Beoordelingen over Nissia Kamares

Main Street, Kardamaina, 85302, Griekenland

#1 van de 42 hotels in Kardamaina

Heel erg mooi aangelegd, echt een plaatje!
    • Appartement (3-4 Volwassenen)

Er was geen airco in de slaapkamer alleen in de woonkamer waar de kinderen sliepen.

Heel erg mooi aangelegd, echt een plaatje! Het personeel ook heel vriendelijk een fijn zwembad en vlak aan zee. Elke dag perfect schoongemaakt.

Fijne relaxte vakantie gehad bij Nissia
    • Studio (2-3 Volwassenen) met een Tweepersoonsbed

Gemoedelijke accommodatie, super schoon. Zeer vriendelijk personeel. Gezellig plaatsje Kardamena. Lekker rustige accommodatie en toch in paar minuten op de boulevard.

Mooi hotel, schone kamers, prachtige buiten locatie, groot...
    • Aanbieding - Studio met Eenpersoonsbedden (2-3 Volwassenen)

We hadden een drie persoonskamer met 3 losse bedden. Helaas konden wij het bed niet tegen elkaar aanschuiven.

Mooi hotel, schone kamers, prachtige buiten locatie, groot zwembad. Het hotel ziet eruit zoals op de plaatjes.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Een prachtig en gezellige plek met geweldig personeel.
    • Appartement (3-4 Volwassenen)

De bedden in de woonkamer waren erg hard. Maar: Nadat we een topper gevraagd hadden (net als het twee persoonsbed) was het direct actie tot toppers en konden we toch fijn slapen.

Het vriendelijke personeel, zij waren enthousiast en warm. Prachtige bloemen en planten, we konden de basilicum zo plukken voor in onze salade. Netjes onderhouden. Personeel speelde goed in op onze wensen. Ontbijt was heerlijk. Compliment voor Ornela :)

Gezellig en veilig.
    • Aanbieding - Studio met Eenpersoonsbedden (2-3 Volwassenen)

De ligbedden aan het zwembad liggen niet fijn.de veren stonden in mijn rug. De douche zou iets hoger kunnen. Hij hing laag en de straal kon ook wat harder.Verder was alles top.

Gastvrijheid, de heerlijke bedden, kwaliteit restaurant en hetmooie zwembad.

Aanrader
    • Studio (2-3 Volwassenen) met een Tweepersoonsbed

De omgeving op zich is niet spectaculair, maar alles is dichtbij en gezellig. Het hotel is prachtig, met veel planten, bloemen, mooi gebouw. Het personeel was super vriendelijk en gaf handige tips.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Goh niks eigenlijk

Het was gewoon perfect voor ons geen massa toeristen proper gezellig vriendelijk behulpzaam en niks moet en de omgeving was ook super

• Beoordeeld op: 12 september 2016

fijn appartement, mooi terras!
    • Appartement (3-4 Volwassenen)

We hadden een appartement voor 3/4 personen met z'n 2, groot terras, dit was een 10! Echter de airco was niet sterk, de aparte slaapkamer met dubbel bed werd niet fris, vandaar dat ik in de woonkamer heb geslapen. De douche had een erg slap straaltje en het ophangsysteem was lam. Dus fijn appartement, koelkast in orde, voldoende ruimte en opbergruimte, maar douche en airco een min-.

Pracht complex met bloemen, we hadden een dakterras, een 10, groot, schaduw, bogen waar de wind doorheen ging, maar wel muggen eind aug. Het dorpje is vergaande glorie, erg veel leegstand.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Sfeer in accomodatie

Kardamaina

Sfeer in accomodatie

Geweldig personeel
    • Appartement (3-4 Volwassenen)

Na 5 uur werd er geen eten bereid in de keuken.

Geweldig personeel

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Heel handig gelegen bij de airport.
    • Aanbieding - Studio met Eenpersoonsbedden (2-3 Volwassenen)

Heel handig gelegen bij de airport. Met zwembad, prima accommodatie voor aantrekkelijke prijs.

• Beoordeeld op: 4 juli 2015

Leuke locatie, mooie "kleurrijke" tuin.

Erg veel Engelsen, die slecht tegen drank kunnen. De appartementen 160 en 161 zitten aan de straat, je krijgt hier helaas weinig mee van de "kleurrijke" tuin en moet het terrasje delen met je buren. Wel ervaar je hier het gewone Griekse leven.

Leuke locatie, mooie "kleurrijke" tuin. Vriendelijk en behulpzaam personeel !

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

De inrichting, sfeer van de appartementen, erg veel oog voor...

De inrichting, sfeer van de appartementen, erg veel oog voor detail.Het vriendelijke en behulpzame personeel, leuke bar met barman, kortom het hele plaatje klopt.

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

de accomodatie van binnen, de prachtige appartementen, de...

Kardemena is een leuk stadje met voldoende eetgelegenheid en winkeltjes, maar door veel leegstand ook blootgesteld aan verpaupering - veel vergane glorie! Nissia kamares straalt van buiten absoluut niet uit wat het van binnen is - niet herkenbaar dus gemiste kans

de accomodatie van binnen, de prachtige appartementen, de servicegerichtheid van eigenaar en voltallig personeel, de dagelijkse schoonmaak van de appartementen, de algehele hygiene

• Beoordeeld op: 10 juli 2015

Ontspannen sfeer in het complex