Beoordelingen over Sun City

Agii Apostoli, Kato Daratso, 73100, Griekenland

#19 van de 74 hotels in Kato Daratso

9,8

Heerlijk verblijf in een super schoon hotel, gerund door heel sympathieke familie
    • Studio (2 Volwassenen)

De kamer had een balkon met een mooi uitzicht (zee). Alles was heel schoon en compleet. Lift naar de 2e etage. Handig keukenblok op de kamer om zelf simpel te koken met basis uitrusting aanwezig. Wij kwamen voor de wereld league frescobol en dit toernooi was vlakbij (iguana strand, 400 m lopen ongeveer) 2 Mooie stranden zijn vlakbij op loopafstand: zonder stenen en kristalhelder water, rustige zee. Grote Lidl supermarkt naast het hotel. Na check-out konden we nog douchen in het hotel bij de zwembad faciliteiten. De hele familie-eigenaars (met 3 dochters) was heel behulpzaam en super vriendelijk. We komen graag weer terug en dan wat langer. Alexandre en Marisa

Heerlijke dagen gehad, zeker een aanrader! :)
    • Studio (2 Volwassenen)

De kamer was wat gedateerd en het uitzicht was niet super.

Het mooie zandstrand op 300 meter afstand van het hotel en de super leuke zussen achter de bar!

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Lekker hotel met heel erg vriendelijk personeel
    • Economy Studio

geen idee

Het vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 20 juli 2015

Het personeel is top en doet er alles aan om je een goede...

Het ontbijt was iedere dag het zelfde maar voor ons geen probleem! Op een ochtend werd er zelfs gevraagd of we iets anders wilde en dat kregen we ook!

Het personeel is top en doet er alles aan om je een goede vakantie te geven! Ze zijn super lief en hebben antwoord op alle vragen! We hebben onze eerste 8 dagen van de vakantie hier doorgebracht en hebben (achteraf) spijt gehad dat we voor de tweede week een ander hotel geboekt hebben om meer van het eiland te zien! We waren graag langer gebleven!! De stranden zijn op een paar minuten lopen en genoeg restaurant in de buurt om te eten! Verder stopt de bus naar Chania voor de deur waar je ook maar eventjes in zit! Auto verhuur is ook tegenover het hotel en twee mega supermarkten naast het complex! Al met al met en zonder kinderen een aanrader! De tuin is ook gezellig omdat er altijd mensen Zitten wat voor sfeer zorgt wanneer je terug komt bij het hotel:) de kamers zijn super schoon en netjes! als we weer op Kreta zijn zouden we het zo weer boeken!