Beoordelingen over Athens Oscar Hotel 3-sterren

25, Filadelfias & Samou Street, Athene, 104 39, Griekenland

#175 van de 295 hotels in Athene

Perfecte uitvalsbasis

Koude douche, beetje vergane glorie

Perfecte ligging ten opzichte van station en metro, heerlijk zwembadje, leuk dakterras met zicht op Acropolis, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Geweldig!

De muren in de hotelkamer zijn dun, waardoor je alles kunt horen op de gang en bij de buren.

Supermarkt tegenover het hotel en metro om de hoek! Zwembad was heerlijk en met een mooi uitzicht!

locatie was zeer goed.

veel verkeerslawaai en we hoorden zelf de liftdeuren. dit terwijl we er 5 kamers er vanaf zaten. kamer werd niet schoongemaakt. (3 nachten) ontbijt was niet veel. wifi werkte niet in de kamer.

locatie was zeer goed. vlakbij trein- metrostation

Veel geluidoverlast gehad van andere gasten op de gang. Zowel 's avonds laat als 's morgens vroeg.

Het naastgelegen metrostation. Daarmee waren we snel en eenvoudig in het centrum.

Metro en centraal station larissa naast hotel.

Klein kleine badkamer oude bedden. Maar prima geslapen. Ontbijt was wat laf qua smaak. Jammer maar rest van Athene eten zo goedkoop dat t niet uit maakt

Metro en centraal station larissa naast hotel. Perfect!

Prima hotel met een goede prijs/kwaliteit-verhouding.

De douchekop had wel wat hoger mogen zitten. Boven de 1.75 pas je er echt niet onder. De grootte van de 4p-kamer, maar niet als hinderlijk ervaren. Je slaapt er tenslotte alleen maar.

Het zwembad op het dak na een warme dag in Athene. Ruime porties eten bij de terrasbar. Het uitzicht op heel Athene en de Akropolis ‘s avonds.

Leuk drie sterrenhotel. Locatie was perfect. Metro zowat aan de deur. Heel erg gehorig.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Was erg gehorig. Alles wat in de kamers er naast gebeurde en op de gang was te horen. Ik sliep een doorheen (als je uiteindelijk in slaap viel), maar als je daar moeite mee hebt dan liever kiezen voor en andere accommodatie.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Prima hotel voor alleen overnachting.

Zwembad; er waren slechts 2 ligbedden. De stoelen op het dakterras waren niet comfortabel. Bij 1 kamer had het balkon geen stoelen en tafel en bij het andere balkon alleen maar een tafel.

De ligging van het hotel en de prijs gecombineerd met een geweldige eettent onder bij het hotel. Ook perfect om 's avonds te zitten in plaats van bij het hotel.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Jammer

Ik begrijp echt niet waarom mensen hier een goede beoordeling voor kunnen schrijven, toen we aankwamen was er een groot feest gaande, veel geluidsoverlast tot ongeveer 04.00AM. Op onze kamer stonk het ongelooflijk naar een riool lucht, gelijk gemeld aan de receptie. Ik begrijp ook niet waarom ze het ontbijt een ontbijt mogen noemen, het was verschrikkelijk. we hebben na de eerste nacht gelijk uitgecheckt.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Vriendelijk personeel ,hotel dichtbij alles .

Eerste de kamer was te klein ,de balkon was groter dan de slaapkamer , dus hebben we een grotere kamer gevaagd en en dat kregen we ook .erg vriendelijke personeel . Wel was de kamer erg gehorig , maar we waren allang blij met een ruimere kamer.

Locatie , openbaar vervoer , alles makkelijk te bereiken zelfs op loopafstand.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Prima locatie voor stedentrip, goede kamers en sanitair, goede prijs/prestatie-verhouding.

Aankleding van de ontbijtzaal was een beetje Spartaans (niet lelijk, maar ook niet heel uitnodigend)

Bar op het dakterras open tot 23:00 uur open, prettig voor 'nachtmutsje'. Daar was ook een zwembad! Het personeel aan de receptie is erg vriendelijk en behulpzaam!

