Beoordelingen over Folia Apartments

Close to Main Street, Agia Marina Nea Kydonias, 73135, Griekenland

#13 van de 63 hotels in Agia Marina Nea Kydonias

9,7

9,7

• Studio met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

Wij hebben niets aan te merken.

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf, erg vriendelijk en attent personeel. Iedereen is steeds even goedgezind. Het ontbijt was steeds in orde en lekker vers. De locatie was rustig en toch dichtbij het centrum.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Heerlijk verblijf, top accommodatie in Agia Marina!
    • Studio (2 Volwassenen)

Folia heeft een goede locatie weg van de drukke main road, maar slechts enkele minuutjes van leuke restaurantjes en het strand. Bus naar Chania is maar 10 minuten. Personeel is heel vriendelijk en het zwembad is een gezellige en mooi aangelegde plaats om te ontspannen. Ontbijtbuffet is alles wat het zou moeten zijn! Nette kamers. Zouden hier zeker terugkomen en aanraden voor een heerlijk verblijf in agia marina!

Super verblijf
    • Studio (2 Volwassenen)

Zeer schoon, erg vriendelijk en behulpzaam. Hele fijne accomodatie. Komen er zeker nog eens terug.

Je thuisvoelen in Griekenland!
    • Studio met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

De eigenaars waren erg vriendelijk. Ook het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je meteen thuis bij Folia Appartments.

• Beoordeeld op: 27 september 2015

schoon en comfortabele appartement

het is niet mogelijk om uitgebreid te koken en er is geen lift aanwezig. Ik ben zelf slecht ter been.

schoon en comfortabele appartement personeel doet zijn best voor je

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Schone appartementen met fijn personeel.

Vrij weinig ligbedjes voor de hoeveelheid gasten, daardoor was het vaak enorm druk en lieten we het zwembad maar voor wat het was.

Schone appartementen met fijn personeel.

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

Het personeel is ontzettend vriendelijk, heel relaxed en...

Het matras was erg hard, wat in combinatie met lichte gehorigheid (huilende baby bij de buren / gestommel op de gang) voor een iets mindere slaap ervaring zorgde. Het enige dat voor mij het ontbijt zou verbeteren zou echt sinaasappelsap zijn (niet persé vers, hoewel dat het lekkerst is natuurlijk) i.p.v. de soort vruchtenlimonade die nu voorhanden is.

Het personeel is ontzettend vriendelijk, heel relaxed en zeer bereid met van alles te helpen. Het ontbijt is prima, vooral de Griekse yoghurt met fruit (en eventueel honing) is heerlijk. Alles is schoon, netjes en goed onderhouden. Het zwembad is niet groot, maar is fris en ligt er mooi bij. De aanblik van het gebouw met wit en blauwe kleuring is in het echt precies zoals op de foto's; heel vrolijk met mooie bloembakken. Het complex ligt tegen de helling boven de centrale weg van Chania langs de kust richting Kissamos. Vanaf het hotel is het een makkelijke 250 a 300 meter naar beneden naar die weg, de bushalte en de diverse strandopgangen, restaurantjes en winkeltjes. Agia Marina is iets rustiger dan het nabij gelegen Platanias, maar nog steeds genoeg te beleven. Terug naar boven kost logischerwijs iets meer moeite, maar is nog steeds heel goed te doen. Het restaurant schijnt ook goed te zijn, maar wij hebben er niet gegeten, omdat wij van verse vis houden en dat staat helaas niet op de kaart. De transfer service van / naar Chania airport kost € 35 heen en € 35 terug per stel / groep / gezin en dat is de marktconforme prijs die we ook elders zagen; uitgevoerd door een zeer net taxi bedrijf met aardige en nette chauffeurs / voertuigen.

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Vriendelijk personeel, leuk zwembadje met poolbar.

Een beetje uit het centrum (overigens wel op 15 min. loopafstand); voordeel: rustig gelegen

Vriendelijk personeel, leuk zwembadje met poolbar. Beschikt over eigen autogarage (paar euro/dag, maar omdat het rustig was hoefden we niets te betalen). Goede wifi (kan menig 5-sterrenhotel nog wat van leren!)