Beoordelingen over Matala Bay Hotel & Apartments 3-sterren

Main Street, Matala, 702 00, Griekenland

#18 van de 21 hotels in Matala

Prima hotel met ontspannen sfeer
    • Superior Tweepersoonskamer - Onlangs Gerenoveerd

Douche is vrij klein waardoor badkamer snel nat wordt. Droogt gelukkig snel.

Lokatie; 200 meter van strand Matala. Rustif gelegen. Mooi zwembad. Leuke relaxte sfeer. Ontbijt is prima, ruim en voldoende aanbod. Enthousiast personeel. Soms live-muziek van goede kwaliteit. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Matala is een leuk en ontspannen plaatsje.

Matala, eens je een tweede keer gaat blijf je terugkomen.

De eerste kamer was echt niet hygiënisch in orde. Tijdens het douchen kroop er plots een grote kakkerlak op het douchegordijn. geen echt aangenaam gevoel. Zonder enige echte verontschuldiging werd deze door het personeel verwijderd. De volgende dagen rook de kamer heel erg naar de riolering, vooral tijdens het gebruik van water. Uiteindelijk was de geur niet te harden en kregen we een andere kamer die gerenoveerd was en niet stonk.

Matala zelf was beter dan het hotel. In feite moet ik een dubbele beoordeling schrijven vermits we een andere kamer gevraagd en uiteindelijk gekregen hebben. De tweede gerenoveerde kamer was wel goed en had extra faciliteiten ( koffie en theefaciliteiten, strijkijzer en strijkplank, flatscreen TV ). Het hotel is goed gelegen. Onze kamer had uitzicht op de mooie rotsen van Matala.

4 Daags verblijf Matala bay.
    • Deluxe Vierpersoonskamer met Open Indeling - Familiekamer

Het zwembad viel tegen. Het water stond 30cm onder de rand. Die rand was voorzien van groene aanslag wat niet hygiënisch oogde.

Het grote balkon met veel privacy! Wij zaten op de bovenste verdieping.

Matala heeft een leuk centrum met diverse mogelijkheden om te eten.
    • Superior Tweepersoonskamer - Onlangs Gerenoveerd

Geen herkenbaarheid personeel. Redelijk stug personeel. Diverse keren moeten zeggen dat wij geen duitsers zijn maar Nederlanders. De barkeeper van hotel ging in discussie met gasten dus hij heeft nog veel te leren.

ontbijt en de mensen die daaraan meewerkten.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Al met al, toch handig gelegen bij het dorpje Matala. Maat terugkeren? Geef ons maar Agia Galini!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Bijgebouw (30 Meter Verderop)

Bedden waar je de ijzeren spiralen van voelt? Echt niet goed voor iemand met fibromyalgie (lees: veel rugpijn enz...) Er was ook enorm veel lawaai van de aangrenzende kamer. We zijn echt niet geïnteresseerd in het liefdesleven van anderen...

Ik heb 1x ontbeten in het hotel, maar voor 7€ had ik veel meer keuze én vers fruitsap (niet van dat gekleurd water met veel suiker). We gingen ook veel liever lokale restaurantjes opzoeken... We hadden ook sterk de indruk dat door het einde van het seizoen het personeel op zijn tandvlees zat.

Goede ligging, net hotel, verouderde badkamers.
    • Superior Tweepersoonskamer - Onlangs Gerenoveerd

De vrouw achter de balie / bij het ontbijt (eigenaresse?) is erg ongeïnteresseerd en zelfs soms chagrijnig. De man (eigenaar?) daarentegen is erg vriendelijk. De jongere mannen (zoons?) zijn gemiddeld. De badkamer is erg verouderd, weinig ruimte en zeker de douche met douchegordijn is te klein. Slechts 1 sleutel (pasje) per kamer. Alleen stroom op de kamer met het pasje. Ontbijt erg basis en elke dag hetzelfde. Brood wel lekker. Bedden op de superieure kamers zijn niet extra lang, dus géén 2.20 meter, hoewel dit wel op de site van booking.com staat aangegeven.

