Beoordelingen over Grand Bleu Beach Resort 3-sterren

#10 van de 10 hotels in Eretria

Geweldig!!!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Niets viel tegen.

Zeer vriendelijk personeel. Alles was erg schoon! Elke dag werd de kamer gepoetst en krijgen we nieuwe handdoeken. Prachtige kamer met zeezicht en balkon. Lekker ontbijt en een goed diner. Beiden in buffetvorm. Handdoekenservice voor het strand en gratis wifi. Gratis parkeren. Rustige ligging op loopafstand van de boulevard met veel restaurantjes.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Behoorlijk verblijf, in de praktijk zonder de beloofde wifi.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het hotel ligt wat buiten het stadje zodat je daar niet snel even naar toe wandelt. De kamer was wat aan de krappe kant. De prijs past wel bij het aanbod aan faciliteiten maar aan de meeste hadden we geen behoefte zodat het hotel voor ons aan de dure kant was voor Griekse begrippen. Dit is meer een hotel gericht op langere strandvakanties terwijl wij het maar voor een enkele nacht nodig hadden op onze rondreis. De wifi-ontvangst was ronduit waardeloos: alleen midden in de nacht was er plek op de router.

Het personeel was zonder uitzondering voorkomend en behulpzaam. Het hotel heeft een eigen strand en zwembadje waarin je lekker kunt ontspannen. Alles ziet er verzorgd uit. Kamer met eigen koelkastje.

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Het buitenterrein is erg mooi en goed onderhouden.

De kamers zijn erg oud. Het bed lag niet lekker en de douche was kapot (klein en sproeide de hele badkamer onder). Het strand is één van de mindere die we hebben gezien op Evia, het zuiden is veel mooier.

Het buitenterrein is erg mooi en goed onderhouden.

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Personeel heel vriendelijk en facilities are super