De locatie, dicht bij de metro, op loopafstand (kwartier)...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt. Brood was niet lekker, daarnaast was er alleen keuze uit yoghurt. De watermeloen daarentegen was wel lekker.

De locatie, dicht bij de metro, op loopafstand (kwartier) van het centrum.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

• Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden een plaats gereserveerd in de garage ( tegen betaling). Dit is ook de enige mogelijkheid om je auto kwijt te kunnen. Aan de straat is nauwelijks plaats.

Fijn zwembad.

zeer goed verblijf voor een super prijs

Het was goed

Hygiëne goed wc was gedesinfecteerd en verpakt met folie. ruime kamer--leuke buurt-- super prijs-- super ontbijt-- vlakbij station-trein -tram en bus

Een aanrader

Het ontbijt was uitgebreid genoeg maar heel anders van smaak dan de andere accomodaties

Het openbaarvervoer was echt aan de overkant van de straat zonder geluidsoverlast

Voor twee nachten een prima locatie. Langer niet, daarvoor was de kamer te klein.

De hygiëne in de kamers kan beter. In de badkamer liepen een paar mieren en de douche lekte waardoor het in de badkamer erg nat was. De airco in de kamer werkte (te) goed.

Een prima locatie om Athene te bezoeken omdat het metronetwerk slechts 1 minuut van het hotel afligt. Het was heerlijk om een sprong in het koele zwembad te maken en dat met uitzicht over Athene, met op de achtergrond de Acropolis.

Prima hotel voor een stedentrip naar Athene

De badkamer is gedateerd en verdient enige aandacht.

Het hotel ligt naast de metro, in de buurt van het centrum. De bar en zwembad op het dak waren aan het eind van de dag zeer welkom. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prima kamer voor twee nachten.

Dochter van 15 sliep op uitklapbed dat niet geschikt is voor oudere kinderen. Van het ontbijt moet je niet te veel verwachten maar in de stad meer dan genoeg mogelijkheden voor een lekker broodje.

Prima kamer voor twee nachten. Het zwembad op het dak is heerlijk. Ook hier moet je er niet te veel van verwachten maar je kunt lekker even een duik nemen als je van je bezoek uit de stad terugkomt. De metro is echt letterlijk op 50 meter en van daaruit kun je overal komen.

Prima vermaakt in Athene.

* veel te kleine en trage liften t.o.v het aantal gasten * slecht ontbijt: weinig keus in broodbeleg, oude of niet verse maar harde croissants. Zag er allemaal niet aantrekkelijk uit. * 1 koffie automaatje en 1 sap automaatje die je ook niet eens zelf mocht bedienen bij het ontbijt buffet waardoor de rij alleen maar opstroopte... * de sapjes bij ontbijt zijn niet te drinken. Chemische rommel. * personeel mag wel wat vriendelijker zijn (zeker het personeel aan de bar van het dakterras...) * harde, te korte en te smalle bed matrassen, * zwembad maar tot 20:00 hour open. Je zou verwachten dat het bad tot minstens 23:00 hour open zou zijn zodat je na een dag stadsbezoek even kan afkoelen in het zwembad... * kamers zijn veel te klein om als familie kamer te worden aangemerkt. * WIFI ontvangst is zéér matig tot slecht * Erg gehorig.

Ligt dicht naast het metrostation "Larissa"

Veel hotel voor weinig geld

Het hotel is heel goedkoop voor wat het biedt, maar meer moet je er dan ook niet van verwachten. Personeel standaardvriendelijk. De kamer was prima, de kinderen hadden twee bijzetbedden waarvan er één echt niet prettig was. Wifi deed het niet heel goed op de kamers, maar wel in de lounge en op het dak. Het dak was echt een fijne plek om te zijn, lekker windje, betaalbaar eten en drinken. En een zwembadje! Het ontbijt is niet geweldig, echt zo goedkoop mogelijk gehouden. Maar wel eieren, spek, worstjes, yoghurt en dergelijke. De ligging is erg handig voor een bezoek aan het centrum, naast de trein en het metrostation. Metrokaartjes zijn heel goedkoop.

