Beoordelingen over Trikorfo Beach 4-sterren

17 Km Nea Moudania-Nikiti, Gerakini, 63100, Griekenland

We hebben een heerlijk verblijf gehad met onze kinderen. We komen graag nog eens terug!
    • Panorama Junior Zomerhuisje

De weg die vlak langs de accomodatie loopt kan wat lawaaiig zijn, het was beter geweest als vermeld was dat de huisjes niet dírect aan zee liggen. Voor de strandbedden op het strand moest bestaand worden het zou beter geweest zijn als deze voor gasten van Trikorfo gratis waren. Het is belangrijk dat op de website goed te vermelden want de site doet anders vermoeden.

Heerlijk huis met veel privacy en vlak bij een heerlijk strandje. Het huis was comfortabel, schoon en van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

• Sea Side Junior Zomerhuisje

Alles was goed

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

Gelukkig waren we niet in de high seizoen (mei vakantie)...

Keuken in huis 10 was heel donker. Klein raampje maar.

Gelukkig waren we niet in de high seizoen (mei vakantie) Waren de enige op trikorfu. Anders zou het druk zijn geweest want de huisjes zijn heel dichterbij elkaar gebouwd.

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

Badkamer was net gerenoveerd

Badkamer was net gerenoveerd Zeer goede wifi (wel extreem weinig gasten, dus weet niet of dit in het hoogseizoen nog zo is) Leuk strandje bij de huisjes en binnen 5 à 10 minuten rijden veel grotere stranden

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Trikorfo Beach