mooie moderne kunst aan de muur. Boven op het dak hebben ze een leuk en mooi dakterras waar je lekker een borrel kan drinken en ook goed kan eten.

Aangename tussenstop met goed ontbijt en ruime kamers

De omgeving van het hotel is niet echt aantrekkelijk. Het is dichtbij de haven van Elefsina, en op het dakterras heb je langs de ene kant zicht op heuvels, terwijl langs de andere kant je zicht hebt op een petrochemisch complex (in de verte).

Uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel en mooi hotel. Leuk zwembad. Mooi dakterras. Dit was voor ons een korte tussenstop na een vlucht aankomend in Athene en doorgaand naar de Peloponesos, en aldus was dit heel ok, maar misschien niet ideaal om langer te blijven of als uitvalsbasis, wegens de omgeving (stadje Elefsina). Het is dichtbij de luchthaven, wat het makkelijk maakt. Het dakterras dient als restaurant, en de kok maakt smakelijke en heel modern ogende gerechten. Heel aangename bediening

Prima als tussenstop vanuit Delfi op weg naar Athene airport
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen airco in de lift en gangen. Heel benauwd. In de gym was geen airco, dus veel te warm. Lekker gegeten in het restaurant. Alleen het personeel stond continu met elkaar te kletsen, je moest alles vragen.

Goed hotel, zodat we de volgende ochtend snel bij de luchthaven van Athene waren. Dit was 45 min rijden. Goed restaurant op dakterras. Fijne kamer

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Met hele familie in hotel super genoten
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd Bediening zeer vriendelijk Eten in Restaurant Zeer goed en goedkoop geprijsd Fijne kamer met balkon en airco, minibar, kluis Kamer werd goed schoongehouden

Aangenaam verblijf
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ze zeiden bij inchecken dat we nog moesten betalen maar we hadden al vooraf betaald

Restaurant op dakterras, heerlijk eten, geweldig ontbijt, mooi zwembad en ruime kamer

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Heerlijk relaxen.

Helaas geen goed strand op loopafstand. Met taxi naar treinstation en can daaruit met trein 20 min naar een goed strand is te doen. Met bus naar Athene meer dan 1 uur. Leuk voor 1 dagje maar niet voor hele week. Aan te raden auto te huren. De mogelijkheid roken te beperken.

We hadden met z'n drieen een connected room, 2 badkamers op de 3 e etage met uitzicht op zwembad. Natuurlijk heel luxe.... Personeel, eten, schoon. Prima!! We gaan zeker terug!

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

om zeker terug te komen
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het eten; kwaliteit is niet zo goed

Het dak restaurant; fantastich

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Plezierig hotel
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het zou lekker zijn als er vers sinaasappelsap bij het ontbijt was.

Vriendelijk personeel, heerlijk diner

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

wil je buiten athene verblijven dan is dit comfortabele en luxe hotel een erg goede optie.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ruimte om te parkeren en het goede ontbijt en de prachtige,comfortabele lounge

• Beoordeeld op: 29 september 2016

aangename kamers, prettige bediening.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een heerlijke Griekse salade na aankomst om 22.30 uur.

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Wij hebben dit hotel uitgekozen als laatste stop van onze...

Niets, Wij hadden twee kamers geboekt, maar door drukte was 1 kamer overboekt. Dit is na 20 sorry's keurig en ruimschoots opgelost.

Wij hebben dit hotel uitgekozen als laatste stop van onze fly en drive vakantie. Hotel ligt in een buitenwijk van Athene. Goed bereikbaar en een prima parkeer kelder onder het hotel. Vannaf dit hotel ben je in een 40 min op de luchthaven. Kamer was luxe, personeel zeer vriendelijk zwembad heerlijk en ontbijt buffet uitgebreid lekker. Als je het hotel uitloopt, ben je in 5-10 in een levendig centrum met leuke winkelstraatjes en restaurantjes.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

goed ontbijt, Kamers ruim en schoon

avond eten in Restaurant matig.

goed ontbijt, Kamers ruim en schoon

• Beoordeeld op: 17 november 2015

• Beoordeeld op: 3 oktober 2015

Mooi hotel op korte afstand van Athene airport.

Omgeving en wat moeilijk te vinden.

Mooi hotel op korte afstand van Athene airport. Komen hier voor de tweede keer als start van de vakantie.

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Een vier sterren hotel, met buitenzwembad.

Industriestad, minder goede ontvangst WiFi

Een vier sterren hotel, met buitenzwembad.ondergrondse parkeer garage,

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Heel lekker gegeten in het dakrestaurant.

Heel lekker gegeten in het dakrestaurant. Aangenaam zwembad. Heel verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

we waren net geland en we konden om 23 uur nog een heerlijke...

we waren net geland en we konden om 23 uur nog een heerlijke warme maaltijd krijgen. top!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

Gastvrij, prachtig dakterras, heerlijk ontbijt

prijzig diner

Gastvrij, prachtig dakterras, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

Goede service, lekker eten.

zwembad is blijkbaar ook toegankelijk voor jongeren van buiten het hotel maar dit stoorde niet echt.

Goede service, lekker eten.

• Beoordeeld op: 15 mei 2015

ligging tov vliegveld, 45 minuten rijden

ligging tov vliegveld, 45 minuten rijden zwembad om lekker bij te komen. restaurant tegen acceptabele prijzen

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

Bediening in de bar en het restaurant.

Bediening in de bar en het restaurant.