Beoordelingen over Hotel Filoxenia & Spa 3-sterren

Ethnikis Antistasis 10, Kalavrita, 250 01, Griekenland

#8 van de 12 hotels in Kalavrita

Mooi hotel. Top locatie.

De wellness is beschikbaar, maar in de kamerprijs zit slechts gebruik van 1 onderdeel van 30 min. Dus 30 min sauna of jacquzzi etc.

Mooie moderne kamers. Uitstekende badkamer.

Goed hotel voor een leuke prijs en in een prachtige omgeving.

Het hotel ligt in het centrum van Kalavryta. 's Avonds is het gezellig druk op het plein. Er zijn voldoende restaurants en barretjes aanwezig. Op 100 meter afstand ligt het stationnetje waar de tandradbaan naar Diakofto begint. Dit is een bijzondere rit door een prachtige omgeving. Onderweg kun je uitstappen om te wandelen of bij een van de twee restaurantjes een bakkie koffie te doen of iets te eten. Het hotel ziet er niet echt modern uit aan de buitenkant maar onze kamer was recent gerenoveerd in moderne stijl. Parkeren doe je achter het hotel op eigen terrein waarvoor je door een tunneltje moet rijden. Er kunnen echter maar 5 auto's staan. Mocht daar geen plaats meer zijn: op de straat is een middenberm omgebouwd tot parkeerplaats waar ook veel auto's kunnen staan. Er is airconditioning aanwezig op de kamer. Het ontbijt is in buffetvorm en er is voor elk wat wils. Wij hebben hier gelogeerd van 9 t/m 11 juni De prijs was ook niet verkeerd. Wij hebben met 2 personen voor 3 overnachtingen €153 betaald. Dit is INCLUSIEF ontbijt. Gezien het feit dat dit een wintersport gebied is, zal het in de winter drukker zijn en dan ligt de prijs ook hoger. Als u van plan bent om hier naar toe te gaan is dit hotel beslist een goede keus. Het is wel aan te bevelen om warme kleding mee te nemen want Kalavryta ligt vrij hoog en het kan (vooral 's avonds) fris zijn.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Mooi welness hotel in de bergen

Perfecte ligging tussen de bergen in Kalyvrata. We zijn er met de fiets naartoe gereisd, en na een zware bergrit deed de hammam deugd. We waren één van de enige gasten, maar de welness werd met plezier voor ons opgezet. Comfortabele en mooi ingerichte kamer, recent vernieuwd. Zeker een goede prijs-kwaliteit.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Kamer redelijk, badkamer, dekens en kussens onhygiënisch.

De badkamer was niet zoals getoond op de foto's. Er zat schimmel in de badkamer en er zaten vlekken in de dekens en de kussens.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Heerlijk verblijf

Niets. Komen zeker terug.

Ligging in dorp. Welness.