Beoordelingen over Palatino Hotel 4-sterren

#5 van de 29 hotels in Zakynthos

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Super Hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Goeie locatie, prima faciliteiten, we hadden een kamer upgrade bij aankomst. De doucheput bleek erg te stinken maar we werden kosteloos omgeboekt naar een andere kamer en kregen zelfs een late checkout voor niks. Erg goede service, kan het hotel aanraden!

Ze waren heel vriendelijk
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

De poets was niet echt zuiver het bad zelf is geen enkele keer uitgewassen en de vloer werd ook niet gedaan. Enkel elke dag zuivere handdoeken, het bed werd gemaakt, de vuilnis bakjes werden elke dag zuiver gemaakt en de wasbak in de badkamer gewoon geveegd maar zelfs de spiegels niet zuiver gemaakt jammer

Ze waren heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Het verblijf is goed bevallen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het restaurant was netjes maar sfeerloos ,en er was rumoerige achtergrondmuziek. We misten wel dat er geen mogelijkheid was om buiten te eten ,van wege de ligging van het hotel

We hadden alleen ontbijt en dat was goed.1keer gedineerd en dat was ook goed ,alleen beperkte keuze. Het kan zijn omdat we op het einde van het seizoen daar waren?.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Hartstikke goed hotel zonder ontbijt en avondeten

de eieren. Gekookt waren ze groen. De spiegeleieren zwommen in de olie en de scrambled eggs waren dikke klodders en gortdroog. Ook is het jammer dat er geen terras is. Alleen een rokersgedeelte. Ik had halfpension geboekt maar dat raad ik af. Vaak in mijn eentje of max 6 personen zitten te eten. erg ongezellig. Eten ook vaak hetzelfde. In de 10 avonden bijna om de avond pasta. Je kon merken dat het eten wat overbleef de volgende dag weer gebruikt werd. op zich erg goed maar het wordt dan wel eentonig.

Het hotel zelf perfect. Goede bedden, schoon en goede verzorging.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Super!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mooi hotel, goede ligging en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 september 2015

Prijs/kwaliteit verhouding!

Rokers kunnen buiten ontbijten, niet rokers kunnen dit niet, zonder in de rook van de rokers te hoeven te zitten. Klein balkon.

Prijs/kwaliteit verhouding! Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

locatie