Beoordelingen over Lilia Hotel 2-sterren

131 Zeas Str., Piraeus, 185 34, Griekenland

#8 van de 54 hotels in Piraeus

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Prima budget vriendelijk hotel op goede locatie

kamers waren vrij basic, niet om meerdere nachten te verblijven.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Locatie van het hotel is goed. Veel winkels en restaurants in de buurt & nabij de haven wat ideaal is voor een doortocht naar de Griekse eilanden.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Uitstekend hotel, goede verbinding met vliegveld en centrum Athene. Zeer goede prijs kwaliteit

Het ontbijt zou beter kunnen, ik denk dan aan een vers gekookt ei, verse koffie van een goed koffie apparaat (geen oploskoffie dus) wat meer broodsoorten en keuzes. Als het hotel hier eens wat meer aandacht aan zou besteden weet ik zeker dat ze nog hogere recensie kunnen krijgen. Verder heb ik helemaal geen opmerkingen.

Prima hotel, schone kamer met balkon waarop je kon zitten. douche /toilet prima en schoon. 15 min lopen tot metro lijn 1 Piraeus dat rechtstreeks naar centrum Athene gaat. 10 min lopen tot publiek strand waar je heerlijk kunt zwemmen in de zee. Op 5 min lopen een publieke pendelbus vliegveld-piraeus, we konden onze bagage gewoon achter laten bij het hotel om het later op te pikken na uitchecken. Zeer vriendelijk personeel, goed engels sprekend.

Dicht bij de jachthaven van Pireaus, vriendelijk personeel,...

Verder van de ferrie gelegen dan gedacht. Straat doet wat minder aan. Bed was vrij smal.

Dicht bij de jachthaven van Pireaus, vriendelijk personeel, ruime in- en uitcheck tijden, schoon, prima ontbijt, prima prijs-kwaliteit verhouding.

Goed voor één of twee nachten

Het beste is om niet op de eerste verdieping te verblijven omdat het 's morgens nogal lawaaierig kan zijn van beneden (voorbereiden van het ontbijt van het personeel)

De kamer was schoon en comfortabel. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Prima familiehotel voor een heerlijk verblijf in Athene

Wat hotel betreft gezien de prijs helemaal niks, ligt wel behoorlijk ver van centrum Athene af (uurtje met ov), maar kan een bewuste keuze zijn, (metro en bus) op redelijke loopafstand

Goed familie hotel op loopafstand van de haven van Pireus, kamer 126 had een fijn balkon, kamer was niet echt groot, wel met nieuw meubilair en alles zag er super verzorgd uit, kluisje in de kledingkast, schoonmaak iedere dag is erg goed, vriendelijk en zeer hulpvaardig personeel, ontbijt was voldoende, cereals, broodjes, fruit en cake, uiteraard ook koffie/thee/melk en yoghurt. Prijsk/kwaliteit verhouding was super

Wij raden dit hotel aan bij allen die athene willen bezoeken.

Niks!

Servicegericht, behulpzaam en zeer vriendelijk personeel. Schone kamers, prima ontbijt. Het OV is op loopafstand en daardoor is het centrum van Athene gemakkelijk te bereiken.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Fijn hotel. Leuke locatie!

Eigenlijk was alles gewoon prima bij dit hotel! Haven is 20 minuten lopen.

Prima locatie vlakbij veel leuke restaurantjes in Piraes. Heel rustig hotel, fijne sfeer.

Lokatie bij de oude haven

Het balkon van op de foto hebben wij niet gekregen. Hadden een kamer met mini balkon achteraan gekregen. Wat hadden de kamer vooral geboekt voor het balkon, spijtig, rest was ok.

Lokatie bij de oude haven

Prima hotel voor een losse overnachting dichtbij haven van Piraeus.

Kamer was klein, dit kwam ook vooral door de bijgeplaatste bijzetbedden. Ontbijt was simpel maar voldoende.

we hadden een kleine familiekamer. Dit kwam in de praktijk neer op een tweepersoonskamer met 2 bijzetbedden. Prima voor een nachtje. Kamer had ook een kleine badkamer en balcon. En airco, heel belangrijk. Wel nodig met buitentemperaturen van 37 graden.

We verbleven 1 dag/nacht bij Lilia hotel op doorreis...

We verbleven 1 dag/nacht bij Lilia hotel op doorreis naar de cycladen. Het ligt dichtbij de sfeervolle zeilbotenhaven met leuke terrasjes & restaurantjes aan het water. Aan een rustige straat, dus buiten de hectiek vd drukte bij de grote veerhaven. op 15 min lopen van de veerhaven, wij hebben de taxi genomen in 5 min. voor 5 euro. Wel zo relaxed. De 4 eenpersoons bedden in de familie kamer waren prima. En speciaal voor ons hadden ze het ontbijt al om 5.45 uur geserveerd zodat we de vroege boot konden halen. Een aanrader is restaurant belle amie ligt om hoek, heerlijk gegeten & leuk terras waar veel grieken zelf ook komen.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Ligging in aangename buurt.

Lawaai airconditioning in de kamers aan de achterkant van het hotel.