Prima hotel voor een paar nachten goede centrale ligging

Ontbijt was echt vreselijk slecht.

Goede kamers prima airco metro op loopafstand mooi dakterras. Neem op de heenweg vanaf de luchthaven geen taxi maar de metro dat is prima te doen

Goed hotel, praktische ligging.

Het ontbijt was eenvoudig en niet veel variatie in de keuze. Rond het hotel weinig te zien.

Locatie van hotel was aan de metro, gemakkelijk om Athene te verkennen

Dichtbij metro en stad

Personeel bar super super onvriendelijk en eigenlijk ongeschikt voor dit werk. Echt vreselijke chagrijnen en prijs/ kwaliteit bar echt slecht. Bestel zeker geen cocktail.

Dichtbij metro

Prettig verblijf. Prijs en kwaliteit hotel in overeenstemming.

De plaatsing van het handdoekenrek in de badkamer. In drie dagen x keer hoofd gestoten/ "oplossing" door handdoek er omheen te winden. Voorkwam de botsingen niet, maar wel evt pijnlijke consequenties. Prijs van consumpties niet in overeenstemming met hotelprijs.

Netheid kamer. Aanwezigheid zwembadje op bovenste verdieping. Koelkast op de kamer. Behulpzaamheid personeel. Beoordeling locatie negatief beïnvloed door buurt, maar positief door ligging pal naast station en bovenop metrohalte.

Prima kamers, hotel ligt heel dicht bij het metrostation;

ontbijt was matig, geen verse broodjes, automaatkoffie, geen fruit

Prima kamers, hotel ligt heel dicht bij het metrostation; ideaal. Zwembad is klein, maar prima voor afkoeling

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

We hebben het prima naar ons zin gehad in hotel Oscar.

Kamer was gehorig. Boven ons was het dakterras. Als men daar stoelen en of tafeltjes verschoof hoorde je dat erg goed. En dit gebeurde ook ronď 01.00/ 01.30..

We hadden een goede kamer op de 6e verdieping met een groot balkon.Kamer werd goed schoongehouden, elke dag schone handdoeken. Goede bedden. Groot balkon.Fijn dat het hotel een klein zwembad op het dak heeft. Na een dag heel warm Athene heerlijk om even af te koelen.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Goed voor 1 overnachting, niet voor lang verblijf.

Kamer veel te klein, zwembad overroepen, veel te klein. Gratis wifi werkt veel te traag of soms niet! Geen parkeergelegenheid hoewel dit op hun site vermeld wordt. Er zijn slechts 8 parkingplaatsen en die zijn altijd bezet daar locals!

Geen enkel facet van dit hotel is beniemenswaardig.

Degelijk hotel voor de toerist die actief de stad en omgeving bezoekt.Zeer degelijke prijs kwaliteit

Men kan altijd iets vinden maar voor ons doel, oa dicht bij metro en station , is de balans zeker positief

Uitstekende locatie , zowel bij metro als station. Correcte behandeling van vragen Schitterend roof terras

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Goede prijs/prestatie verhouding. Naast metro, in een mum van tijd in het centrum.

Ontbijt was karig. Wat verouderd hotel.

Groot eenvoudig hotel, parkeergelegenheid, vriendelijk personeel, naast het metrostation. Goed locatie voor de bezienswaardigheden van Athene.

Een tegenvaller, slechte tot geen service en zeer onbeleefde receptiemederwerker.

