Beoordelingen over Eliros Studios

Zilinas 8, Stalós, 73100, Griekenland

#9 van de 46 hotels in Stalós

9,8

• Studio met Uitzicht op Zee

Bij aankomst vriendelijk onthaal van de eigenaresse Maria. Mooi en superschoon appartement. Lekker ontbijt. Heerlijk zwembad en lekker eten op de hoek bij restaurant Maria.

Heerlijk rustig verblijf!
    • Studio met Uitzicht op Zee

Badkamer zeer klein en douchecabine aan vernieuwing toe. Geen inloopdouche zoals wel beschreven stond.

Het prachtige uitzicht vanop je eigen terrasje. Elke kamer heeft dit uitzicht. Het mooie en verzorgde zwembad. De rust. De vriendelijke eigenaresse. De hygiëne.

• Studio met Uitzicht op Zee

Niets! , voor iemand die slecht ter been is is de wandeling naar het strand (heuveltje af en op) wat lastig of je moet een vervoersmiddel hebben.

Geweldig appartement, allemaal met ruim balkon en zeezicht. Echt een plaatje zoals het zou moeten zijn. Heel fijne ontvangst en zeer behulpzame en vriendelijke Maria

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Onze gastvrouw Maria deed alles om het haar gasten naar de...
    • Studio (2 Volwassenen + 1 Kind)

De kamers op de begane grond waren niet erg sfeervol en boden weinig privacy omdat ze aan het zwembad lagen waar iedereen langs liep. Kamers op de verdieping hadden een balkon met voldoende privacy en hadden mooi uitzicht op zee.

Onze gastvrouw Maria deed alles om het haar gasten naar de zin te maken, gaf leuke tips voor uitstapjes: naar het mooie Agia Triada klooster op het schiereiland Akroti, dichtbij de luchthaven van Chania, het Koukouvaya Café met prachtig uitzicht op Chania en met heerlijke taartjes! De kamers waren heel schoon, met uitzicht op het ruime, mooie grote zwembad en op zee, De zee op loopafstand, evenals verschillende restaurantjes, waaronder Maria's restaurant, een aanrader!

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

fijn rustig gelegen mooie appartementen met heerlijk zwembad
    • Studio met Uitzicht op Zee

keuken was erg simpel er was een klein kookplaatje en een pan

wij hadden een kamer op de bovenste verdieping 2de etage en hadden prachtig uitzicht over stalos en de zee, ruim balkon veel privacy aardige eigenaresse ruime kamer goede prijs kwaliteitsverhouding

mooie appartement geweldig uitzicht
    • Studio met Uitzicht op Zee

Keurig onderhouden appartementen, met een mooi zwembad en een prachtig zeezicht, volgens ons het mooiste uitzicht van Stalos Heel gastvrije ontvangst door Maria. Die doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Echt een aanrader. Dank je Maria

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Heerlijke rustige locatie en toch dicht bij alle voorzieningen!
    • Studio met Uitzicht op Zee

Super aardige eigenaresse en geweldig uitzicht. Net buiten de drukte maar (met auto) binnen 5 minuten in Chania. Strand, supermarkten en veel restaurants op loopafstand.

zeker een aanrader
    • Studio met Uitzicht op Zee

geweldig uitzicht, de rust en vriendelijkheid van de eigenaren

• Beoordeeld op: 11 september 2016

Perfect.

geen opmerkingen

Plaats wordt door familie gerund. Contact is heel persoonlijk. Assistentie zoals voor uitstappen en dergelijke is mogelijk

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Wat mij het meest beviel was Maria die erg aardig was en het...

De locatie is mooi wat betreft het uitzicht maar de berg is wel echt een nadeel wanneer je geen geld hebt om een hele week een auto te huren. Het is een flinke klim dus zeker geen aanrader voor mensen die slecht te been zijn. Wij zijn jong dus voor ons was het te doen maar wel erg heet om na een dag strand om omhoog te lopen met 37 graden. Strand is heen dus een stuk korter en makkelijker te lopen dan terug (heen +/- 8 min, terug +/-12 min berg op lopen). Verder was het voor ons wel heel erg stil als jong stel, weinig mensen en gezelligheid. De WiFi was slecht. We hadden in onze kamer en vaak zelfs op ons balkon geen WiFi. 2 dagen deed hij het helemaal niet toen we thuis kwamen. Klein ander dingetje. Mijn vriend is 1,85m en zijn benen staken uit het bed wat het voor hem niet prettig maakte om te slapen! Zelf ben ik klein dus ik heb wel heerlijk geslapen!

Wat mij het meest beviel was Maria die erg aardig was en het uitzicht van het appartement wat heel mooi was! Je kunt genieten van de zonsondergang en je hoort de geluiden van de zee in je appartement. Voor Griekse begrippen was de badkamer erg mooi en ruim! En het appartement zag er Zelf ook prima uit. Wanneer je de rust zoekt en van plan bent een auto te huren dan is dit de ideale plek. Het zwembad was verder mooi ruim en dus altijd plek genoeg om te liggen omdat er niet veel mensen bij het zwembad zijn.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Zeer vriendelijk onthaal en prima onderhoud met attenties (...

WI verbinding was helaas niet even stabiel .

Zeer vriendelijk onthaal en prima onderhoud met attenties ( extra kussen, cheese cake traktatie ) Netjes en hygiënisch, Ideaal alternatief voor hotelformule

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Een zeer schone accommodatie met een prachtig uitzicht

Gemis van een geopende bar met wat muziek bij het zwembad

Een zeer schone accommodatie met een prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Zwembad en een mooi uitzicht heel vriendelijke bazin

Jammer dat we geen microgolf oven hadden

Zwembad en een mooi uitzicht heel vriendelijke bazin