Beoordelingen over Maistrali

9,7

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Goed hotel
    • Tweepersoonskamer - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Parkeren is onderin de kelder en dat vergt wel wat behendigheid met kolommen en steile inrit. Interieur van kamer is wat saai, maar oerdegelijk. Achter het hotel ligt een parkeerterrein waar na 7 uur 's ochtend diverse leveranciers komen lossen met enige herrie, maar dit is niet hinderlijk. Er zijn eigenlijk geen kamers met zeezicht omdat er bebouwing voor staat, maar je kunt onder een hoek wel de zee zien vanaf het balkon! Douche is klein met douchegordijn, maar dat is bij alle hotels in deze prijsklasse.

De locatie is perfect. Dicht bij het centrum en het strand en toch heel rustig. Ruimte kamer. Wifi is goed. Ontbijt was goed en divers. Behulpzaam personeel.

Mooi hotel op een goede centrale locatie.
    • Zolder Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee (2 Volwassenen & 2 Kinderen)

Keukentje minimaal, denk niet dat ik er had kunnen koken. Het enige wat ik echt jammer vond was dat pal naast het balkon een airco van het hotel hing. Het was daardoor erg warm en je zat altijd met het brommende geluid + warme lucht naast je. De deur naar het balkon sloot niet aan de buitenkant (was kapot) en we kregen de hordeur niet meer open vanaf de buitenkant. Als totaal vond ik het hotel wel aan de prijs, maar we zaten natuurlijk wel in het hoogseizoen.

We hadden de zolderkamer, fijne ruime kamer, heel schoon, het bed was ook prettig. Wij hadden een aparte slaapkamer en de kinderen sliepen op de slaapbank. Als er iets was (gordijn was de dag voor we kwamen kapot gegaan en een deel van de slaapbank van de kinderen was erg hard, opgelost door een extra matras) werd dat meteen netjes opgelost. Ze waren ontzettend leuk en lief met de kinderen, je voelt je heel welkom. Mooi hotel, centraal dichtbij de zee en stadje. Het ontbijt was prima. Gaat wel een beetje vervelen na een week. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Mooi gelegen plaatsje aan zee. Erg rustig in oktober.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Wij waren duidelijk buiten het seizoen (oktober). Er waren niet veel toeristen, dan is het toch minder leuk. Ik denk wel dat het hier in het seizoen erg druk is.

Goed hotel, alles goed verzorgd. Groot balkon. Zee, strand, haventje, winkels restaurants, alles op loopafstand. Het was erg rustig.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Een aanrader ook voor een rustpauze tijdens een rondrit doorheen Griekenland ....
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Geen enkele negatieve ervaring .... een fijn badstadje met goede restaurants inclusief uitzicht op de prachtige baai van Párga !

Verzorgd ontbijt , mooie ligging , uitstekende accommodatie (parking auto) en zeer behulpzaam personeel. Geschikte uitvalsbasis voor bezoek omgeving (Korfoe, Ioannina, Dodoni, Vikoskloof, Meteoren) met prachtige autowegen !

Wij vinden Parga veeeeeel te druk.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Wij vinden Parga veeeeeel te druk.

Geen zwembad

Ligging vlakbij het strand en boulevard

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Een prima hotel midden in het centrum van Parga.

Niet echt iets....

Een prima hotel midden in het centrum van Parga. Met vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Echt heel proper hotel en zeer vriendelijk personeel.

Kraaknette maar kleine kamer. In het ontbijt mag meer variatie.

Echt heel proper hotel en zeer vriendelijk personeel. Heel zeker voor herhaling vatbaar. We hebben met volle teugen genoten.