Beoordelingen over Notos Heights Hotel & Suites

Pavlou Mela Street, Malia, 70007, Griekenland

#28 van de 83 hotels in Malia

Relaxt verblijf in Malia
    • Superior Studio met Uitzicht op Zee

De kamer beviel ons uitstekend. Uitzicht op Malia en op zee. Ruime kamer gezellige kamer met nieuw ingerichte badkamer. Helemaal top en schoon. Ontbijt is uitgebreid en uitstekend. Rustig gelegen en centrum Malia met leuke restaurantjes is vlakbij (op loopafstand).

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Geweldig. We hebben het heel goed gehad.
    • Superior Studio met Uitzicht op Zee en Vervoer van en naar de Luchthaven

Strand iets dichterbij. Maar dat staat in schril contrast tegenover de accommodatie en het verblijf op Notos Heights. We komen graag een keer terug.

Goede kamers. Goed ontbijt. Goede service. Hele fijne mensen. Zwembad was super. Schoonmaak. Accommodatie keurig. We hebben genoten. Kom graag nog een keer terug. We voelden ons zeer welkom. Deze accommodatie is echt aan te bevelen. Het was er heerlijk rustig. En Malia stad was heel dichtbij. We hebben een auto gehuurd en zijn ook naar andere plaatsen en stranden geweest. Kreta is erg mooi. De zee is adembenemend. Korina heeft ons heel gastvrij ontvangen en we vinden haar een heel fijn en prettig persoon. Ze zorgt dat alles goed verloopt. En dat je het heel goed naar je zin hebt. Bedankt dat we je mochten leren kennen. Je voelt als een fijne vriendin. De rest van het personeel is ook superaardig en behulpzaam. Bedankt voor het fijne verblijf op Kreta. Dit was onze 1e keer.

Een verzorgd hotel met heel behulpzaam personeel dat dicht bij het oude Malia Village ligt.
    • Superior Studio met Uitzicht op Zee

De badkamer was helaas iets aan de krappe kant. Het douchegordijn kwam niet helemaal tot beneden waardoor er steeds water op de badkamervloer lag na het douchen.

Het personeel was ontzettend vriendelijk en vooral behulpzaam. Bij aankomst werden we uitgebreid ontvangen, zo kregen we een uitleg over de plek Malia. Hierbij gaf de gastvrouw ons persoonlijke adviezen over bijvoorbeeld eetgelegenheden, heel fijn! Verder kwamen we erachter dat we uiteindelijk een nacht te weinig geboekt hadden. Dit was geen probleem. Er werd alles aan gedaan om ons die extra nacht bij te laten boeken. In eerste instantie was er sprake van dat we misschien voor de laatste nacht dan naar een andere kamer moesten. Maar ook hier heeft het personeel zich goed ingezet want we mochten gewoon op dezelfde kamer overnachten. Ook het vervoer van het hotel naar de haven werd, tegen een kleine vergoeding, door het hotel voor ons geregeld. Wij zijn super tevreden!

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Zeer tevreden en zou er zo weer heen gaan
    • Familiesuite met Uitzicht op Zee

Tip: Parkeerruimte zou opgeruimd en verhard kunnen worden.

Heerlijk ruim zwembad voor de kinderen. Prima ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Lekker ruim appartement.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Alles was echt heel goed!
    • Bungalow met Uitzicht op Zee - Inclusief Vervoer van/naar de Luchthaven

Het enige dat ik kan verzinnen is dat de badkamer een beetje klein is en de kitchenette niet echt ingericht is om te koken. Maar met alle gezellige restaurantjes overal in de omgeving was dat voor ons geen enkel probleem

Alles was echt heel goed! Heel aardig en behulpzaam personeel, lekker ontbijt, mooi zwembad, elke dag schoongemaakt, schone handdoeken, flesjes water, rustig geleden aan de rand van Malia.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Fantastisch hotel met zeer aardig personeel.
    • Superior Studio met Uitzicht op Zee

In het hoogseizoen is het zeer druk, veel jongeren op quads. Even wennen maar overdag merk je hier weinig van. Naseizoen is het stuk rustiger. Bij Notos Heights merk je hier niets van ligt boven de drukte, prachtig uitzicht!