We hadden bij onze reservering gevraagd om een rustige kamer. We kregen echter de kamer pal onder de hotelBar. Daar stonden tafels en stoelen die vervolgens iedere avond, (rondsluiting) werden herschikt met als gevolg dat ik en mijn vriendin rechtop in bed zaten van de herrie wat door merg en been ging. De 2e nacht viel de herrie mee dus we gingen ervan uit dat het een incident was echter nacht 3 was de herrie nog erger dan nacht 1. Hierop ben ik naar de receptie gegaan, waar ik zeer onbeleefd te woord werd gestaan, de medewerker achter de balie ging met mij discussiëren waarom ik niet eerder kwam klagen. Hij vond het gek dat ik niet eerder was gekomen maar pas op nacht 3, de vraag wat hij kon doen om het op te lossen werd niet gesteld. Ik ben geen klager maar als je van te voren aangeeft in de reservering dat je graag een rustige kamer wilt en vervolgens een kamer krijgt onder de Bar en dat als je hierover een klacht hebt dan ga je niet in discussie met je gast maar doen je er alles aan om het op te lossen. Ik heb zelf jaren in het hotel wezen gewerkt maar dit had ik nog nooit mee gemaakt. Ook bij vertrek werd niet eens aan ons gevraagd hoe we het hadden gehad, service vinden ze blijkbaar niet belangrijk.

Personeel bij het ontbijt was erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Metrostation in de buurt, maar ook op loopafstand van het...

De Wifi is verschrikkelijk, tijdens 5 daags verblijf slecht een paar minuutjes gebruik kunnen maken van internet en jammer van oude TV met slechts alleen lokale zenders en CNN. De kamer is een beetje oubollig. Er is een mooi balkon, maar er is geen zitje, dus na een dag "Athene doen" kan je in het warme weer niet even genieten en uitrusten op het balkon en ben je verplicht om binnen te zitten. Een slechte ervaring gehad met de "verhuurder" van de naast de hoofdingang gelegen conferentiezaal. Er werden examens afgenomen en klanten van het hotel werden door deze persoon onheus bejegend. De klanten werden verzocht stil te zijn en op een manier alsof het kinderen zijn ! Het hotel heeft later wel excuses aangeboden voor het gedrag van deze persoon.

Metrostation in de buurt, maar ook op loopafstand van het centrum. Iedere dag schone handdoeken en werd de kamer gedaan. Het ontbijt was prima, alleen niet iedere dag vers fruit. Het personeel in het restaurant is erg aardig en behulpzaam. Het baliepersoneel is over het algemeen ook erg aardig op een enkele uitzondering na. Het uitzicht vanaf het dakterras is fenomenaal ! Zwembad en bar op het dak ! Geweldig ! Op de hoek van het hotel zijn een aantal restaurantjes waar je erg goed en niet te duur kan eten.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Rustig.

De prijs van het ontbijt was veel te hoog. Had bij de kamerprijs in moeten zitten vind ik. We hadden een basic driepersoonskamer met extra bed erbij. Dus vier personen, en dan voor €70 met verder niks vond ik vrij duur. Maargoed, t was wel authentiek.

Rustig. Aardige mevrouw achter de balie.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

leuk verblijf in Athene

het lawaai 's nachts van de andere gasten in het hotel, de deuren van de kamers laten gemakkelijk het geluid door maar de gasten moeten ook de andere gasten respecteren wanneer deze willen slapen...Bijna geen geluid van het straat.

het ontbijt was goed maar na 5 dagen had je het wel gehad maar dat is bij de meeste hotels zo. Het zwembad op de hoogste verdieping is klein maar desalniettemin een leuke afwisseling na een lange dag stappen in de stad zeker wanneer je maar met 3-4 personen aan het zwembad ligt. Elke kamer heeft een leuk terras waarop je kan zitten in de zon.... Het hotel is iets ouder maar zeer goed onderhouden en proper. Het hotel ligt zeer dicht bij Larissa station waardoor je snel en goed naar overal in de stad kan gaan, zeer goede verbindingen. Als je met het openbaar vervoer naar de luchthaven wil gaan moet je dit eerst goed uitzoeken en het kost je 9 eur/man extra als je een groepsticket bestelt van 2 personen. de boetes om dit niet te doen zijn niet mals.....ik ben in het heengaan met de taxi van de luchthaven naar Athene gegaan en dit kostte ons 40 eur wat je maar moet aanvaarden want de meter stond op 29 eur, ze hebben ook moeten betalen voor een tolbaan waardoor het lijkt dat het ongeveer klopt....