Ligging in aangename buurt. Niet te ver van de haven. Al vanaf 6u ontbijt.

manager kortaf. mag vriendelijker

ligging en hygiene

prima locatie

prima kamer met goed ontbijt op kilometer van de haven

Prima bevallen

Goede locatie, vlak bij de haven met veel barretjes en restaurants.

mooi en schoon hotelletje en prima ontbijt

mooi schoon en gelegen midden in piraeus en halte X96 vlak bij. goed ontbijt

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Vriendelijke ontvangst, fijn klein balkon, schoon, zeer...

Eenvoudig ontbijt

Vriendelijke ontvangst, fijn klein balkon, schoon, zeer goede prijs/kwaliteit en dichtbij haven met leuke restaurants

Goede prijs/kwaliteitverhouding, zeer schoon hotel, superaardige staf

Gastvrijheid, zeer attente staf, superschoon, fijn balkon om te vertoeven

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

prima hotel, leuk personeel. PRIMA

niets. was perfekt voor doorreis

ontbijt prima. kamers, keurig, schoon

Zeer goede uitvalbasis voor Piraeus en Athene en de stranden. Rustige ligging. Goede bedden.

Ontbijt.

Dicht bij restaurants en shopping en openbaar vervoer.

Een dikke 10 qua alles! Xairetismous apo Velgio!

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam bij alles! Hygiene en ontbijt waren ook goed! Wij zullen hier zeker terugkomen!!!

Prima hotel voor lage prijs en leuke buurt in het centrum.

Prima hotel voor lage prijs en leuke buurt in het centrum. De bonus is het super aardige personeel. Jammer dat we maar 1 nacht daar bleven.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Primain hotel gezien ligging. prijs kwaliteit is perfect. Hotel is schoon maar beetje uit de tijd.

kleine kamer

ligging

• Beoordeeld op: 29 februari 2016

Ontbijt was verzorgd, bediening top.

Ontbijt was verzorgd, bediening top. Als je enkele dagen wil blijven is dit voldoende. Openbaar vervoer in de buurt naar Athenr is simpel. Goede ervaring

• Beoordeeld op: 21 september 2015

De 24uurs receptie was heel fijn.

Het is moeilijk te vinden. Hadden taxi nodig en het was verder weg van de metro dan gedacht. Prijs lag ook wat aan de hoge kant als je het vergelijkt met hotels met soortgelijke faciliteiten. Het was ook heel gehorig.

De 24uurs receptie was heel fijn. Zeker omdat we het hotel gebruikt hebben vanwege de locatie bij de haven voor onze doorreis naar de eilanden. De wijk was veel leuker dan van te voren gedacht.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Goed gelegen aan de jachthaven Marina Zea,en enkele minuten...

Geen minpunten

Goed gelegen aan de jachthaven Marina Zea,en enkele minuten wandelen van de bushalte die naar het centrum van Athene rijd.Heel rustig en kamer 136 heeft ook een mooi terras.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Hotel was niet echt makkelijk te vinden in de late avond.

We hadden een klein benauwd kamertje Voor een nacht is het prima.

Hotel was niet echt makkelijk te vinden in de late avond. Als je naar de haven loopt ben je zeker 20 minuten onderweg met je bagage. Aardig personeel Het ontbijt was prima. Voor een volgende trip zou ik iets dichter bij de haven een hotel boeken. Verder voor een nacht is het een goed / redelijk hotel

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Ligging goed.

Zure melk bij koffie, kleine kamer met uizicht op boom die de kamer bijna binnenkwam. Bij tweede volgende booking en vertraging veerboot geen restitutie!!! Zo werd het een duur hotel

Ligging goed.

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

In de directe omgeving autovrije winkelstraatjes met...

In de directe omgeving autovrije winkelstraatjes met terrasjes en vlakbij een mooie jachthaven. Schone (kleine)kamer, goed bed en goede douche. Aardige medewerkers.

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Na onze 1e nacht in Piraeus op de heenreis in een hotel echt...

Beetje gehorig.

Na onze 1e nacht in Piraeus op de heenreis in een hotel echt vlakbij de ferryhaven, wisten we dat we daar niet nog een middag/avond wilden zijn. Toen wisten we niet beter, maar nu wel. Hier in de omgeving van Lilia hotel zijn de leuke restaurantjes en boulevard en winkeltjes die we daar niet vonden. En dit is misschien geen 5 minuten lopen maar ongeveer 15 minuten lopen vanaf de ferry. Ook prima te doen. Ook de airport bus x96 stopt om de hoek. Ook een bus naar Athene centrum. Ontbijt kan al vanaf 6 uur. Is wat eenvoudig, maar prima. Een prima, frisse, schone kamer, met een lekkere warme douche. De hotelkamers in Piraeus vind ik best duur maar na die eerdere nacht in een goedkopere kamer (groezelig, vies, klam, onvriendelijk) in de slechte buurt betaalde ik nu graag 10 a 20 euro meer en incl ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

Het ontbijt en het grote balkon.

De grootte van de kamer en de bereikbaarheid daarvan.

Het ontbijt en het grote balkon.

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Leuke buurt.

Storend geluid van wasserij aan de achterkant van het hotel.

Leuke buurt.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Prima bedden.

Prima bedden. Goed ontbijt. Ligging vlakbij bushalte expressbus naar het vliegveld.

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.