Beoordelingen over Sunset Hotel 3-sterren

Main Street, Firostefani, 84700, Griekenland

#7 van de 19 hotels in Firostefani

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden met Uitzicht op Caldera

Jammer dat er geen ligbedden waren enkel een jacuzzi

Hotel sunset heeft zijn naam niet gestolen vanuit ons terras zagen wij de oh zo beroemde sunset op Santorini terwijl alle toeristen 10km verder gingen in Oia om de sunset te zien....dus locatie 10/10 zicht op de caldera en de zee geweldig, kamer was mooi met goede badkamer, ontbijt wat gewoon te gek, scrabbled of boiled eggs geroosterd brood met kaas en ham , koek, fruit youghurt met honing fruitsap en koffie wat wil je nog meer ?

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Rooms with amazing view and perfect service
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden met Uitzicht op Caldera

Prachtig uitzicht! Perfecte service van Nektarios en Maria. Altijd even behulpzaam en geeft goede tips voor bezichtiging etc van het eiland. Heerlijk bed. Kamer keurig ingericht en prima voor een week. Ik miste wel een douche gordijn, op de vloer naast bad is het dan nat na het douchen. Als je langer verblijft en vooral met een gezin is het net iets behelpen qua ruimte in de kamer. Maar voor 1 of 2 personen, een paar dagen, perfect. Op loopafstand van Fira. Als ik naar Santorini ga zal ik zeker weer bij Sunset hotel boeken! Dank jullie wel voor mijn prettige verblijf Nektarios en Maria!

Ons verblijf was in één woord geweldig en onvergetelijk.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Caldera

Ik zou het niet weten.....

Het ontbijt was goed, het personeel héél vriendelijk en het uitzicht was ongelooflijk mooi!!!

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Heerlijk maar een beetje eenzijdig ontbijt, zeer vriendelijk...

Hygiëne (soms storende geurhinder) en geen zwembad. Ontbijt iets te eenzijdig (maar wel lekker en ruim).

Heerlijk maar een beetje eenzijdig ontbijt, zeer vriendelijk team, prachtige locatie met wondemooi uitzicht op de Caldera en de vulkaan. Een droomlocatie. Dicht bij het centrum van Fira, maar zeker voldoende Privacy. Op geen enkel moment last van de toeristen in het straatje achter het hotel. Rust en genieten. Een wondermooi uitzicht, een droom!

• Beoordeeld op: 15 mei 2015

We kregen een kamer aangeboden in Smaro studios (broertje...

Eigenlijk niets maar bij uitsluitend een bad zou een handvat bijdragen aan een veiliger 'uitstap' uit het bad.

We kregen een kamer aangeboden in Smaro studios (broertje van sunset hotel). Een prachtige locatie met een fantastisch uitzicht. In de ochtend ontbijten met uitzicht op de Caldera. Goede prijs kwaliteitverhouding voor deze relatief dure Griekse ocatie.