Beoordelingen over Parthenis Hotel & Suites

Arsinois Str., Malia, 70007, Griekenland

#27 van de 83 hotels in Malia

• Deluxe Studio

Van mij hoeven die grote bedden rondom het zwembad niet, maar dat is persoonlijk.

We hadden een zitje waar we heerlijk konden ontbijten, de dame bij de bar was supervriendelijk, we kregen fruit en nootjes van haar toen we een biertje dronken. Eigenaresse was heel aardig, ik vroeg om een föhn en ze ging hem gelijk halen

Parthenis Hotel & Suites Crete, Malia
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De krekels en het ontbijt.

Wij werden eerst geplaatst in een kamer die niet aan onze verwachtingen voldeed. Het was er lawaaierig en de deur van de badkamer ging niet goed dicht. Na een goed gesprek met de eigenaar zijn we in een andere kamer geplaatst. Die iets meer aansluit op wat we hadden gezien op Booking.com. Verder was de zee heel mooi en was de andere locatie van het hotel mooi (Parthenis Beach). Het restaurant van het hotel, genaamd Drossia was heel goed. Eten was er lekker en je krijgt verse groenten tussendoor aangeboden.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Het hotel ligt centraal ten opzichte van restaurants en...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De beschrijving van de kamer klopte met wat we kregen, maar de foto’s gaven een te mooie voorstelling. Wij kregen een erg sfeerloze kamer die niet overeen kwam met wat we hadden verwacht.

Het hotel ligt centraal ten opzichte van restaurants en uitstapjes en toch net buiten de drukte.

Personeel is zeer vriendelijk en doen hun best om alle...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Kleine appartementen voor 4 personen, terras is te klein, airco was te koud of te warm en maakt veel geluid in de avond,keukengerei bijna niets aanwezig, geen mes, normale drinkglazen etc. Er zijn veel krekels aanwezig die geheel dag en nacht zoomend geluid maken. Bar en keuken aan zwembad biedt arme keuze aan assortiment prijzen zijn te hoog. Restaurant Drossia is niet Bijzonder. Smaak is te aangepast niets Grieks aan!

Personeel is zeer vriendelijk en doen hun best om alle vragen te beantwoorden. Kamers worden iedere dag schoongemaakt. Zwembad is schoon en het is fijn dat je van Parthenis Beach ook gebruik kan maken. Hier zijn de strandbedden zijn comfortabel.

Heerlijke vakantie gehad
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Appartement was niet echt groot, vooral de badkamer was klein.

Mensen zijn erg vriendelijk. Heerlijk zwembad, fijne ligbedden. Ook bij het hotel aan het strand, kun je gratis gebruik maken van de ligbedden.

Heerlijk rustig en toch vlak bij het strand en ook vlak bij...
    • Deluxe Studio met Uitzicht op Zee

Heerlijk rustig en toch vlak bij het strand en ook vlak bij centrum Malia. De geweldige dames achter de bar maakten het verblijf zeer plezierig. Ook de combinatie met bijbehorend hotel aan strand met heerlijke strandstoelen was geweldig!

Goede accommodatie met vriendelijke mensen en loopafstand van strand en supermarkt.
    • Deluxe Studio

Beetje vreemd vond ik de wastafel in de kamer. Persoonlijk had ik de badkamer iets groter gemaakt. En een lamp boven dit gedeelte zou ook heel handig zijn!

Fijne ruime kamer en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Fantastisch verblijf in een heerlijk complex. lekker rustig gelegen en toch overal dichtbij.
    • Deluxe Studio

niks wat het vermelden waard is.

de accommodatie was geweldig en de mogelijkheden en service op het strand uitmuntend. Dank aan Kostas en zijn crew. we hadden een geweldige kamer met een aparte slaapkamer met een bijzonder goed bed. de badkamer is een beetje klein, maar wat kan het je schelen. een zijbalkon en een balkon aan de voorkant. Met een welkomstdrankje word je hartelijk verwelkomd door (dochter) Sophia. Tip: wij hebben vanaf het vliegveld de bus genomen naar Malia, € 4,20 pp. halte nog geen 10 minuten lopen van de accommodatie af. Geweldige verbinding. Parthenis en zijn familie weten wat gastvrijheid betekent.

