Beoordelingen over Minoa Palace Resort & Spa 5-sterren

#14 van de 57 hotels in Plataniás

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Ik kom terug
    • Bungalow met Eigen Zwembad

Mss jammer dat de zwembaden aan de kamer niet verwarmd zijn. Waardoor ze meestal kouder zijn dan andere zwemopties

Het eten of het nu ontbijt, middag, of avond eten is geweldig. Personeel is heel vriendelijk. Helder blauw strand. Of je nu all in gaat of enkel ontbijt neemt. Dit resort is geschikt voor bijde. Je kan steeds zonder reservatie mee eten savonds aan 25 euro pp. Als je twijfelt tussen deze en een gelijkaardig resort. Hier moet je zijn

Pure luxe
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Platanias zelf is een toeristenkermis waar wij zo min mogelijk zijn geweest. Het hotel maakt echter alles goed.

Mooie kamer en fantastisch ontbijt. Goede faciliteiten en service. Zwembaden en strand zijn ook heerlijk. Een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Gelukzalig makende verwennerij.
    • Imperial Tweepersoonskamer aan het Water

Eten en drinken is erg prijzig, maar ja, passend bij de luxe van het resort. Als je een kamer boekt, lees je goed in de recensies in, want het maakt qua uitzicht en sfeer nogal wat uit in welk gedeelte je een kamer hebt (aan een van de zijkanten zijn bijv. kamers met weliswaar een privé zwembad, maar het uitzicht is op een verwaarloosde parkeerplaats, tevens stortplaats voor vuilniscontainers). Hotel bestaat uit twee delen (Imperial gedeelte aan zee), gescheiden door een drukke weg. In het hotel is alles prachtig en heerlijk en gelukkig biedt het resort alles wat je nodig hebt. Maar het dorp er omheen was ons te toeristisch en treurig (veel onbewoonde bouwvallen). Uiteraard kun je vanuit het hotel excursies boeken naar prachtige plekken op Kreta.

Als pas getrouwd stel hadden we een balkonkamer met prachtig uitzicht op zee (we zaten in het Imperial gedeelte van het resort). Kamer was schoon, ruim en van alle gemakken voorzien. Het resort heeft meerdere restaurants, die we allemaal hebben uitgeprobeerd. Eten is over het algemeen voortreffelijk, gevarieerd, hotel beschikt over een ruime en goede wijnkaart, waarbij de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam is. We voelden ons zeer welkom en verwend gedurende ons gehele verblijf. Het strand is schoon, gaat van zand over naar een smalle strook stenen en dan naar de schone en aangename zee. Hotel beschikt over twee grote zwembaden, die ook schoon zijn. In juni waren er steevast voldoende lig- en zitmogelijkheden en parasollen, of je nou aan zee of zwembad wilde liggen. We hebben enorm genoten van onze honeymoon hier en hadden nog lange tijd heimwee.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Chillen
    • Imperial Tweepersoonskamer

Je moet wel van alle mogelijkheden gebruik maken, misschien zelfs wel all inclusive om de prijs / kwaliteit te ervaren.

Relaxed, mooi zwembad, knappe kamers, prima schoon en onderhouden

Zeer lekker ontbijt

• Imperial Tweepersoonskamer aan het Water

Dienstverlening receptie

a

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Heerlijke (lig)stoelen bij zwembaden en strand.

Geluid van droger te horen van 's morgens 7.00 uur tot in de middag op balkon van kamer 231

Heerlijke (lig)stoelen bij zwembaden en strand.met handdoeken service. Inrichting van kamer met bank en luie stoel.

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

vriendelijk personeel,goede keuken ,mooi zwembad en strand...

binnen architectuur is niet zo eigentijds of stijlvol maar voldoet uitzicht vanuit kamers zeer variabel en weinig met echt frontaal zeezicht

vriendelijk personeel,goede keuken ,mooi zwembad en strand,prima hygiene