Beoordelingen over Theartemis Palace 4-sterren

Markou Portaliou 26 , Rethimnon, 74100, Griekenland

#37 van de 50 hotels in Rethimnon

Aangezien ik arriveerde op de dag van de seizoens opening...

De kamer die ik kreeg, was gelegen aan de straatkant. Tijdens mijn verblijf was het laagseizoen, dus ik had geen last van de straat en de cafe's. Een kamer met uitzicht op het zwembad is waarschijnlijk prettiger in het hoogseizoen.

Aangezien ik arriveerde op de dag van de seizoens opening van het hotel, was het nog erg rustig. Het personeel was erg betrokken met mijn wensen. Ze spreken goed Engels en ze maakten ook af en toe gezellig een praatje met mij. Het ontbijt was uitstekend! Erg veel keuze. Net als de lunch en diner (buffet). De kamer was net gerenoveerd en voorzien van alle gemakken. Elke dag wordt de kamer goed schoon gemaakt. Overdag moest ik wat zaken doen, die ik in de hotelkamer deed. De housekeeping kwam meteen zodra ik aangaf dat ik klaar was met werken. Alhoewel het hotel iets buiten het centrum ligt, is het centrum goed te bereiken te voet (ongeveer 15 minuten lopen langs het strand) of met een taxi die de receptie voor je belt. Je kan aangeven dat je ook van de lunch en het diner in het hotel wilt gebruikmaken. Het diner is prima. Veel Griekse specialiteiten, maar ook pasta's en salade. Overdag is er een bar open naast het zwembad waar je terecht kan voor een kleine snack of een broodje. 'S avonds is een andere bar open, ook aan het zwembad, waar ze heerlijke cocktails maken.

Perfect hotel.

Perfect

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Mooie kamers, prettige sfeer.

Mooie kamers, prettige sfeer. Gunstige ligging, vlakbij zee en boulevard. Personeel zeer vriendelijk.