De mogelijkheid van het gebruik maken van het strand en...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Prima ruim appartement met aparte slaapkamer, in de andere kamer misten we helaas en zitbank.

De mogelijkheid van het gebruik maken van het strand en faciliteiten van Parthenis Beach hotel, het restaurant Drossia (zelfde eigenaar) was super, qua prijs kwaliteit !! Supervriendelijk personeel.

• Deluxe Studio met Uitzicht op Zee

Lichte vorm van misleiding op de website van Booking. Het hotel is niet gelegen aan het strand. Je mag gebruik maken van het beach hotel, maar dit was niet duidelijk bij het boeken. Verder zeer klein keukentje met nauwelijks ruimte om een ontbijt te maken. Geen babybed

Schone kamers, goed tweepersoonsbed, persoonlijk ontvangst van eigenaar, keuze om gratis upgrade door lage bezetting in hotel, mooi zwembad, vriendelijk personeel, goed eten aan de bar. Zeer mooie ligging op rots aan het strand. Gemakkelijk zee te bereiken, maar door hogere ligging heerlijk uitzicht op zee vanuit je ligbed of de loungesets op het terras.

Toplocatie
    • Deluxe Studio

Hier en daar wat achterstallig onderhoud. Roest op balkonhekken, stoelen op balkon zijn arm leuningen afgebladderde verf. Tv die alleen sneeuw beeld geeft. Maar in pincipe gebruiken we deze niet.

Gastvrijheid en relaxte sfeer

Heerlijk rustig en gastvrouw erg behulpzaam en attent!

Zie boven.

Kamer was prima ,de airco op de slaapkamer ,fijn dat er een sleeptime op zit 👍.keukenblok wat klein,de stoel die er naast staat, eruit doen en blok iets langer maken.

ondanks nadelen heerlijk vakantie gehad
    • Deluxe Studio

Geen ontbijtservice en geen lunch of diner, terwijl je boekt als hotel. Je kon gebruik maken van de andere locatie maar dat was 800 meter verder i.c parthenis beach, overigens uitstekend. Aangezien wij minder mobiel waren i.v.m. herstel na ziekte dus elke dag in auto. Beetje jammer. TV alleen 2 kanalen en zat los en stoorde enorm. Kraan heeft ondanks meerder meldingen hele verblijf gelekt. Klein elektrisch pitje waarvan het snoet geplakt was met plakband, zeer brandgevaarlijk . De andere pit was zo klein dat er geen pannetje op paste. Eitje bakken o.i.d. was niet mogelijk. Zwembad zoveel chloor dat na 10 min. zwemmen knalrode en branderige ogen.

Warme ontvangst, goede schoonmaak en linnenservice. Zeer vriendelijk en aardig personeel heerlijk balkon, leuke kamer.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

heerlijke relaxte vakantie in dit verblijf gehad, voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Studio

1 minpuntje, kleine douchebak (70x70) met gordijn waardoor deze continu tegen je aanplakt.

Ideale rustige ligging tussen 2 toeristengebieden in, je staat zo in de drukte. Drukte per voet bereikbaar. Men mag ook gebruik maken van de faciliteiten van 't zusterhotel aan te strand. Vriendelijk en gastvrij personeel. Eigenaar komt regelmatig met fruit/groente uit eigen tuin rond bij t zwembad/strand. Heerlijke dikke kussens op de strandbedjes voor comfort.

heel erg goed
    • Deluxe Studio

er had wat meer bestek en servies kunnen zijn.

kamer/studio was goed. werd dagelijks schoongemaakt en schone handdoeken. heel erg rustig, 10 minuten lopen van strand, zwembad schoon en lekkere ligbedden. bed in studio was erg goed, schone lakens, airco deed het ook prima.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Heerlijk rustig vakantie appartement
    • Deluxe Studio

Wij hebben genoten van een heerlijke vakantie mede dankzij het fijne appartement maar zeker ook de vriendelijkheid van het personeel. Het appartement werd elke dag schoongemaakt, het zwembad was heerlijk met ligbedden met heerlijk dikke kussens. Echt fantastisch en niet duur.

