Beoordelingen over Hotel Nydri Beach 2-sterren

#6 van de 43 hotels in Nydri

9,8

9,8

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Fijn hotel voor n paar heerlijke strandvakantiedagen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Enigszins duur, erg toeristische plaats

Kamer met uitzicht op zee, mooi groot balkon, lekker ontbijt, direct aan strand en Dimitri is n zeer behulpzame, vriendelijke gastheer

Fijn hotel aan zee, een aanrader!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen of op de Binnenplaats

Hele fijne ontvangst, heerlijke bedden, mooi balkon met uitzicht op zee ook vanaf de kamers aan de zijkant,, Dimitris is zeer behulpzaam en geeft je alle informatie je je nodig hebt, ook voor de omgeving, super locatie, een heerlijk ontbijt aan het strand, gratis ligbedden op t strand voor hotelgasten. Boulevard, winkeltjes en Tavernes allemaal om de hoek! Dus gewoon doen, een aanrader!

Vriendelijk hotel aan zee
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Gedeeltelijk Uitzicht op Zee

geen lift

Prima hotel aan zee. We kwamen vroeg aan en mochten nog mee ontbijten. Ook onze kamer was al snel klaar. We kregen een gratis upgrade naar zeezicht (ipv zijzeezicht). Het personeel was sowieso erg vriendelijk en wilde overal bij helpen, excursies, autohuur, wat te zien etc. Parkeerplek ook aanwezig bij de andere accommodatie van Nydri Beach.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Gezellig en ontspannen in vriendelijk familiehotel

Heerlijke plek aan het (smalle) strand in zeer gemoedelijk hotel. Bijzonder vriendelijke en behulpzame mensen runnen het familiehotel. Wij voelen ons er helemaal thuis. (Ligstoelen, lekker dchaduwterras en je kunt er goed zwemmen, dicht bij restaurants, winkels etc.)

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Zeer plezierig hotel met perfecte ligging.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Eigenlijk niet zo veel. Voor deze prijs kun je niets beters krijgen.

Prachtig uitzicht op de zee en het dorp Nidri (kamer zeezicht), eenvoudige maar prima kamer, hotel direct aan het strand met (gratis) ligbedden, zeer plezierige ontvangst door Dimitris en ook daarna prima service door hem en personeel. Hotel ligt uitstekend: net buiten de drukke zone van Nidri. Ontbijt voor Griekse begrippen prima. Schoonmaak kamer bovengemiddeld: altijd schone handdoeken en bed tussentijds bij 3 nachten verblijf ook verschoond.

Mooie kamer met uitzicht over zee.

Redelijk duur.

Mooie kamer met uitzicht over zee. Lekker ontbijt, vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Super vriendelijke ontvangst en direct uitzicht op zee.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Super vriendelijke ontvangst en direct uitzicht op zee. Op loopafstand van gezellige boulevard met terrasjes en restaurants.

• Beoordeeld op: 20 mei 2016

Het uitzicht op de zee is onbetaalbaar.

De receptie/bar is aan vernieuwing toe. Staat vol oude zetels en ziet er aftands uit. Ook de gang naar het strandterras mag opgefrist worden. Het terras staat veel te vol. De badkamers zijn eveneens aan een update toe, verroeste radiatoren horen er niet.

Het uitzicht op de zee is onbetaalbaar. De kamer en terras zijn in orde. Personeel, vooral Dimitri, is erg vriendelijk en behulpzaam. Als de eigenaar wat geld steekt in het opfrissen van de gemeenschappelijke ruimtes en de badkamer, is het hotel eens zoveel waard.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Alles echt.

Niets..helemaal niets... Oja alleen de muggen maar daar kan het hotel niets aan doen:-) Te kort verblijf

Alles echt. Dimitris en de andere medewerkers zijn verschrikkelijk aardig en gezellig. De kamers waren schoon en uitzicht adembenemend. Lekker ontbijt en fijne plek aan het strand om te vertoeven.

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Onze kamer was niet erg groot maar prima te doen.

Mijn man vond het bed tegenvallen, ik vond het goed liggen. Er was een massage douche, maar voor grote mensen. Mijn man weer blij.

Onze kamer was niet erg groot maar prima te doen. Wij hadden zeezicht. Kamer met balkon die rond liep. 's Ochtends werd het ontbijt in de buitentuin geserveerd naast het strand. Top! En het personeel was super! Geen vraag te gek voor ze.

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Ideale ligging,mooi uitzicht,aan eigen strand met gratis...

Ideale ligging,mooi uitzicht,aan eigen strand met gratis ligbedden,prima wifi, groot terras,eigen parkeerplaats