Voor deze prijs een prima hotel

Ons twee-persoons bed was erg matig, de bedden van de kinderen waren beter.

Het is prettig met de kinderen te kunnen zwemmen op het dak van het hotel. En de metro die aan de overkant van de weg ligt is natuurlijk erg handig.

Geschikt als 'tussenstop op reis' overnachtingshotel, niet voor langer verblijf in Athene.

Het hotel ligt tegenover een treinstation en de buurt eromheen is niet echt aantrekkelijk. Als alleenreizende vrouw voelde ik me er niet veilig, en ook het hotelpersoneel gaf aan dat ik 's avonds (het was nog licht!) beter niet naar buiten kon gaan om in de buurt een hapje te eten. De kamer of de bar op het dak was dus mijn enige optie tot vertier. Ik had echter een 1-pers.kamer, die nogal claustrofobisch was. Tussen het voeteneind van het bed en de kaptafel was zo weinig ruimte dat ik zijdelings richting 'balkon' moest schuifelen. Het zeer kleine balkon bood uitzicht op stenen muren en andere kamers, even relaxt zitten (voor bv. sigaretje roken...) was niet mogelijk, er waren geen stoeltjes, krukjes etc. Het kaptafelkrukje (onder de kaptafel) kon er niet onderuit worden geschoven vanwege de geringe afstand met het bed.

Het dakterras was een prettige verrassing. De ligging tegenover het treinstation was voor mij de voornaamste reden om dit hotel te kiezen, aangezien ik een overnachtingshotel op loopafstand zocht na aankomst met de trein. Ik hoefde alleen de drukke straat maar over te steken (je kunt gelukkig onder de straat door 'oversteken') om het te bereiken.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Het zwembad op het dak was heerlijk.

Het ontbijt was Okay, maar wij waren beetje verwend in een ander hotel.

Het zwembad op het dak was heerlijk. Niet groot maar precies goed om even af te koelen. Ligging direct naast metrostation

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Degelijk hotel op goede locatie. 3 sterren waardig.

Matige wifi in hele hotel. Douche hangt veel te laag voor lange mensen zoals ik. Zoals in bijna elk hotel kan je alles horen wat er zich op de gang afspeelt.

Goede locatie om de hoek bij een metro en treinstation (station Larissa) vanwaar je binnen 10 minuten bij alle bezienswaardigheden bent en binnen een uur met de metro (met 1 overstap) op de luchthaven. Kamers zijn middelgroot met balkon, airco, tv (slechte ontvangst en bijna alleen Griekse zenders) en koelkastje (handig!). Hotelbar op bovenste etage met klein zwembad op dak van hotel met geweldig uitzicht over de stad en Akropolis! Hotel ligt recht tegenover grote supermarkt wat erg handig is. Redelijk ontbijt met koud en warm eten. Niet heel veel keus maar meer dan genoeg. Ook in de omgeving zijn bars en restaurantjes. Vriendelijk en goed engels sprekend personeel. Kamer hoefde we pas om 14:00u te verlaten. Bagage kan worden gestald voor de rest van de dag. 3 sterren waardig. Niets meer of minder.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Goede locatie en prijs/kwaliteit.

Het ontbijt is voldoende, maar de broodjes zijn nogal droog en zou iets meer variatie mogen hebben. Desalniettemin zou ik dit niet als zeer negatief beoordelen, maar meer als verbeterpunt. Wel is het jammer dat de kamers geen kluisjes hebben. Bij de receptie kun je wel kleine zaken in een kluisje laten leggen, maar dat kost € 3,00 per dag (prijsniveau april/mei 2017).

