Beoordelingen over Sun Beach Resort Complex 4-sterren

Ialysos Beach, Ialyssos, 85101, Griekenland

#18 van de 43 hotels in Ialyssos

hotel met zeer goede ligging...
    • Standaard Kamer met uitzicht op de tuin

*******

het ontbijt was zeer uitgebreid...voor de prijs mag dit wel ...binnen zeer druk veel lawaai; maar buiten op terras wel oke...de bediening van Theodora maakte veel goed,dikke pluim .kamer oke ,alleen badkamer zeeeer smal ,kon amper bewegen...spijtig........de parking kon alleen gebruikt worden als je een auto bij hotel huurde, anders kwamen ze een brief op de ruit leggen...dit heb nog nooit meegemaakt*****

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!
    • Studio met Uitzicht op Zee (3 Volwassenen)

De poetsvrouw kwam niet iedere dag, toen we het knopje aanlegden dat er mocht gepoetst worden, zat er een briefje tussen de deur dat ze was langsgekomen, maar dat het bezet was, terwijl we er niet waren. Dit is 2 keer gebeurd, jammer.

Het was een hele mooie accommodatie, met een prachtig zicht op zee. Het personeel was heel vriendelijk, het ontbijt erg lekker en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Een prima accomodatie, voor herhaling.
    • Deluxe Appartement (2-5 Volwassenen) met Uitzicht op de Tuin

We konden bij aankomst niet direct in onze kamer.

Het appartement was ruim, een complete keuken en goede bedden.genoeg bergruimte en bij aankomst stond er een fles wijn, vers fruit. Er was koffie en thee voor de eerste dag.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Voor herhaling vatbaar, héél mooi, maar een kleine herzienig van buffetsprijs zou een aanrader zijn?
    • Appartement met Uitzicht op Zee (4 Volwassenen)

We waren met 4 volwassenen , en de prijs van het ontbijt vonden we vrij hoog 13 Euro per man.

De hele accomodatie was fantastische, met een mooie ligging aan het water. Dagelijkse schoonmaak, zowel van linnen als van vloeren. Zeer vriendelijk personeel, en zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Behalve de receptionist, geweldig.
    • Appartement met Uitzicht op Zee (4 Volwassenen)

De mannelijke receptionist was heel onvriendelijk toen ik klaagde over de Wifi verbinding. Op Booking.com staat dat er in alle kamers/appartementen gratis Wifi is maar dat functioneerde alleen nachts. Als er wat veel mensen wakker waren moest ik naar de receptie om mijn mails te lezen.

Het appartement was geweldig, 5e verdieping, geen last van schuivende stoelen. Ondanks de laag over vliegende vliegtuigen, het hotel ligt in de landingsroute.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Vakantie met kinderen
    • Familiekamer met Uitzicht op de Tuin (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Wij hadden familiekamer met tuinuitzicht. Tuin is niets meer dan uitzicht op achterland waar je niet vrolijk van wordt. Kamer is niets meer dan gewone kamer met 2 extra bedden. Let op dat er 2 locaties zijn.

Leuke animatie. Eten heerlijk.

De kamer/app.
    • Appartement met Uitzicht op de Tuin (4 Volwassenen)

De kamer/app. was heerlijk. Kom hier zeker nog een keer terug

• Beoordeeld op: 20 juli 2016

Ontbijt heerlijk
    • Standaard Kamer met uitzicht op de tuin

Ontbijt heerlijk Zeer vriendelijk personeel Heerlijk strand Autohuur makkelijk te regelen Prima kamers

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

zee uitzicht op 5e verdieping, de ruimte, aparte slaapkamer.

badkamer douche kop werkte niet, en wifi was zwak, tijdens ons verblijf van 1 nacht hebben we daar geen gebruik van kunnen maken helaas.

zee uitzicht op 5e verdieping, de ruimte, aparte slaapkamer. Bed sliep heerlijk, sofa's in de woonkamer, keuken gelegenheid om zelf te koken.

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

Mooi groot twee kamer appartement met groot balkon.

In de week voor 1 mei was nog veel in de omgeving gesloten. Vanaf 1 mei gingen meer winkels etc open. Het zeezichtbalkon ligt op het noorden, dus de hele dag in de schaduw. Vroeg in het seizoen koud door een straffe westenwind

Mooi groot twee kamer appartement met groot balkon. Iedere dag schoonmaak, nieuwe handdoeken en linnengoed. Complex was keurig onderhouden en voldoende bedjes bij het zwembad. Grandioos uitzicht op de kust en de zee. Door de glazen muur bij het zwembad heb je geen last van de westenwind. De (landende) vliegtuigen komen op 200 meter hoogte over het zwembad. Daar blijf je naar kijken. Pezouli op 100 mt van het ressort is een prima restaurant

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Personeel was zeer vriendelijk.

De zee is aan deze kant van het eiland zeer ruig. Er waait een stevige wind. Dus niet geschikt voor kinderen om in te zwemmen. Aan de andere kant van het eiland is de zee wel rustig. De kamers vond ik wat verouderd. De kamers op de vijfde etage waren de meest luxe kamers en waren prima. Er zijn ook 2-persoonskamers en die zitten helemaal beneden in het gebouw. Op de laatste dag hadden wij zo'n kamer vanwege late check-out. Ik vond het een deprimerende bedoening. Je zit helemaal onderin het gebouw en het is daar vrij donker en ongezellig, ver verwijderd van reuring. Geen aanrader.

Personeel was zeer vriendelijk. Wij hadden een update van de kamer gekregen en daar ook voor betaald. De kamer die we bij aankomst kregen, bleek niet de juiste te zijn. Toen we daar wat over hadden gezegd, kregen we vervolgens zonder morren wel de juiste kamer. Onze kamer bevond zich op de 5e etage. We hadden een mooi uitzicht op het zwembad en de zee. In het hotel zat iedere dag een man die auto's verhuurde. Wij hebben de hele week voor een leuk bedrag een auto gehuurd. Ideaal!

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Perfecte locatie aan het strand en heerlijke zwembaden.

Je bent eigenlijk verplicht om mee te doen aan handdoekje leggen bij t zwembad als je van plan bent aan t zwembad te liggen. Misschien is de door een Nederlander uitgevonden 'parkeerschijf' een goeie tip???

Perfecte locatie aan het strand en heerlijke zwembaden. Personeel erg vriendelijk en een super leuk animatieteam!

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

De gratis upgrade van onze studio, waarvoor we een fijn maar...

Wifi wat traag

De gratis upgrade van onze studio, waarvoor we een fijn maar wel koel tuinappartement kregen, waardoor we altijd in de tuin in de zon konden zitten.

• Beoordeeld op: 20 mei 2016

Alles.

Zwembad water niet verwarmd, dus behoorlijk koud in mei.

Alles. Mooi hotel, vriendelijk personeel, goede locatie en top animatie team.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

de ligging

kiezelstrand

de ligging

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Fijn zwembad.

Overal moest (naast de toch al hoge kamerprijs) extra voor betaald worden.

Fijn zwembad. Fijn appartement, dat pas nieuw was.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Zon, zee wind en strand, vriendelijk personeel goed eten!

Wifi

Zon, zee wind en strand, vriendelijk personeel goed eten!

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

prachtig verblijf, nieuwe kamers.

ligt op landings parcours van Rhodos airport dus veel vliegtuigen

prachtig verblijf, nieuwe kamers. vriendelijk personeel, zeer behulpzaam