Beoordelingen over Iberostar Creta Marine 4-sterren

Main Street, Panormos Rethymno, 74100, Griekenland

#14 van de 31 hotels in Panormos Rethymno

Een aanrader voor een betaalbare luxe vakantie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

Onze hotelkamer en badkamer waren wat aan de kleine kant. De faciliteiten op de kamer zijn beperkt; een koelkastje is alles wat er is. De zwembaden hebben zout water; niet iedereen kan dat waarderen. Vooral tijdens het ontbijt wilde het wel eens voorkomen dat eten te langzaam werd bijgevuld of dat de schaaltjes op waren.

We kwamen laat aan in het hotel (23.00), maar toch stond er nog een (klein maar fijn) buffet voor ons klaar. Zeer vriendelijk personeel (altijd en overal), prima eten (zowel ontbijt als diner). Mooie tuinen, meerdere zwembaden en mogelijkheden om in de zee te zwemmen. Het hotel ligt op een uurtje rijden van zowel Heraklion als Chania, en op 20 minuten rijden van Rethymon. In de directe omgeving van het hotel is niet veel te beleven. Op de dag van vertrek mochten we bij het zwembad blijven en gebruik maken van de faciliteiten tot ons vertrek naar het vliegveld (om 18.00 uur). In het hotelgebouw is een hele goede Wifi verbinding.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Heel fijn en mooi gelegen hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin (2 Volwassenen)

Een heel fijn hotel, met een mooi zwembad, aardige medewerkers en lekker eten dat ook buiten op het terras kon worden gegeten. Boeken van half pension is zieker de moeite waard. Wij hebben niet van het uitgebreide animatieprogramma gebruik gemaakt, omdat we met onze huurauto veel op stap waren. Zonder huurauto is het wel wat lastig omdat het complex wat afgelegen ligt.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Accommodatie was niet meer nieuw maar heel net.

Eten warmer....

Accommodatie was niet meer nieuw maar heel net. Iets te groot waardoor het soms te druk is tijdens ontbijt en avondeten. Ontbijt was prima, alles voorhanden, avondeten mocht iets warmer zijn. Kamers proper en goed onderhouden iedere dag. Vriendelijk personeel. Indien je niet all-inn hebt wel opletten met de prijs voor drank. VB, pils 33cl uit fles 4 Euro tijdens avondeten is duur. Animatie ter plaatse was TOP !!!! Zowel aan het zwembad als 's avonds in de zaal.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

Hotel ligt aan een drukke doorgaande weg. Kamer aan de wegzijde is gehorig u kunt beter een kamer op het terrein achter het hoofdgebouw nemen.

Personeel zeer vriendelijk en de tuin, achter het hoofdgebouw prachtig aangelegd. U kunt er genieten van de prachtige zonsondergang.

Harde bedden.

Tuin en buffet

• Beoordeeld op: 18 mei 2016

Buffet is fantastisch

Naam van geboekte accommodatie is bungalow maar is een gewone hotelkamer in dependance

Buffet is fantastisch De groene tuinen zijn erg mooi

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Veel voorzieningen met meerdere zwembaden, mooi onderhouden...

zoutwater zwembaden.

Veel voorzieningen met meerdere zwembaden, mooi onderhouden complex, wel erg groot en massaal.

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

Prachtige tuinen

Geen noemenswaardig strand, te weinig ligstoelen aan het zwembad en dooie boel s'avonds

Prachtige tuinen