De locatie is uitstekend i.v.m. het metrostation naast het hotel. Binnen 15 minuten ben je in het centrum van Athene. Verder is het fijn dat er een zwembad is (weliswaar wat frisjes eind april/begin mei). Gezien het gratis ontbijt (zie verdere opmerking) en de prijs, kent het hotel een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Prijs kwaliteit zeker Ok!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We sliepen op 6e verdiep, net onder de bar en onze kamerdeur tegenover lift en Trapdeur. Veel lawaai tijdens de nacht want veel studenten in hotel. 2e nacht iets rustiger. Rest was ok

Prijs kwaliteit zeker Ok!

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

4,5
    Een teleurstelling
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hoewel dit hotel relatief goedkoop is en je misschien niet teveel moet verwachten, was het toch een teleurstelling. Het is duidelijk dat dit hotel in de jaren 80 waarschijnlijk prima was, maar dat er sindsdien niets meer aan onderhoud is gedaan. De bedden waren erg hard, er hing een permanente rooklucht op de kamer en de hal, de airco deed het gewoonweg niet, de muren en deuren zijn erg dun (en er waren tijdens ons verblijf veel luidruchtige gasten die om 06:00 vertrokken) en het ontbijt was niet te eten.

Het enige positieve van dit hotel is de locatie.

Kamers met twee bedden waren prima qua ruimte.

Wifi verbinding kan beter en is alleen op het dak goed, maar daar moet je tegen betaling een drankje bestellen. Kamers met een tweepersoonsbed zijn erg krap.

Kamers met twee bedden waren prima qua ruimte. Hotel ligt ideaal voor openbaar vervoer en niet te ver van de snelweg. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Prettig hotel op top locatie, slecht ontbijt
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was teleurstellend slecht

Top locatie en voor deze prijs was alles prima. Schone kamers en goeie airco. Heerlijk ruim balkon. Metro naast de deur en met 10 minuten midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Prijs/kwaliteit is correct voor Athene

Het personeel was redelijk afstandelijk. Het ontbijt viel tegen. In een land als Griekenland, waar verse groenten en fruit zeer goedkoop zijn, verwacht je gewoon wat extra. N stukje tomaat of komkommer had al geholpen. N verse pot koffie lijkt me goedkoper en veel smakelijk dan hetgeen ze nu serveren.

De kamers waren wat oud, maar zeer proper. Comfortabel bed, goede douche. Ideale ligging, op n half uurtje stappen van het centrum. Of je kan de metro nemen, die ligt op 100m van t hotel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Goede uitvalsbasis voor Athene
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Met verse broodjes zou het ontbijt meteen beter zijn.

Hotel ligt niet in een mooie omgeving, maar wel dicht bij een metrostation. Vandaaruit kun je ook prima met de metro naar het vliegveld (ongeveer een uurtje). Verder nog een prettige bar/terras op het dak, inclusief zwembad.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Niet te lang blijven.

Het hotel heeft zijn beste tijd gehad, hoogste tijd voor een opknapbeurt. Het ontbijt was slecht, droge broodjes, vier soorten abrikozenjam, aanmaak jus d'orange en smakeloze koffie. Maar ja, het kost ook bijna niets.

Hotel ligt direct bij het metrostation. Personeel aan de receptie is erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Geweldig zwembad, vreselijk ontbijt

Het ontbijt is echt vreselijk. Er is veel keuze, maar daar is alles mee gezegd. Oude pistolets, oude croissants, slecht gebak, walgelijk sinaasappelsap (aangelengd met water ...). Beter de keuze wat beperkter maken, maar wel voor verse ingrediënten kiezen. Dit is echt zonde.

Het zwembad op het dak is fantastisch: het is niet erg groot, maar het bracht ons veel verfrissing tijdens de hete zomerdagen in Athene! De kamers zijn oké: proper en goed qua grootte.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Goeie locatie, ontbijt matig.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was teleurstellend. Het brood was erg droog en de sapjes smaakte nergens naar.

