Beoordelingen over Hotel Nathalie 3-sterren

65, Sotiros str., Ixia, 85100, Griekenland

#13 van de 31 hotels in Ixia

Zonnig en warm

Ontbijt - choco die veel succes had maar 1 dag op 2 Probleem met afvoer lavabo (2 dagen voor het hersteld werd) 1 avond tijdelijke geen water want water verbruik in hotel te hoog en onze kamer op 4e verdieping had daardoor geen water Gebruikt servies/glazen werden niet meegenomen - geen spoelbak buiten om eventueel zelf gebruikt servies af te wassen - spoelmiddel wel aanwezig Geen lift

Zicht op terras Rustig hotel Gezellig ingericht Strijkijzer haardrogers en voldoende servies en glazen aanwezig Vriendelijke personeel

Mooi hotel en fijn zwembad

Bij ontbijt dienblad zelf af te ruimen en yoghurt in plastiek potjes, doet wat goedkoop aan. Ontbijt strikt gedaan om 9u30, waar dat elders om 10u is. Geen mogelijkheid tot avondeten in het hotel, wel genoeg restaurants in de buurt. Lawaai op de gang door dunne deuren en bed vlak ernaast. Alle electriciteit dus ook airco valt uit bij het verlaten van de kamer. Ruwe handdoeken. Slechte wifi.

Mooi gebouw, kleurrijke decoratie in het hotel, behulpzaam personeel. Bar helemaal niet duur. Mooi zwembad, met steeds beschikbare ligstoelen. Kamer vernieuwd, met ijskast en airco, plaats genoeg in badkamer met ruime douche. Heel proper.

Zalige vakantie

Maar dan ook werkelijk niets!

Vanaf het moment dat we hier binnenwandelden voelden we ons meteen thuis. Het personeel was supervriendelijk en behulpzaam. Martha viel ons meteen op en heeft ons het hele verblijf geholpen, uitleg gegeven en vriendschap. Ontbijt was super en voor iedereen wel iets...alles vers en alles werd regelmatig gecontroleerd en opgevolgd. De kamers waren ruim genoeg en superschoon! Aan het zwembad kon je door de dag iets eten of drinken en laat ons zeggen...het eten was van restaurantniveau! Lekkere gerechten! Echt top! Hier in dit hotel kom je werkelijk niets tekort. Vergeet in de avond niet de bar even te passeren en een drankje te nuttigen bij Marina. Ze maakt superlekkere cocktails en is heel lief en behulpzaam. Wij hopen in ieder geval nog eens terug te gaan

Goede bedden, heerlijk zwembad, prima ontbijt, behulpzaam...

Goede bedden, heerlijk zwembad, prima ontbijt, behulpzaam personeel en schone kamers

Heerlijk!
    • Superior Suite

Ontbijt was redelijk, maar veel te vroeg (tot 9.30 uur).

De superior suite met het grote dakterras was geweldig!

ontbijt zeer uitgebreid

ontbijt zeer uitgebreid

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Mooie kamer met dakterras, fijn zwembad!

Lokatie, je hebt echt een auto nodig om de mooie plekjes op het eiland te bezoeken. Fijne auto gehuurd bij het hotel.👍

Mooie kamer met dakterras, fijn zwembad!! Super aardige mensen. Goede service.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

We maakten voor ons nog een pizza om 22.

We maakten voor ons nog een pizza om 22.00 uur !! Het ontbijt werd vervroegd ! omdat wij de vlucht moesten halen. Goed bed en mooi zwembad