Fantastisch hotel met zeer aardig personeel. Zeer goed ontbijt en prachtig zwembad. Rustig gelegen in het drukke Malia. Lekker gegeten bij El Petrino en Milos, beide in oud Malia. Zeer aardige mensen! Super bakker met lekker koffie, taartjes en ijs, als je net oud Malia uitkomt bij de taxi standplaats

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Een oase van rust met uitzonderlijk vriendelijk personeel, een aanrader
    • Superior Studio met Uitzicht op Zee en Vervoer van en naar de Luchthaven

Alles was super.Op de luchthaven stond George,de zoon des huizes on op te wachten .Shuttle naar het hotel.Keivriendelijk onthaal van Maria.Wij logeerden 11 dagen in een studio.De kamer werd iedere dag opgefrist- dagelijks verse handdoeken,flesjes water,af en toe verse lakens.Super ontbijt verzorgd door de eigenares in de bar aan het zwembad.Het hotel(een oase van rust) ligt heerlijk net ver genoeg van het strand en uitgaansbuurt- bevolkt met jonge Engelse toeristen die rond razen met namaak Quads.Wijzelf huurden een vespaatje wat prima van pas kwam.Leuke restaurantjes in de oude stad zijn mi Milos en Zorba.

Mooie accomodatie, relaxte sfeer, schoon en vriendelijk personeel

Water van de inloop douche loopt de badkamer in.

Fijne ligbedden bij het zwembad

Heel fijn en rustige omgeving centraal in het oosten om genoeg te bekijlen met een huurauto en quad
    • Superior Studio met Uitzicht op Zee

Kleine doucheruimte shampoo douchegel werd niet bijgevuld

Uitzicht, ontbijt, service

Sofia, waarmee wij het meeste contact hadden was heel...
    • Bungalow met Uitzicht op Zee - Inclusief Vervoer van/naar de Luchthaven

Sofia, waarmee wij het meeste contact hadden was heel vriendelijk en dacht goed mee. Super!

Prima Hotel. Super vriendelijk personeel. Ligging rustig. Mooi zwembad. App. prima maar geen luxe.

Geen WiFi in kamer

• Beoordeeld op: 4 september 2016

mooi hotel mooie lokatie prettig personeel.
    • Superior Studio met Uitzicht op Zee en Vervoer van en naar de Luchthaven

badkamer is heel klein (bij een een persoons kamer)

ontbijt was goed genoeg en aardig uitgebreid.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Rustige maar levendig hotel in drukke badplaats.
    • Superior Studio met Uitzicht op Zee

Keuken heeft maar een pit en maakt koken erg lastig.

Zwembad, terras en door hogere ligging koel windje.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

Super gastvrije familie die het hotel runt.

De Wifi was alleen goed rondom zwembad bij restaurant. Op de kamer werkt deze niet. Bij 3-kamer appartement stelt kookplaatje niet veel voor. Zee ligt wat verder, minder prettig in augustus bij hoge temperatuur. Auto is een echte aanrader.

Super gastvrije familie die het hotel runt. Goed ontbijt en mooie locatie. We werden zelfs opgehaald en teruggebracht vanaf het vliegveld in Chania (dat op 2,5 uur rijden) van de locatie ligt. Hier werd totaal niet moeilijk over gedaan. Wat een service!!

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

de gastvrijheid, de sfeer, het zwembad en de extra...

niets viel tegen, 2 pitjes om op te koken, auto nodig voor uitstapjes

de gastvrijheid, de sfeer, het zwembad en de extra handdoeken voor het zwembad met zijn comfortabele ligbedden, elke dag flesjes water voor ons neergezet, het ontbijt was super, airco.

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

vriendelijk personeel

moeilijk te vinden ( ontbreken wegbeschrijving of lokale bewegwijzering) badkamer te klein parking

vriendelijk personeel ontbijt kamer - terras met zeezicht zwembad

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Hele gastvrije ontvangst