De ligging van het hotel is goed! Je stapt het hotel uit en je bent bij de metro.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Goeie uitvalsbasis, verzorgd en voldoet

Eerder luidruchtig binnen (afhankelijk van de hotelgasten); lastige trap; uitgebreid ontbijtbuffet, maar matig van kwaliteit

Verzorgd hotel, voldoet prijs/kwaliteit-verhouding voor wie zijn eisen niet te hoog legt. Vlakbij metro- en treinstation gelegen (en toch niet te druk); zwembad boven

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Prima hotel voor paar dagen Athene

Prima locatie om paar dagen Athene te bezoeken. Vooral het dakterras was super met bar en zwembad. Heerlijk om na een warme dag slenteren door de stad even te chillen. Pal naast een metrostation.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Goede ligging vlakbij station.

Koelkast deed het niet, matrassen waren te hard, wasbak spoelde niet door en voor een vierpersoons kamer te weinig ruimte voor de koffers.

Goede ligging vlakbij station. Mooi zwembad boven op het dak met prachtig uitzicht. Stille goede airco.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

goed dat er een frigo aanwezig is, goede airco

Geen verlichting op het terras De eerste dag was er enkel internet beneden, en kreeg je niet veel hulp van de mensen aan de receptie.

goed dat er een frigo aanwezig is, goede airco

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Goed voor stedentrip

Het was gehorig En het was een wat ouder hotel Wij zullen er niet nog een keer naar toe gaan.

De locatie Het was vlak bij de metro je kon overal naar toe.

Locatie naast metro lijn 2, supermarkt tegenover hotel

Sobere maar functionele kamers. Enigszins gehorig

Locatie naast metro lijn 2, supermarkt tegenover hotel

Was goed en prachtig

2laatst dag was in hotel wel jongs en soms wij horen wel lawaai toen wij zijn slaap

Vakantie in Athene

Oud bollig wel schoon

Metro ligging

Voor een verblijf in Athene is dit hotel meer dan vodoende.

Ontvangst, verblijf en ontbijt in orde. Gelegen tegenover metro, dus snel naar het centrum en makkelijk naar het vliegveld.

Goedkoop hotel met metro en treinstation om de hoek.

Ontbijt was slecht. Harde en droge broodjes. Kamer was erg klein.

Goedkoop hotel met metro en treinstation om de hoek. Prima hotel voor overnachting.

Zeer goede ligging , 50 meter van metro en tegenover een...

De extra bedden waren van slechte kwaliteit

Zeer goede ligging , 50 meter van metro en tegenover een mooie supermarkt

slechte bedden

slechte bedden

Goed uitgangspunt voor trips in stad. Supermarkt tegenover hotel, metro op 30 meter. En in het centr

Kosten bar op dak

Locatie, zwembad

Locatie bij openbaar vervoer

Liften zijn klein en werken niet altijd.

Locatie bij openbaar vervoer

Het zwembad.

Hygiene van de kamers.

Het zwembad.

Redelijk verblijf, toplocatie

Comfort van het bed en ontbijt

Zwembad en locatie

Zeer betaalbaar hotel met zwembad, incl. bar, en naast een metrostation.

De liften werkten niet goed

De wel zeer lage prijs van ca. € 20,= per persoon per dag, incl. ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Centrale ligging

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Het hotel was zeer kort gelegen bij een metro station.

Het hotel was zeer kort gelegen bij een metro station. Vanuit hier zeer eenvoudig te reizen. Het hotel was zuiver.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

het ontbijt en vriendelijkheid in het restaurant

het ontbijt en vriendelijkheid in het restaurant

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Ontbijt lekker.

Ontbijt lekker. Kamer genoeg goed.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Vlakbij (50m) het Larissa station.

Allergische reactie gekregen van badhanddoek/slaaplakens. Menukaart van het restaurant was pover.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Voldoende

Voldoende

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Tegenover metrostation makkelijke verbinding naar centrum en...

Tegenover metrostation makkelijke verbinding naar centrum en luchthaven.

• Beoordeeld op: 11 september 2016

Zwembad op dakterras

'''

Zwembad op dakterras

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Redelijk goed - goed

Goed hotel in een te slechte buurt. De bedden slapen niet top.

Prachtig zwembad en heel erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Heel dicht bij Larissa station. Nette, schone kamers, waren wel vrij verouderd.