Ligging goed, minder dan 5 minuten lopen van het strand en alle gezellige restaurants, bars en winkels. Leuk dat er ook een bar en zwembad bij is gelegen. Hotel zelf is opgeknapt. Superieure kamer prima, niet al te ruim maar ok, met uitzondering van de verouderde badkamer. Airco prima. We konden de kamer kosteloos tot 13.30 uur aanhouden.

De ligging van het hotel is geweldig.

De ligging van het hotel is geweldig. Zowel het strand als het centrum van Matala liggen op 5 minuten loopafstand. De kamers worden iedere dag schoongemaakt en voorzien van 4 schone handoeken. Het personeel is vriendelijk en ze doen erg hun best om je verblijf aangenaam te maken. De airco is aangenaam, de haardroger is top en het koelkastje op de kamer is erg fijn. Absoluut een aanrader!

Fantastisch, we komen zeker terug
    • Superior Tweepersoonskamer - Onlangs Gerenoveerd

In onze periode waren en helaas geen andere Nederlandse kinderen, dit was jammer voor mijn dochter. Maar het grote zwembad maakte dit meer dan goed.

Het ontbijt was een uitgebreid buffet en voor een ieder wat wils. Van fruit tot brood en zelfs Griekse salade behoorde tot de mogelijkheden. En tegen een hele redelijke prijs konden we ook 's avonds eten van een buffet, ook dit was zeer uitgebreid en elke dag anders.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

prachtig lieflijk dorp,hotel een tegenvaller.
    • Superior Tweepersoonskamer - Onlangs Gerenoveerd

de kamers waren erg ouderwets en klein,oude badkamer. het eten was zeer basis,bijna geen keuzes,alleen 1 bak aardappelen,1 bak groenten.en bv. gehaktballen.elke avond geen keuzes. en elke avond alleen watermeloen brokken als toetje,niet eens koel.ontbijt viel erg tegen.en de eetzaal was zeer ongezellig en had nodig een opknapbeurt nodig. wij waren er in juni 2017.

het was er schoon.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

matig hotel

hoewel het hotel goed aangeschreven staat vonden wij het heel matig; slechte bedden en piepkleine douche waardoor de badkamer steeds blank stond. misschien dat de duurdere kamers beter zijn.

centraal gelegen

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Prima hotel voor één of twee nachten, maar dan moeten ze wel iets doen aan de matrassen!

Het ontvangst was niet goed. Er kon geen vriendelijk woord vanaf. Erg jammer, want de eerste indruk is erg belangrijk. De bedden waren heel slecht! Je voelde iedere spiraal van de matras in je rug, echt dramatisch!

Prima ligging, vlakbij centrum van Matala. We hadden een hele ruime kamer met twee tweepersoons bedden.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Prima hotel met lekkere cocktails

Heerlijk hotel met aardig en eerlijk personeel. Onze vergeten videocamera bleek de volgende dag netjes bij de receptie te liggen!

Service

Leuk hotel

Mooie grote kamer Groot balkon Goed ontbijt

Erg goed hotel

Hele mooie ruime kamer met balkon

Personeel

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

propere kamers, goede ligging, rustig aan zwembad

heel pover ontbijt en niet vriendelijk aan receptie ( met uitzondering van één vrouw)

propere kamers, goede ligging, rustig aan zwembad

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

Kamer was wel zuiver en netjes, al moet je het wel rekenen...

Douche is uitgerust met een te kleien (onaangename) douchegordijn, waardoor de badkamer onder water komt te staan als je een douche neemt. Ontbijtruimte is ongezellig en niet netjes.

Kamer was wel zuiver en netjes, al moet je het wel rekenen volgens de Griekse normen. Personeel is zeer vriendelijk en staan steeds klaar om je maximaal ten dienste te zijn.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Het hotel is modern, heel proper en verzorgd.

Vers sinaasappelsap bij het ontbijt had het helemaal af gemaakt, maar dat is echt het enige minpuntje

Het hotel is modern, heel proper en verzorgd. Het ligt vlakbij het centrum van Matala, maar is toch erg rustig. Er hangt een gemoedelijke sfeer, echt genieten! Erg lekker ontbijt en diner en een proper zwembad