Goede plaats in Malia om te verblijven!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De kamer is wel aan vernieuwing toe. De keuken is zeer basic. Het terras is vrij klein.

Klantvriendelijk, zeker ook bij de beach. Zeer behulpzaam. Zalige ligbedden op het strand! Kleine afstand van appartement naar beach. Rustige ligging! Drossia zeer lekker restaurant! Een aanrader!! Op een week 4x gaan eten. :-)

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

• Deluxe Studio

Er stond telkens niemand bij de receptie waardoor we geen ontbijt konden bestellen en we geen vragen konden stellen.

De kamers waren prima, leuk klein balkonnetje prima bedden en goed schoon. Mooi zwembad, strand op 10 minuutjes loopafstand waarna je bij parthenis beach gebruik kon maken van de strandbedjes en het zwembad. Lopen naar het centrum was prima te doen en het restaurant Drossia dat van dezelfde eigenaar is als de appartementen is erg goed en zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Vakantie vieren in een kleinschalig hotel aan het strand.
    • Executive Suite

De grootte van de kamer was klein, prijs kwaliteit niet in verhouding.

Ligging van het hotel, direct aan zee, met ook een zwembad en beachbar. Op loopafstand van de restaurantjes en winkeltjes.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Zeer goede service, top lokatie en ze hebben een top restaurant
    • Deluxe Studio

Persoonlijke aandacht, goed ontbijt, oprechte interesse. Heerlijk dat je van de faciliteiten van Parhenis Beach gebruik kunt maken. Daar is de service ook top. Zelfs daar kun je de drankjes op je kamernummer zetten. Helemaal goed

Het zwembad en de ligbedden er rond, zeer vriendelijk...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Zeer beperkte keuze in snacks en vrij lawaaierige omgeving

Het zwembad en de ligbedden er rond, zeer vriendelijk persineel

Gewoon goed!
    • Deluxe Studio

Mooie grote kamer met groot bed. We hebben heerlijk geslapen!

Prima locatie, kamers netjes, maar mag ook wel voor de prijs.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Wifi extreem traag! 10 jaar terug in de tijd. Mailen duurde zelfs lang.

Vriendelijk personeel, ligging was rustig én centraal.

Erg goed!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk zwembad. Fijn terras. Schone kamers.

Appartement en locatie

Appartement en locatie

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Heerlijk ontspannen
    • Deluxe Studio

Ik miste een föhn en een broodmes

De rustige Lokatie, toch in de buurt bij alles

Comfortabel

Geen droogrek, geen theedoek

Comfortabel appartement, fijne badkamer

7 dagen Malia Phartenis - palace
    • Deluxe Studio

Geen ontbijt in palace enkel in beach en wat ééntonig maar voor de rest top

Rustig en toch overal dichtbij

zwembad plus tuin en goed bed
    • Deluxe Studio

kleine douche en geen bank

zwembad plus tuin en goed bed

• Beoordeeld op: 17 september 2015

De mensen waren buitengewoon gastvrij en vriendelijk;

Badkamer en keuken zijn uitermate simpel, wel airco, dus dat is wel heerlijk!

De mensen waren buitengewoon gastvrij en vriendelijk; we kregen ook geregeld verse groenten van het land; ook een goede sociale controle, geen onbekenden op het terrein.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Dat het heel eenvoudig was van Parthenis Palace naar...

Balkon was ietwat aan de kleine kant.

Dat het heel eenvoudig was van Parthenis Palace naar Parthenis Beach te gaan en men daar zonder problemen kon genieten van alle aanwezige facaliteiten.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Mooie tuin rustige ligging uit de herrie van verkeer en...

Wij koken nooit op vakantie maar als je dat wel van plan bent is er niet heel veel keukengerei. Voor ons geen punt maar voor anderen misschien wel

Mooie tuin rustige ligging uit de herrie van verkeer en uitgaansgelegenheden. Heerlijk zwembad en gebruik van alles van zusterhotel aan strand incl gratis ligbedden op strand. Supermarkten en restaurants genoeg in de buurt

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Ruim appartement en gastvrijheid.

Badkamer en keuken aan refit toe.

Ruim appartement en gastvrijheid.

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

alles in zijn totaliteit

niets viel tegen

alles in zijn totaliteit

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.