Beoordelingen over Mirini Hotel 3-sterren

Kallistratous Street, Samos, 83100, Griekenland

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Ons verblijf was prima echter zonder de wauw factor !!
    • Superior Tweepersoonskamer met Hydromassagedouche - Aan de Zee 3e Verdieping

Ontbijt is prijzig en simpel zeker vergeleken met de stad ,je kunt beter even 10 min lopen en dan heb je genoeg en beter keuze .douche is zeer matig en vaak geen druk of koud ,shampoo ,zeep die er staat wordt niet aangevuld .bedden zijn verschrikkelijk ,zo hard als een plank ,tv kun je beter vergeten weinig zenders en geen nederland zender ,het is zeer gehorig in de avond ,nacht en ochtend veel herrie vonden wij ,zeker als als er mensen binnen komen of vertrekken ,in de gangen en trappen overal stenen vloeren dus geeft veel geluid .op de kamer is ook geen gelegenheid om zelf een kopje koffie of thee te zetten wel een koelkast maar geen kopjes of bekers . airco werkt goed maar na nacht waren we ziek en verkouden dus die maar uit gelaten en de deur open gehouden met de koele zee wind toen was het te doen maar nachts heb je dan weer de ferry die langs komt en aantal katten daar is abnormaal veel en ook dat hoor je dan echt wel .nou klinkt allemaal minder maar ons verblijf daar was toch wel gezien de Griekse normen aannemelijk hoor ,wij hebben het vaker echter wel veel beter aangetroffen . ,

Ontbijt was simpel ,maar ok ,hygiëne goed ,kamer ieder dag alles keurig schoon .airco werkt goed maar schoon twijfelachtig ,uitzicht erg mooi en hotel ligt best centraal lkkr dicht bij rustig kiezelstrand 5 min lopen en centrum Samos is ook maar 10/15 min lopen en voldoende keuze om daar zeer goed en zeer betaalbaar te eten en gezellig te shoppen .ook auto verhuur is top en daar vlakbij supermarkt verkrijgbaar ,Hotel eigenaren zijn vriendelijke mensen !!

Het klinkt best gek, maar wij hebben de kamer nooit gezien.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden op 2e Verdieping - aan Zee

Het klinkt best gek, maar wij hebben de kamer nooit gezien. Bij aankomst werd ons medegedeeld dat in onze kamer die voor ons gereserveerd was de airco lekte. Hierop werd direct actie ondernomen. En kregen wij een andere kamer in een ander hotel, zo'n 200 meter verderop, we werden zelfs gebracht. Topservice! Uiteindelijk hebben we beloofd met het hotelpersoneel dat we terug zouden komen voor een biertje! Ook dat werd gecompenseerd door de eigenaar. Toch eigenlijk wel jammer dat ik niet veel over de hotelkamer kan vertellen, het personeel is in iedergeval top.

Strand naast het hotel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden op 1e Verdieping - aan Zee

Bedden waren hard. Veel verschil in kamers (grote,badkamer,uitzicht. 1e verdieping is niks, 3 en 4 mooie kamers.

Strand naast het hotel. Goed ontbijt. Eigenaren willen alles voor je doen.

De locatie was prima.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden op 2e Verdieping - aan Zee

Wij hadden mieren in de kamer.

De locatie was prima. Het uitzicht was perfect en enorm rustgevend. Personeel / eigenaren waren enorm vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was prima en ging langer door dan het aangegeven tijdstip.

Had er meer van verwacht

Kamer 3 persoons

Fantastisch prachtig uitzicht vooral voor foto’s
    • Superior Driepersoonskamer - Zeezijde

Personeel is super vriendelijk

Mooie verblijfplek in de stad.
    • Superior Tweepersoonskamer met Hydromassagedouche - Aan de Zee 3e Verdieping

Mooi uitzicht op zee, comfortabel, net buiten de drukte maar toch vlakbij haven en winkels en restaurants, prachtig ontbijtterras