Beoordelingen over Minos Village

Agia Marina, Agia Marina Nea Kydonias, 73100, Griekenland

#28 van de 63 hotels in Agia Marina Nea Kydonias

Viel ons wat tegen
    • Appartement met 1 Slaapkamer

We hadden kort voor vertrek ineens te maken met een overboeking waardoor we 2 nachten onverwacht naar een ander zuster hotel moesten. Kamer daar was op zich ok maar dat hotel lag aan drukke doorgaande weg met een heel erg klein zwembad. Minos village was qua kamer op zich prima maar prijs kwaliteit was niet in verhouding vonden wij. Wel wat verrast door de hoge beoordeling van dit complex.

Schoonmaak, ligging met restaurants en strand dichtbij. Wel leuker om ‘s avonds naar haventje van Chania te gaan qua gezelligheid, sfeer en eten. Me Gusta was trouwens een erg leuke strandtent vlakbij met heerlijk terras aan zee en goed eten. Mooie zonsondergangen en fijn strand (ook langzaam aflopend in zee)

Gezellige, schone en kleinschalig app.

Kan niets bedenken ...

Gezellige, schone en kleinschalig app. complex. Uiterst vriendelijk personeel, Angela in het bijzonder. Net even weg van de “old road” en omgeven door diverse goede tavernes wat pittoresk aandoet. Op loop afstand naar winkels, restaurants (old road) en het strand. Op het strand is Gorgona een absolute aanrader. Goed eten en voldoende bedjes (6 euro per twee incl parasol) welke beheert worden door ieders vriend “Alex”. Wij waren als stel maar hadden hier ons ook prima vermaakt met onze jonge kinderen..

Relaxed
    • Studio

Een betere wifi connectie.

Gevarieerd ontbijt. Alles vers. Kamer top, met alle voorzieningen, heel proper. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader. Voor ons de derde keer.

Het zwembad is heerlijk, de ligging is rustig, dicht bij...
    • Familieappartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De badkamer is klein en bij ons lekte de douche.

Het zwembad is heerlijk, de ligging is rustig, dicht bij prima restaurants en op loopafstand van de zee.

Heerlijk, we hebben genoten
    • Familieappartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De douche was klein, maar prima te doen.

Fijne mensen, top service en mooie plek

Prima hotel met een zeer gunstige ligging, rustig en toch...
    • Studio

Prima hotel met een zeer gunstige ligging, rustig en toch centraal. Dames aan de receptie zijn zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

We hadden een fantastische vakantie op een prachtig eiland!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Goede kwaliteit bedden. Perfecte dagelijkse schoonmaak. Erg vriendelijk en gastvrij personeel.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Prima locatie met vriendelijk,gastvrij personeel.

Prima locatie met vriendelijk,gastvrij personeel. Sfeervol appartement met heerlijke bedden. Op loopafstand alles bereikbaar: restaurants, winkels en strand.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het gehele appartementencomplex is goed verzorgd, dan denk ik aan de buitenkant van de appartementen en de binnenkant van ons eigen appartement; het zwembadje en de aankleding met planten rondom het zwembadje. Het ontbijt,lunch en diner waren goed verzorgd en lekker.