Beoordelingen over Rozmari and Spa

9,7

9,8

charmant en romantisch
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ik kom superlatieven tekort. Wat een aardige mensen. Het ontbijt was super, zelfgemaakte hapjes en zoet, bruin brood en eitje erbij. De kamer was 'romantisch' ingericht, je merkt dat hier met liefde is aan gewerkt, incl plafondschildering De gastvrouw- en heer doen er alles aan om je thuis te laten voelen. Mooie badkamer en douche, kamer schoon. Balkonnetje met gedeeltelijk uitzicht op zee. Centrum Agia Galini met restaurantjes is vlakbij op loopafstand. Hotel ligt in rustige straat. Toen we uitcheckten kregen we nog een doosje met bonbons mee. Nou zeg.

Heerlijke kamer met geweldig ontbijt!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

We hadden maar een nachtje geboekt, hadden we dit eerder geweten waren we zeker langer gebleven!

Alles is ons goed bevallen, maar in het bijzonder het uitgebreide ontbijt en de behulpzame eigenaren.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Waaaauuuuw, zo weer!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

NIETS......bedden maar 1:90 lang....maar zelfs dat was bij Rozmari geen issue. Zoveel compensatie.

ALLES....een warm bad!!! Een kleinschalig authentiek complexje. Zulke lieve lieve mensen met heel veel oog voor detail. Niets maar ook niets is te veel. Stella (eigenaresse) maakt het uitgebreide ontbijt zelf....van omelet tot taartjes, jams, gesneden fruit, verse jus; nooit eerder zo meegemaakt. Gewoon boeken

Prima verblijf, goede service en faciliteiten. Aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Niets. Prima service. Als ik dan toch iets moet noemen: oppervlakte van de kamer zou iets groter mogen voor een ruimtelijk gevoel, al kwamen we niets tekort.

Leuke ontvangst, hosts deden hun best om Engels te spreken ondanks dat het ook in het Grieks kon en we kregen meteen een sapje. Er werd meegedacht in plannen, kamer was netjes, schoon en bijna on-Grieks goed geregeld. Er stond wat te drinken koud, lekkere stoelen op het balkon ook. Ontbijt was top: veel keuze, vers sapje etc. Iets later uitchecken en de auto korte tijd laten staan ook geen probleem. Super. Zou dit hotel zeker aanbevelen.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Prettig klein familiehotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

We hadden er niet op gerekend dat het hotel zo hoog in het stadje lag. Toch was je te voet in 5 minuten dalen op de gezellige kade van Agia Galini.

Heerlijk ontbijt in de sfeervolle binnentuin. De gastvrijheid

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Alles voor de KLANT.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Niets. Wat ik persoonlijk jammer vond was dat de bescheidenheid van de eigenaren helemaal niet paste bij hun hoge kwaliteitsstandaard. Ze zijn een fantastisch en mooi koppel dat best meer mag uitstralen waar ze voor staan. 2 heerlijke mensen die tot in hun haarvaten weten hoe je een klant een vakantie verblijf laat beleven waarover je nog heel lang zult napraten bij familie en vrienden en bekenden.

De gedrevenheid en enthousiasme van de eigenaren. Niets was hun teveel. Zij deden er werkelijk alles aan om je een mooie vakantie/verblijf te laten beleven. Aan ieder facet was 300% aandacht besteed. Of je het hebt over de inrichting van de kamers. De zelf gecreëerde schilderkunst aan muren en plafonds, het dagelijks schoonmaken en onderhoud, het ontbijt, alles was af, en dat tot 3 decimalen achter de komma. 2 mensen die met liefde en toewijding een klein hotel runnen.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Veel zoet bij het ontbijt, maar met veel.

Veel zoet bij het ontbijt, maar met veel.liefde en zorg bereid en erg lekker. Ligging ten opzichte van strand prima. Bushalte om de hoek. Uitstekende en moderne kamers, dito sanitair en brandschoon.

Echte aanrader.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Echte aanrader. Geweldig ontvangst en uitstekend ontbijt!

Gastvrijer kan bij eigenlijk niet.

Ik zou het niet weten.

Geweldig Grieks home made ontbijt uiteraard met een jus dorange en een heerlijke kop koffie.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Juweeltje van een B&B met een unieke inrichting, een top ontbijt en reuze vriendelijke mensen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Zeer verzorgd en vriendelijk kleinschalig hotel, prachtig gedecoreerde kamers, entree en ontbijtterras, zeer uitgebreid, vers en lekker ontbijt.

Helemaal niks alles oke

Alles was perfect super lokatie zeer vriendelijk heerlijk onbijt het onbrak aan niets

De aankleding.

De aankleding.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

De beste B&B die we ooit bezocht hebben

De gastvriendelijkheid

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Charmant knus hotel van zeer gastvrije familie!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Geweldig goed bed!

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Fantastisch hotel!

Ontbijt Kamer Balkon Service Gastheer / Gastdame

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Agia Galini is een prachtige plaats in Kreta.

Niets viel ons tegen,alles was fantastisch.

Agia Galini is een prachtige plaats in Kreta.Mensen zijn heel gastvrij,super goede restaurants!De beste van Agia Galini is Onar...Hotel Rozmari is fantastisch!Super lieve uitbaters.Ze verwennen de klanten elke dag met veel plezier.Ook het onbijt is heerlijk en vooral veel!!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

De gastvrijheid en de inzet van de eigenaars zijn top.

Het enige verbeterpuntje is het ontbijtbuffet omdat het teveel afgestemd is op wie van zoetigheden en patisserie houdt. We misten bijvoorbeeld dagelijks vers brood.

De gastvrijheid en de inzet van de eigenaars zijn top.

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Zeer vriendelijk, goede ontvangst.

Aardig stukje naar beneden lopen voor het strand.

Zeer vriendelijk, goede ontvangst. Echt familie bedrijf. Kamer leuk en romantisch ingericht, incl badjassen !

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Een enorme gastvrijheid ,niets was de eigenaren teveel om...

Een enorme gastvrijheid ,niets was de eigenaren teveel om het naar je zin te maken. Goede hygiene en een overweldigend ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

Toffe eigenaars doen alles om uw verblijf zo aangenaam...

Toffe eigenaars doen alles om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Pluspunt is de private parking

• Beoordeeld op: 8 september 2015

De lieve vriendelijke mensen

De lieve vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

Het uitzicht op stadje en zee vanuit onze kamer was prachtig.

Het uitzicht op stadje en zee vanuit onze kamer was prachtig. Vanuit het hotel, te voet naar zee, naar restaurant, winkels, ...

• Beoordeeld op: 6 juni 2015

Het ontbijt!

Het ontbijt!! Een culinaire verrassing van zelfgemaakte verse produkten zoals allerlei taartjes en hartige hapjes