Beoordelingen over Elounda Ilion Hotel 4-sterren

Main Street, Elounda, 72053, Griekenland

#43 van de 66 hotels in Elounda

6,4

• Superior Bungalow met zeezicht

Bedden waren zeer slecht, hard, slecht geslapen daardoor. Geen Wi-Fi op de kamer. Saaie locatie. Mini golf bestond uit slechts 3 slechte banen. Tennisbaan slecht onderhouden. Strandlakens wordt extra berekend. 1 persooneelslid maakt sexsuele zinspelingen richting de klant. Verder saai resort waar niks wordt georganiseerd ook niet voor kinderen. Tafeltennis tafel niet gezien, wordt wel mee geadverteerd. Douchen moet in de badkuip waardoor de badkamer een natte boel wordt. Koelkast op de kamer klein. Kortom geen aanrader.

Mooi zwembad Mooi uitzicht Goed ontbijt Goede barman die lekkere cocktails maakt.

Wij hebben een prima vakantie gehad.
    • Superior Bungalow met zeezicht

Hotel ligt in een wijk met meerdere luxe hotels, rustig, maar wel meer dan 20 minuten lopen van centrum Elounda.

Kamer was ruim en schoon. Bed was nogal klein. Had geklaagd over het feit, dat ik veren matras kon voelen, maar dat is door personeel vakkundig opgelost. Ontbijt was prima.

Mooie ligging voor een ontspannende rust vakantie

Niets....

Schitterend uitzicht en zeer rustige ligging

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Zeer leuk hotel op een prachtige locatie.

Jammer dat je voor de wifi en de kluis moest betalen. In de meeste hotels is dit tegenwoordig toch gratis. Het hotel staat ook niet goed aangeduid op de weg (wij hadden een eigen auto gehuurd). Maar dit hotel is zeker en vast een aanrader! Wij namen de bed & breakfast-optie en gingen 's avonds telkens in Elounda of Plaka eten (aanrader!). We hadden een fantastisch verblijf in het Elounda Ilion Hotel.

Zeer leuk hotel op een prachtige locatie. Rustig gelegen, met zicht op de baai. Alles was heel verzorgd en proper. Het personeel was zeer vriendelijk en het ontbijt uitgebreid en verzorgd. Het was ook heerlijk liggen aan het zwembad. Op vijf minuutjes rijden van het dorpje Elounda, waar je heel veel lekkere restaurantjes vindt.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Dat onze klachten goed zijn afgehandeld.

Zwembad erg klein. Geen activiteiten/entertainment. Ruim 3 km verwijderd van centrum. Ik heb in betere 3 sterren hotels vertoefd.

Dat onze klachten goed zijn afgehandeld. Zwaar tochtende deur, geen warm water na 24.00. Nauwelijks TV kanalen.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Propere kamers, rustige ligging.

WiFi toeslag is duur, geen strand vlakbij

Propere kamers, rustige ligging. Best boeken als je over huurwagen beschikt.